Poetsen volgt daarna
Als iemand nog een mooi studieobject zoekt bij het poetsen...heb laatst een wit 205je gekregen die in sinds nieuw niet gewassen/gepoetst is geweest
+1. Ten eerst kan ik op dit moment lastig poetsen, ten tweede heb ik niet het juiste materiaal en ten derde heb ik een hekel aan poetsen. Poetbedrijven doe ik niet meer. Te duur en slecht afgeleverd.indobesar schreef:Nondejus, zie veel glimmende auto's voorbij komen...![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd tegen welke vergoeding een auto gepoetst kan worden...? 8)
Die natty's blue is ook super op een felle kleur... Tijdje terug op een rooie mini gedaan en dat was echt super :OMtechnik schreef:Oh ok. Natty's-BLUE vind ik eerlijk gezegd beter werken dan Natty's-RED op lichter kleuren. Al is originele Natty's ontworpen voor lichter kleuren.Simoni schreef:Kheb geen Red Limited kunnen scoren, maar eigenlijk ook niet geprobeerdStefanCS schreef:Zeer mooie resultaten Simoni en ook dikke auto's zeg
Kheb de Blue en ben daar tevreden over, zeker in combinatie met EXP
Eergisteren heb ik een e39 530d met 275.000km onder handen genomen, daarop zie je pas resultaat, maar 't kon ng zoveel beter...
Ik heb maar een klein beetje van mijn Natty's-BLUE over
En wat ruiken Poorboy's produkten lekker he.. op EXP na.![]()
Doe maar een plaat posten van de E39..als dat mag.
Gewassen met NXT ShampooMtechnik schreef:Wat was het programma voor het 206 die dag Stefan?
8)
Dit is niet mijn wagenPeric schreef:Mooi resultaat Stefan, maar moet jij niet aan de LSD-deuren en 4 x 100mm uitlaatpijpen eronder?
Vanwaar eeigenlijk 2 lagen wax, en nog verschillende types ? Ik heb wel eens gelezen dat 2 dunne laagjes aanbevolen worden, maar waarom dan niet 1 type ?StefanCS schreef:Gewassen met NXT ShampooMtechnik schreef:Wat was het programma voor het 206 die dag Stefan?
8)
Gekleid
Gepolijst met de #80 Speed Glaze
M7 Show Car Glaze
NXT wax
Gold Class Wax
Ultimate Quick Detailer
(Allemaal producten van Meguiars)
Dit is niet mijn wagenPeric schreef:Mooi resultaat Stefan, maar moet jij niet aan de LSD-deuren en 4 x 100mm uitlaatpijpen eronder?![]()
Mijn vorige wagen was wel hetzelfde, ook 206, ook zwart, zelfde bodykit, zelfde verlaging, alleen heeft hij het beter voor elkaar. Ik had namelijk maar 117 pk, maar hij heeft er 180
Layering, dus meerdere lagen wax doe je idd dunnetjes.VLA schreef: Vanwaar eeigenlijk 2 lagen wax, en nog verschillende types ? Ik heb wel eens gelezen dat 2 dunne laagjes aanbevolen worden, maar waarom dan niet 1 type ?
Meg's Goldclass Wash is zeker een aanrader voor gebruikelijke was beurten.VLA schreef:Ok tnx voor de uitleg. Ik gebruik nu de goldclass was.. zal binnekort eens polijst halen en de NXT wax erbij.. ben benieuwd hoe het word.
Ook heb ik nog een 10 jaar oude Civic sedan, vol met poetskringen etc. Kleur is niet meer zoals het was (stuk doffer). Die zal ik eens goed onderhanden nemen... denk met Scratch X van mequiars.
Gebruikers op dit forum: PeterM en 31 gasten