Vervanger E30 M3...
-
Vervanger E30 M3...
[img:1024:683]http://i177.photobucket.com/albums/w238 ... ited-1.jpg[/img]
Donderdag a.s. ophalen in Engeland..
Ben verschrikkelijk benieuwd moet ik zeggen...
Groet,
Adwo
Donderdag a.s. ophalen in Engeland..
Ben verschrikkelijk benieuwd moet ik zeggen...
Groet,
Adwo
-
Het is een Evo 6 RS, dus zonder AYC, centrale deurvergrendeling, electrische ramen, et cetera. Wel airco!
De RS is rond de 100/140 kg lichter dan een GSR. Met de ultra korte versnellingsbak en een korter stuurhuis (2,2 dacht ik).
De auto heeft 60.000 km gelopen en is in oktober 2007 vanuit Japan naar Engeland gekomen.
Ecutek kuur met uitlaat, injectoren, bougies, AVC boostcontroller en weet ik nog wat, zou rond de 350 pk moeten leveren..
Ik ben al bezig met een setje Proflex en er moeten nog andere stoelen in. De standaard remmen zijn vervangen door Evo 9 remmen rondom..
Mzl,
Adwo
De RS is rond de 100/140 kg lichter dan een GSR. Met de ultra korte versnellingsbak en een korter stuurhuis (2,2 dacht ik).
De auto heeft 60.000 km gelopen en is in oktober 2007 vanuit Japan naar Engeland gekomen.
Ecutek kuur met uitlaat, injectoren, bougies, AVC boostcontroller en weet ik nog wat, zou rond de 350 pk moeten leveren..
Ik ben al bezig met een setje Proflex en er moeten nog andere stoelen in. De standaard remmen zijn vervangen door Evo 9 remmen rondom..
Mzl,
Adwo
- markk

Gefeliciteerd! Nu nog e36 m3 cabrio d'r bij en je bent "klaar".
Als je hem hebt maar even naast z'n grote witte broer zetten voor een vergelijk

6 RS heeft een nog kortere bak dan m'n 8 MR RS hoorde ik (van Mark Verhoeven). Top is 220 ofzo in toerenbegrenser. Ik wens je veel plezier naar de ring

Als je veel en langdurig hoge toeren draait (en dat doe je dus met zo'n korte bak op de Autobahn) even letten op je drijfstangbouten. Die willen dan wel eens breken heb ik gehoord met alle gevolgen van dien. Wisselen voor sterkere bij een 4 in lijn is relatief makkelijk en goedkoop. Ik heb getwijfeld of ik het bij de 8 MR RS zo doen. Maar zo vaak en lang 245 draaien heb ik nog niet gedaan...
Mark.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Even ter info, de in NL rijdende RS2 en zijn ook zonder AYC. Alleen de TME's hebben dat. Airco is overigens niet origineel op de RS.Adwo schreef:Het is een Evo 6 RS, dus zonder AYC, centrale deurvergrendeling, electrische ramen, et cetera. Wel airco!
Mzl,
Adwo
GSR zoals ze in de UK en JP rondrijden hebben we hier niet.
Is de begrenzer (180) er al af gehaald?
p.s. Was de RS die in NL te koop staat niks voor je?
- GTRene
gefeliciteerd 8) voor z'n soort een gave bak zeg! alleen RHD? is wat minder, maar lekker spelen is het wel :idea:
en ow, toevallig kwam ik dit nog tegen vandaag tussen mijn linken toen ik voor wat lotus spul wilde kijken, ze hebben ook wat moois? voor de Mitsu Evo hybrid turbo ofzo? affijn misschien leuk.
http://www.turbotechnics.com/docs/news/evo_hybrids.htm
en ow, toevallig kwam ik dit nog tegen vandaag tussen mijn linken toen ik voor wat lotus spul wilde kijken, ze hebben ook wat moois? voor de Mitsu Evo hybrid turbo ofzo? affijn misschien leuk.
http://www.turbotechnics.com/docs/news/evo_hybrids.htm
- Stefan R
- Stefan R
Ga je de achterzijde wel weer origineel maken?
- MartijnGizmo
-
Haha, hij is natuurlijk al gevonden op MLR!Stefan R schreef:Ga je de achterzijde wel weer origineel maken?

De RS badge gaat er gelijk af, die vortex generator zal ik ff kijken of ik die zonder schade kan verwijderen. Klinkt wel erg Star Trek trouwens!
Zit te dubben over een TME sticker set, hij is wel erg wit. Blote billen wit zoals mijn vriendin het zo mooi uitdrukte..
Groet,
Adwo
-
Dit is ook een icoon, alleen wel heel anders...Nandor schreef:Hmmm,
kreeg bij je M3 hele warme gevoelens. Je zult er ongetwijfeld veel plezier aan hebben maar die M3, dat was een icoon.
Ieder z'n ding natuurlijk.
Ben je de collectie losse spullen al kwijt?
N.

De losse spullen ben ik voor 1/3 kwijt. De folders, posters, modellen, boeken en 80 originele autobladen met een test van de E30 M3 heb ik nog.
Ff geen zin meer in ebay. 30 dingen verzenden kost heel veel tijd!
Groet,
Adwo
- redsub
Hele mooie auto en zeker dat wit met rood en idd RS logo lozen
TME sticker set zou ik persoonlijk niet doen moet je bij de echte houden, maar ieder zijn ding.
Er zijn genoeg andere "mooie" combo's te vinden
@Martijn Koevoets
RHD is heel goed te doen hoor in NL.
Gister weer sinds een jaar de weg op met de skyline en eigenlijk zonder problemen beetje je plek op de weg weer zoeken maar thats all

TME sticker set zou ik persoonlijk niet doen moet je bij de echte houden, maar ieder zijn ding.
Er zijn genoeg andere "mooie" combo's te vinden
@Martijn Koevoets
RHD is heel goed te doen hoor in NL.
Gister weer sinds een jaar de weg op met de skyline en eigenlijk zonder problemen beetje je plek op de weg weer zoeken maar thats all