Mijn excuus
-
Mijn excuus
Aan de Lotus Exige rijder die ik gister rechtsom moest inhalen in de heerlijke bocht op de A9 vanaf Amstelveen richting Zuidoost. Je werd wel een beetje opgehouden maar toen je mijn 1.3 zag aankomen kon je best naar rechts gaan.
Mischien kom ik je nog eens tegen. Doen we het opnieuw!
N.
N.
-
Enge bocht is dat, heb er een keer achterstevoren gestaan. Ondertussen is er wel nieuw asfalt op de binnenbocht. Ook een keer een Testarossa (!) daar op zitten duwen. Ding ging mooi kwispelend de hoek om, heel gaaf.Mtechnik schreef:Heerlijk bocht is dat 8)
Verder lol @ Nandor. Andere kant op heb ik daar ook eens heel bij de hand zo'n KLPD auto 'in burger' die om de hoek daar zitten per ongeluk op zitten duwen. Camera aan de spiegel, dat soort werk. Daarna heel rustig 120 op de cruise A2 op gereden. Zitten die kerels tot Vinkenveen naast me bij me naar binnen te kijken. Ik maar beetje doen of ik ze niet zag. Uiteindelijk kregen ze bericht over verse donuts en reden ze door. Was toch spannend met die gekke artikel 5 verhalen die je wel hoort.
- DownforceJan
-
Re: Mijn excuus
LOLNandor schreef:...
N.

-
Re: Mijn excuus
Ben bang dat de Lotus je de 2e keer geen kans geeftNandor schreef: Mischien kom ik je nog eens tegen. Doen we het opnieuw!
N.

Beginnersgeluk 8)
- Downforce Hans
Dan stond je zeker in de file achter die testarossa...zegmaarboris schreef:Enge bocht is dat, heb er een keer achterstevoren gestaan. Ondertussen is er wel nieuw asfalt op de binnenbocht. Ook een keer een Testarossa (!) daar op zitten duwen. Ding ging mooi kwispelend de hoek om, heel gaaf.Mtechnik schreef:Heerlijk bocht is dat 8)
Verder lol @ Nandor. Andere kant op heb ik daar ook eens heel bij de hand zo'n KLPD auto 'in burger' die om de hoek daar zitten per ongeluk op zitten duwen. Camera aan de spiegel, dat soort werk. Daarna heel rustig 120 op de cruise A2 op gereden. Zitten die kerels tot Vinkenveen naast me bij me naar binnen te kijken. Ik maar beetje doen of ik ze niet zag. Uiteindelijk kregen ze bericht over verse donuts en reden ze door. Was toch spannend met die gekke artikel 5 verhalen die je wel hoort.

- Downforce Hans
Ja Jan dat is de bedoeling.Jan Ozephius schreef:Is dat de bedoeling dan?Elmar schreef:Ik dacht dat je je excuses aan GTRene ging aanbieden om het niet meer lezen van zijn posts...
Alleen dan mag je gratis van het df forum gebruik maken..... o,ja ook als je een beemer in je garage hebt staandan is het forum ook gratis.
Nu weet je gelijk waarom ik die 5 serie gekocht heb....