DF Poker
- Macboy
- Macboy
- Gijzer
- Macboy
- Macboy
Mietjes. Niemand durft zich op te geven !
Even voor de duidelijkheid: deelname aan het toernooi kan voor het luttele bedrag van EUR 10 ! Een tientje dus, meer niet ...
Hopelijk trekt dit wat meer mensen over de streep.
Dat Cor later op de avond bij het cashgamen EUR 6.355 is verloren is natuurlijk ander verhaal
Even voor de duidelijkheid: deelname aan het toernooi kan voor het luttele bedrag van EUR 10 ! Een tientje dus, meer niet ...
Hopelijk trekt dit wat meer mensen over de streep.
Dat Cor later op de avond bij het cashgamen EUR 6.355 is verloren is natuurlijk ander verhaal

- stefan740
Pokeramateurtje hier. Beetje aankloten op partypoker heeft me wel wat opgeleverd....
....totdat ik zo'n dikke bad beat kreeg dat ik alles kwijt was in 1 potje ben nu al een maand clean
Ik kreeg een full house op de flop maar de turn en river gaven 2 vrouwen zodat die andere een hogere full house maakte. Geld ging erin op de flop dus dat was even van een koude kermis thuiskomen. Toen zat ik ipv met 200 euro met niks in me handen
Naar Vianen is me alleen wat ver, dan moet ik al heel wat winnen om die tank weer vol te kunnen gooien
....totdat ik zo'n dikke bad beat kreeg dat ik alles kwijt was in 1 potje ben nu al een maand clean

Ik kreeg een full house op de flop maar de turn en river gaven 2 vrouwen zodat die andere een hogere full house maakte. Geld ging erin op de flop dus dat was even van een koude kermis thuiskomen. Toen zat ik ipv met 200 euro met niks in me handen

Naar Vianen is me alleen wat ver, dan moet ik al heel wat winnen om die tank weer vol te kunnen gooien

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
- Macboy
De eerste Nederlandse Bracelet winnaar is een feit: Rob Hollink wint event 30 en mag zich wereldkampioen Limit Hold'em noemen. Inleg was $ 10.000,= en met de huidige dollarkoers scheelt dat ook nog eens behoorlijk. Daarnaast was het ook nog eens een topveld.
Hij wint daarme $496.000 (en met de huidige dollarkoers scheelt ook dát behoorlijk
).
Echt een knappe prestatie. Al te lang op gewacht eigenlijk. Marcel Luske was al derde geworden en nog paar finaletafels van o.a. Michiel Brummelhuis en Dominik Kulicki.
Ik volg het gespannen !
http://www.worldseriesofpoker.com
Hij wint daarme $496.000 (en met de huidige dollarkoers scheelt ook dát behoorlijk

Echt een knappe prestatie. Al te lang op gewacht eigenlijk. Marcel Luske was al derde geworden en nog paar finaletafels van o.a. Michiel Brummelhuis en Dominik Kulicki.
Ik volg het gespannen !
http://www.worldseriesofpoker.com
-
oh das mooi, ik volg het ook wel een beetje. Maar ik kijk expres niet naar de "uitslagen", omdat ik de uitzendingen van ESPN elk jaar downloadn van WSOP. Erg mooi om te kijken met de commentatoren, heerlijk 
p.s. laatst vroeg Bram weer wanneer we een df-pokermeet gingen houden
Misschien in de zomer of na de zomer maar weer? 8)

p.s. laatst vroeg Bram weer wanneer we een df-pokermeet gingen houden

- Macboy
- Macboy