Hier in het dorp/stad rijden er 2. Een zwarte coupe en een schaduw grijze cabrio. Gewoon fantastisch om te zien en waarschijnlijk ook fantastisch om te rijden. Toch weet ik nu al zonder dat ik in beide 1km heb gereden voor mij de GT3 de voorkeur zou hebben...
Gr. TF
997 Turbo
- Macboy
- Downforce Dennis
waar gaat het naartoe op dit forum, er wordt meer gemelkt over velgen dan over iets anders, en op een porsche dan nogwel
997 turbo vind ik een superwagen, waarom?
Dit is imho de enige supersportwagen die erin slaagt om je haren op je reet te zetten zonder in te binden aan luxe en gebruiksvriendelijkheid.
GT3 is lachen, en ik ben een liefhebber van hoogtoerige screamers. Maar relaxen is 0.0 bij deze wagen en voor wat ik mijn 2de auto gebruik zou ik erg moeten twijfelen tussen GT3 experience of turbo gemak. het ding sleurt ooooooooh zo verschrikkelijk hard.
Je kan hem ook nog net bij je schoonouders voor de deur parkeren, probeer dat eens met een gifgroene GT3 met zwarte velgen, witte rolkooi en beenharde kuipzetels.

997 turbo vind ik een superwagen, waarom?
Dit is imho de enige supersportwagen die erin slaagt om je haren op je reet te zetten zonder in te binden aan luxe en gebruiksvriendelijkheid.
GT3 is lachen, en ik ben een liefhebber van hoogtoerige screamers. Maar relaxen is 0.0 bij deze wagen en voor wat ik mijn 2de auto gebruik zou ik erg moeten twijfelen tussen GT3 experience of turbo gemak. het ding sleurt ooooooooh zo verschrikkelijk hard.
Je kan hem ook nog net bij je schoonouders voor de deur parkeren, probeer dat eens met een gifgroene GT3 met zwarte velgen, witte rolkooi en beenharde kuipzetels.
- GTRene
Op de speciale Porsche Cayman S Edition-1 vind ik ze stoer staan die velgen.
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/9/19e ... c18f59.jpg[/img]
leuk ding zo'n edition 8)
- Macboy
Doe niet alsof uiterlijk niet belangrijk voor je is, anders pak ik je op je eigen woordenDennis Schroyen schreef:waar gaat het naartoe op dit forum, er wordt meer gemelkt over velgen dan over iets anders, en op een porsche dan nogwel![]()

Een Porsche is gewoon een beauty, bijna allemaal. Het oog wil ik ook wat en jij weet donders goed dat 90% van de Porsche rijders helemaal geen sportrijders zijn. Zie ook het aantal verkochte automaten en het succes van de Cayenne.
Als je kijkt naar de kleur en stiksel mogelijkheden van het merk dan denk ik dat we ook over de velgen mogelijk lullen

(maar niet op Driving-Fun hahahah zal je antwoord zijn

Maar de turbo sleurt als een idioot als ik de verhalen en filmpjes mag geloven. Zie ook hoe hij van de GT-R wegtrekt

- Downforce Dennis
Was maar om te dollen Macboy. En ik zou me maar kalm houden, voor ik bel naar Audi GMBH om te checken of dat ding van je wel een 2.0 tdi is, hell überhaupt wel een audi is! Ik heb sterke vermoedens dat het hier om een gebadgetunede fabia!Macboy schreef:Doe niet alsof uiterlijk niet belangrijk voor je is, anders pak ik je op je eigen woordenDennis Schroyen schreef:waar gaat het naartoe op dit forum, er wordt meer gemelkt over velgen dan over iets anders, en op een porsche dan nogwel![]()
Een Porsche is gewoon een beauty, bijna allemaal. Het oog wil ik ook wat en jij weet donders goed dat 90% van de Porsche rijders helemaal geen sportrijders zijn. Zie ook het aantal verkochte automaten en het succes van de Cayenne.
Als je kijkt naar de kleur en stiksel mogelijkheden van het merk dan denk ik dat we ook over de velgen mogelijk lullen
(maar niet op Driving-Fun hahahah zal je antwoord zijnik kop hem er zelf alvast in)
Maar de turbo sleurt als een idioot als ik de verhalen en filmpjes mag geloven. Zie ook hoe hij van de GT-R wegtrekt

ja, spijtig van die Porsche rijders. Nonkel van me heeft er ook 1 gehad. Carrera 4. Altijd maar rechtuitbranden met dat ding, pfff loser...
-
Er staat er precies zo eentje bij Pon Leusden. Wel apart inderdaad.GTRene schreef:Op de speciale Porsche Cayman S Edition-1 vind ik ze stoer staan die velgen.