335i coupe
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Mee eens Macboy, voor de puristen zal alles over de 1000kg te zwaar zijn, ik ben gewoon een consument die voor het beste kan en wil gaan, dan is en blijft de M3 zeer begerenswaardig! Niet dat ik niet kritisch ben, maar dan vooral op andere items, die zijn hier reeds bekend dacht ik zo (zie ook andere draadjes

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
Andre
Als alpina er niks van kan maken. Dan kunnen ze bij dit bedrijf er wel wat mee. ------> http://www.meyerwerft.de
- Hielke
Die Meyerwerft ligt direct naast de "Cannonball run" A31 tussen Nordhorn en Leer. Kunnen de deelnemers daar mooi even aanwippen om te zien wat het voorland van hun op rechtelijnsnelheid gerichte voorliefde over een paar jaar is
Nee, da's flauw. Zo'n Pacific Kreuzer is echt wel wat groter dan een personenauto. In ieder geval tot 2020 wel
Denk dat ik de Bravo ook maar inzet straks in augustus. Kijk niet verbaasd op wanneer ik jullie dan met 280 km/2h kom opjagen.
Nee, da's flauw. Zo'n Pacific Kreuzer is echt wel wat groter dan een personenauto. In ieder geval tot 2020 wel
Denk dat ik de Bravo ook maar inzet straks in augustus. Kijk niet verbaasd op wanneer ik jullie dan met 280 km/2h kom opjagen.
-
Ivo
- romo
Iets ruiger filmpje
http://www.e90post.com/goodiesforyou/335wmv.wmv
Opvallend; maakt gelijk duidelijk dat een sper wel heel erg ontbreekt!
plaatwerk aan de voorzijde vind ik echt ruk, naden zijn veel te dik/grof/ slecht aansluitend. Overgang motorkap/ koplampen /nieren bedoel ik dan.
http://www.e90post.com/goodiesforyou/335wmv.wmv
Opvallend; maakt gelijk duidelijk dat een sper wel heel erg ontbreekt!
plaatwerk aan de voorzijde vind ik echt ruk, naden zijn veel te dik/grof/ slecht aansluitend. Overgang motorkap/ koplampen /nieren bedoel ik dan.
-
Andre
- romo
- Mari Oh Oh!
- RVV
- Mari Oh Oh!
@Romo: Dan ben je een beetje laat, want vanaf volgens mij de E65 7-serie is er behalve de X-cars geen enkele BMW met stootstrip meer.
Overigens vond ik dat altijd wel mooi staan, maar het combineert vast niet goed met de huidige ontwerpstijl.
@Hielke: Ik vind de wagen zo gaaf dat die opmerking mij als bezitter niet bepaald zou raken.
@Hielke: Ik vind de wagen zo gaaf dat die opmerking mij als bezitter niet bepaald zou raken.