Ferdi's ACS chip draad
- Macboy
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Grappig leugentje???
Man, het gaat hier niet om een ondermaatse haring of zo, om maar even in termen van rotte vis te blijven, want dat is het IMO
Met een vooringenomenheid van heb ik jouw daar mensen hier publiekelijk te schande maken, neh das niet grappig meer, eerder zeer onvolwassen, bij het infantiele af.......................
Meer wil ik er niet over zeggen (schakelt de ventilator maximaal in, voor een frisse wind door de bol)
Ik heb het met hem helemaal gehad.
Man, het gaat hier niet om een ondermaatse haring of zo, om maar even in termen van rotte vis te blijven, want dat is het IMO
Met een vooringenomenheid van heb ik jouw daar mensen hier publiekelijk te schande maken, neh das niet grappig meer, eerder zeer onvolwassen, bij het infantiele af.......................
Meer wil ik er niet over zeggen (schakelt de ventilator maximaal in, voor een frisse wind door de bol)
Ik heb het met hem helemaal gehad.
- Downforce Dennis
Niels,
Lees de replies van Ferdinand eens grondig door. Dit heeft helemaal NIETS meer met een "grappig leugentje" te maken.
Volgens mij zijn we hier allemaal volwassen mensen bij elkaar, en als je het ook maar in je kop haalt om over zoiets te liegen om het "leuk" te maken kan je beter langs Sander in de 335i gaan zitten IMHO.
Sorry Niels, niet akkoord met je stelling
Lees de replies van Ferdinand eens grondig door. Dit heeft helemaal NIETS meer met een "grappig leugentje" te maken.
Volgens mij zijn we hier allemaal volwassen mensen bij elkaar, en als je het ook maar in je kop haalt om over zoiets te liegen om het "leuk" te maken kan je beter langs Sander in de 335i gaan zitten IMHO.
Sorry Niels, niet akkoord met je stelling

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
Peter R de Vries vist dus niet alleen op Aruba. Heb trouwens maar net even een zakje erbij gepakt.
[img:200:200]http://www.dutchgroceries.nl/images/Cro ... ognese.jpg[/img]
Toch weer wat anders dan dat eeuwige popcorn.
Toch weer wat anders dan dat eeuwige popcorn.

Laatst gewijzigd door DF-user-278 op 24 apr 2008, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Niels
- Auto: Prius+
"Leuk" is dan ook in de optiek van de schrijver/bedenker
En je hebt gelijk Dennis, de posts van Ferdinand heb ik matig gelezen omdat ik helemaal murw ben omtrent *35i/E46 M3/E90-92M3
Ik voelde me dan ook niet geroepen om te reageren maar nu de discussie een hele andere benadering krijgt wel. Het punt is van zo'n geintje (leugentje), wanneer stop je als in een discussie raakt? Begrijp niet verkeerd, een lulkoek verhaal keur ik niet goed maar ik denk dat Ferdinand zich een beetje verslikt heeft. Een forum is leuk om te discussieren, dingen te laten zien en om een beetje te ouwehoeren. Het ouwehoeren tussen DF-ers die elkaar iets beter kennen gaat vrij goed, je kunt net iets verder gaan zeg maar. Soms gaat iemand in het ouwehoeren ook net iets verder maar overziet de consequenties niet helemaal that's all
Zo zie ik het, niet om iemand vrij te pleiten ofzo maar Ferdinand is iemand die graag hier en daar een beetje mag kietelen en steken, nu weet ie wat de grens is lijkt me 

-
Wat me opvalt is dat omhoog liegen evengoed nog zovaak voorkomt.
Een 135 is en blijft een 135 dat wordt nooit een M3 al las je een SRB van de space shuttle op het dak dat WEET je toch??
Ik had al eens gezegd dat ik de superlatieven die Fer over zijn 135i gebruikt niet meer kan waarderen,dit "leugentje" om die kutauto nog maar weer eens wat "hoger"te tillen was voor mij de druppel.
Dat zware hok van mij maakt gelukkig nog fijn gehakt van die banaan.
*zelfs met een kapotte bobine Dex
*
Een 135 is en blijft een 135 dat wordt nooit een M3 al las je een SRB van de space shuttle op het dak dat WEET je toch??
Ik had al eens gezegd dat ik de superlatieven die Fer over zijn 135i gebruikt niet meer kan waarderen,dit "leugentje" om die kutauto nog maar weer eens wat "hoger"te tillen was voor mij de druppel.
Dat zware hok van mij maakt gelukkig nog fijn gehakt van die banaan.
*zelfs met een kapotte bobine Dex

- volvoc30
Werd net door Hugo(broertje) attent gemaakt op dit draadje, en mijn nekharen stonden recht overeind. Een volwassen kerel die gaat liegen over zoiets. Onbegrijpelijk, onvolwassen en compleet idioot. En de mensen die deze leugenaar de hand boven het hoofd houden snap ik totaal niet. Iedereen maakt wel eens een leugentje om bestwil, maar volgens mij heeft deze meneer iets te compenseren. Zou het kunnen zijn omdat er geen xenon opzit mekbay? 

- Sperdy
Ha Dexter,Dexter schreef:Even klare taal nu......
Ferdinand heeft toegegeven dat hij géén AC Schnitzer chip in zijn auto heeft en dus is hij betrapt op een leugen.
Wat ik er van begrijp heeft hij echter wél de intentie om zodra dat mogelijk is een AC Schnitzer chip in zijn 135i te laten plaatsen.
Als Ferdinand dit bovenstaande nu nog even kan bevestigen dan zijn we eruit en hoeft dit niet verder opgeblazen te worden dan tot zover we nu gekomen zijn.
Want ook al lijkt dit nu nog allemaal heel leuk, de ondertoon hier en daar is niet zo prettig en internet is nog altijd heel erg plat.
Laten we ervoor waken dat dit gierend uit de hand loopt.
PS voor Ferdinand: Een excuus aan de overige forumleden lijkt me bij je bevestiging wel op zijn plaats.
Heb alle posten doorgelezen. In mijn huidige 135i zit op dit moment geen, door ACS officieel goedgekeurde chip. Bij de officiële lancering van Schnitzer (volgens hen ergens medio mei/juni 2008) dat zij dit produkt leveren, laat ik jullie graag met mijn ASC 135i Coupe kennismaken, met daarin de approved AC Schnitzer chip.
De commotie omtrent mijn post begrijp ik wel. Soms vertel je niet helemaal precies hoe alles loopt en is gegaan, en dat is ook vaak helemaal niet nodig. En zijn er soms afspraken die niet iedereen aan gaat. Soms gaan dingen net wat anders dan je dacht. Verdorie nog an toe. De vraag is of alles nu 'een weredschokkende leugen is' of dat er andere zaken spelen waarbij ik dacht, ach, ook helemaal niet belangrijk om te vertellen, komt later wel eens als het ter tafel komt.. in essentie: Een approved AC Schnitzer chip is een hele leuke aanvulling op mijn auto. Ja Dexter, dat klopt, ik heb natuurlijk de intentie om een approved chip door AC Schnitzer te laten plaatsen.
Ja, het medium internet blijkt een platform te zijn, zelfs onder clubleden(!), om ongenuanceerd van alles te roepen; de huid vol te schelden in de trant van 'zeggen waar het op staat'. Het zijn echter ook enkelen onder ons, helemaal niet allemaal.
De, in mijn ogen, extreme felheid van deze reacties, en grote persoonlijke 'name-calling' verbaast mij wel. Veelal ontstaan deze reacties door een gevoel van onvermogen en een gebrek aan eigenwaarde. Aangemoedigd een soort rechtvaardigheidsgedachte, misschien wel trots, wordt er ongeremd stoom afgeblazen. 'aha, nu hebben we wat te pakken, O de echte officiële AC Schnitzer chip zit er dus toch niet in.. zo, zo , een leugen betrapt op een grote leugen... hoor je dat, zeg hoor je dat, ik wel eens iets gehoord, maar deze leugen. Wat een grote leugen?" En zo extrapoleert het imago van een op zich best wel aardige jongen, in no-time, naar het beeld Joran van der Sloot richting die van Bin Laden.
Enfin, belangrijk is het natuurlijk niet wat er wordt gezegd, en ook wel weer vermakelijk, maar toch.
Nou, volgens mij is dit wel vodoende. Ik stap lekker in mijn 135i. Toch verslavend die bijzondere powerful roffel uit de eindpijpen...

- Teunis
Heb de hele soap ook gelezen...
Het kunnen maar 2 dingen zijn:
- of het is allemaal gel*l en gepoch van de bovenste plank
- OF er zit een schnitzer chip in, maar nog geen officiele en dus krijgt Ferdi nu op z'n ballen dat ie op een forum vertelt dat ie m WEL in z'n auto heeft...
Ik hoop dat het het 2e is, als het het 1e is dan zakt mn broek er van af... Toch een forum voor autoliefhebbers die ieder op hun eigen niveau en budget geniet van autorijden?! Daar hoort gel*l en gepoch in mijn ogen absoluut niet bij....
Het kunnen maar 2 dingen zijn:
- of het is allemaal gel*l en gepoch van de bovenste plank
- OF er zit een schnitzer chip in, maar nog geen officiele en dus krijgt Ferdi nu op z'n ballen dat ie op een forum vertelt dat ie m WEL in z'n auto heeft...
Ik hoop dat het het 2e is, als het het 1e is dan zakt mn broek er van af... Toch een forum voor autoliefhebbers die ieder op hun eigen niveau en budget geniet van autorijden?! Daar hoort gel*l en gepoch in mijn ogen absoluut niet bij....
- Downforce Dennis
- RVV
Tjee vandaar dat die natte wind aan me reet bleef plakken toen ik een keer in die bak van je zatRobin schreef:Ik heb trouwens geen echt leer in mijn auto.....maar sensatec.
Knoop me maar aan de hoogste boom op

Maar eigelijk ook weer te triest voor woorden Robin, lullen dat een M3 zonder leer eigenlijk te min is en zelf op driemaal gerecyclede petflessen plastic zitten met een Mugabe kleurtje en kippenleerprint..
(VETTE KNIPOOG

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik heb de knoop ook doorgehakt, net nieuwe chips gehaald. Gekozen voor de groene variant. 8)
Enne, ik denk dat die kartbaan van die Dré ofzoiets ook nep is en niet bestaat!
Enne, ik denk dat die kartbaan van die Dré ofzoiets ook nep is en niet bestaat!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Bijna net zo erg als dit!
bron:planet.nl
[img:337:253]http://www.planet.nl/upload_mm/7/1/b/17 ... biggen.jpg[/img]
'Casteren biggen onnodig'
Gepubliceerd op donderdag 24 april 2008
Een rapport van de universiteit Wageningen ondergraaft de noodzaak voor het castreren van biggen. Jaarlijks worden in Nederland tien miljoen biggen gecastreerd vanwege de zogenaamde berengeur, maar die onaangename geur die sommige niet gecastreerde varkens ontwikkelen bij verhitting in de pan, komt bijna niet meer voor, zo ontdekten de onderzoekers.
Hoogstens enkele procenten van het vlees van niet gecastreerde mannelijke varkens voldoet nog aan de definitie van berengeur. Tot nu toe werd aangenomen dat het percentage tussen de 5 en 25 lag.
Consumenten herkennen berengeur niet
Bovendien blijkt uit het Wageningse onderzoek Beren op de weg dat consumenten spek met ‘berengeur’ vaak niet herkennen en nauwelijks minder waarderen dan ‘normaal’ ruikend varkensvlees. Een gelijktijdig in Zwitserland uitgevoerd onderzoek komt tot gelijkluidende conclusies.
De vooral door de supermarkten afgedwongen praktijk om biggen te castreren is erg omstreden. Dierenwelzijnsorganisaties zijn fel tegen, maar ook boeren willen er het liefst mee stoppen.
Vanaf volgend jaar moeten de biggen weliswaar verdoofd worden voor castratie, maar met dit compromis is geen van de partijen echt blij. De overheid en de belangenorganisaties – waaronder de supermarkten – spraken vorig jaar af, te streven naar het afschaffen van castratie van biggen in 2015.
Direct verbod
Volgens onderzoeksleider Gé Backus moet dat eerder kunnen. ‘Berengeur is erfelijk, dus met doorfokken kunnen we het gehalte van de stoffen die berengeur veroorzaken verlagen. Wat er dan overblijft, kan eventueel in het slachthuis worden gedetecteerd.’
De Stichting Varkens in Nood eist een direct verbod op castratie van biggen. Voorzitter Hans Baaij: ‘Het is verbijsterend dat jaarlijks in Europa honderd miljoen biggen worden gecastreerd vanwege de minieme kans op een enkele ontevreden consument.’
Volgens Backus zijn het vooral de Duitse supermarkten die een castratieverbod tegenhouden.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Dan maar ff een link om nog wat nuttigs te posten in dit topic: http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=6721
En verder lijkt een ban me wel op z'n plaats, dit gaat weer helemaal nergens over. Haalt het niveau behoorlijk naar beneden. Nog ff en Femme post dat die Alpina Z4 helemaal niet bestaat.
En verder lijkt een ban me wel op z'n plaats, dit gaat weer helemaal nergens over. Haalt het niveau behoorlijk naar beneden. Nog ff en Femme post dat die Alpina Z4 helemaal niet bestaat.

-
Zo fel als sommige reacties vind ik ook onnodig. Maar ik kan het wel begrijpen. Sander S. heeft hier meer dan een jaar de boel lopen neppen met zijn sprookjes. Dat ging heel ver, maar heeft DFers ook afgeschrikt. Dat ligt nog vers in het geheugen, dus die felle reacties vind ik weinig met onvermogen of eigenwaarde te maken...Ferdinand schreef: De, in mijn ogen, extreme felheid van deze reacties, en grote persoonlijke 'name-calling' verbaast mij wel. Veelal ontstaan deze reacties door een gevoel van onvermogen en een gebrek aan eigenwaarde.