Ja, maar is alleen BMW dat? Ken meerdere merken die deze kreet kunnen gebruiken. Ik ben ook een BMW-fan, maar om nou altijd BMW's naar voren te laten komen, nou nee.......romo schreef:Hoe zou dat toch komen................Blijkbaar zijn er meer mensen die vinden dat "Freude am Fahren" geen inhoudsloze marketings kretologie is.
Tristan schreef:Niet onvriendelijk bedoelt, maar waarom draait het nou altijd weer om BMW's. Als er vergelijken of voorbeelden gemaakt moeten worden, wordt het Beierse automerk er altijd bijgehaald.
Heb ik toch nog een auto waar Dré warm voor loopt...nee niet die CSLAndre schreef:Ik weet redelijk veel van bmw daarom pak ik dat er meestal bij.
Maar ik kan jappen ook zeer goed waarderen op hun sportievere auto s.
Focus RS toppertje. Type R super auto. Ik heb zeker geen bmw oogkleppen. m5 en M6 en M3 V8 en 335i kan mij zeker niet bekoren. Bij bmw zijn voor mij momenteel een paar die me wat doen de rest mogen ze van mij in het museum zetten.
3 serie compact 323ti of 325ti
130i dre edition
M3 E46 competition uitvoering
M3 CSL
Z4 M Coupe
misschien ben ik er een paar vergeten maar de rest bij bmw boeit nu op deze leeftijd vrij weinig. Misschien als ik ouder wordt dat ik anders ga denken.
Denk nu zelfs "The car to beat". De Z06 is qua acceleratie en wegligging superieur aan bv de Gallardo, F430, Ford GT etc. En "value for money", ook erg belangrijk.Marcel van Meerbeek schreef:
De Corvette is ook een mooi voorbeeld.
De C05 serie was een enorme sprong voorwaarts mbt rijeigenschappen, de C06 is als totaal pakket daar weer flink overheen gestapt. Een auto waar nu is het topsegment serieus rekening gehouden dient te worden.
Als je hiermee doelt op het feit dat ik cijfers probeer te vinden in die AM&S?Hielke schreef:Marcel,
wat denk je dat er gebeurt als je moderne 205/45 sportjetsers onder een Mark I Golfje GTI zet? Ik kan je op voorhand wel vertellen dat de kans dat je vooruitgangsdenken dan in één klap aan barrels wordt geslagen erg groot is.
Mijn 330i weegt 1425, 335i E90 gaat 1500 wegen Hylke.Hielke schreef:Inschatting moet worden aangepast Top Fuel. E92 335i met 6 cilinder weegt 1610 kg. 8 cilinder van de M3 komt op minimaal 1650 kg.TopFuel schreef:De nieuwe Bmw e92 M3 gaat zeker GEEN 1700kg of meer wegen...
Een M6 weegt 1710kg! Ik schat de nieuwe in op +-1550kg. Nog veelste zwaar natuurlijk
Robin schreef:dat is niet 'hun' bedoeling. De 3.0TT moet doorgaan voor een 4.0 liter maar is 70kg lichter 'gemiddeld' dan een 4.0 V8, Romo.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 5 gasten