Ferdi's ACS chip draad
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- Sperdy
Beste Dennis, Robin en anderen,
Jongens, ik maak er een toestand van, dat realiseer ik mij. De tuning van ASC zit er niet in.
Maar erg heel graag laat ik jullie zo snel mogelijk kennis maken met de ASC tuning van mijn 135i. Dat lijkt me echt heel erg leuk, graag op een bijeenkomst van het DF. Ok?
Het is zeker niet mijn bedoeling om tegen jullie allerlei praatjes op te houden, want daarvoor vind ik de DF club te leuk. dus tot gauw!
Vele groetjes, Ferdinand
Jongens, ik maak er een toestand van, dat realiseer ik mij. De tuning van ASC zit er niet in.
Maar erg heel graag laat ik jullie zo snel mogelijk kennis maken met de ASC tuning van mijn 135i. Dat lijkt me echt heel erg leuk, graag op een bijeenkomst van het DF. Ok?
Het is zeker niet mijn bedoeling om tegen jullie allerlei praatjes op te houden, want daarvoor vind ik de DF club te leuk. dus tot gauw!
Vele groetjes, Ferdinand
-
Ferdinand schreef:Beste Dennis, Robin en anderen,
Vele groetjes, Ferdinand
Echt, wtf! Er zit geen ASC chip in de 135i, je wilt ons niet voor de gek houden maar dat heb je zojuist wel gedaan?

- Downforce Dennis
hier klopt iets niet. Ferdinand gaat ECHT geen spelfout (ASC <-> ACS) maken. Dit doet hij met opzet.
WTF is hier aan de hand.
Ferdinand, explanation pls. Was het echt een broodje aap of heb je toch een Schnitzer vermogenskuur in je auto? Duidelijkheid verdomme, nu begin ik het moe te worden!
Dat rond-de-pot-draai altijd verdomme...
WTF is hier aan de hand.
Ferdinand, explanation pls. Was het echt een broodje aap of heb je toch een Schnitzer vermogenskuur in je auto? Duidelijkheid verdomme, nu begin ik het moe te worden!
Dat rond-de-pot-draai altijd verdomme...
- Sperdy
- Downforce Dennis
- Tristan
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik moet er van over m'n nek...
Na dat geouwehoer met Sander S en alles wat daarbij hoort
Nu dit weer??
Ik verdoe m'n tijd zo langzamerhand hier op dit forum!
Is dat de bedoeling?!
Sprookjes lees ik wel in de boeken van m'n dochterjes
Ik draai er iig niet omheen: je bent een lul en hoop dat je oprot!
Na dat geouwehoer met Sander S en alles wat daarbij hoort

Nu dit weer??
Ik verdoe m'n tijd zo langzamerhand hier op dit forum!
Is dat de bedoeling?!
Sprookjes lees ik wel in de boeken van m'n dochterjes

Ik draai er iig niet omheen: je bent een lul en hoop dat je oprot!
- Michel P
Een SanderS syndroom is tot nu toe onbehandebaar gebleken!Tristan schreef:Denk dat de mensen hier nu meer belangstelling hebben voor de persoon Ferdinand, dan voor je 135i.....Ferdinand schreef: Maar, graag laat ik jullie binnenkort, wanneer de Schnitzer chip er wél in zit, mijn 135i heel graag zien. Voor diegene die belangstelling hebben natuurlijk.
Michel
-
Ik heb een hekel aan mensen zoals Sander die hun hele leven bij elkaar gaan verzinnen. De mooiste verhalen en uiteindelijk blijkt er niets van te kloppen. Je verdoet er je tijd mee en je hebt te maken met onbetrouwbare figuren.
Of je die 135i nou wel of niet gechipt hebt boeit mij niet. Het zal mij een rotzorg zijn of Jantje een auto met 300pk of 350pk heeft. 't Is maar een fucking chip. Wat ik niet snap is dat je daarover gaat liegen? Je hebt een prachtige auto en over zo'n chip ga je verhalen ophangen die er niet zijn. Het is niet zo dat je geen waardering krijgt met een 'standaard' 135i. En er valt hier ook niets te winnen. Of je nu een 106GTI hebt met 100pk, een Golf GTI met 200pk, een 135i met 300pk of een C6 Z06 met 500pk... je hebt toch altijd baas boven baas en het gaat erom dat je lol hebt met je auto.
Vind het wel jammer om erover te liegen... niemand schiet er iets mee op en je verpest het vertrouwen onderling. Iets wat juist op DF erg belangrijk is. Snap dan ook niet dat juist jij iemand als romo in twijfel neemt mbt het bezit van een E46 M3 als je eigen verhalen al niet volledig blijken te kloppen. Ook vind ik het jammer dat we straks bij elke nieuwe member gezeik krijgen als die een dikke auto bezit. Je merkt nu al dat men (na Sander) een stuk sneller achterdochtig is... lijkt me niet de bedoeling van DF.
Of je die 135i nou wel of niet gechipt hebt boeit mij niet. Het zal mij een rotzorg zijn of Jantje een auto met 300pk of 350pk heeft. 't Is maar een fucking chip. Wat ik niet snap is dat je daarover gaat liegen? Je hebt een prachtige auto en over zo'n chip ga je verhalen ophangen die er niet zijn. Het is niet zo dat je geen waardering krijgt met een 'standaard' 135i. En er valt hier ook niets te winnen. Of je nu een 106GTI hebt met 100pk, een Golf GTI met 200pk, een 135i met 300pk of een C6 Z06 met 500pk... je hebt toch altijd baas boven baas en het gaat erom dat je lol hebt met je auto.
Vind het wel jammer om erover te liegen... niemand schiet er iets mee op en je verpest het vertrouwen onderling. Iets wat juist op DF erg belangrijk is. Snap dan ook niet dat juist jij iemand als romo in twijfel neemt mbt het bezit van een E46 M3 als je eigen verhalen al niet volledig blijken te kloppen. Ook vind ik het jammer dat we straks bij elke nieuwe member gezeik krijgen als die een dikke auto bezit. Je merkt nu al dat men (na Sander) een stuk sneller achterdochtig is... lijkt me niet de bedoeling van DF.
- Peter Tunissen
-
Even klare taal nu......
Ferdinand heeft toegegeven dat hij géén AC Schnitzer chip in zijn auto heeft en dus is hij betrapt op een leugen.
Wat ik er van begrijp heeft hij echter wél de intentie om zodra dat mogelijk is een AC Schnitzer chip in zijn 135i te laten plaatsen.
Als Ferdinand dit bovenstaande nu nog even kan bevestigen dan zijn we eruit en hoeft dit niet verder opgeblazen te worden dan tot zover we nu gekomen zijn.
Want ook al lijkt dit nu nog allemaal heel leuk, de ondertoon hier en daar is niet zo prettig en internet is nog altijd heel erg plat.
Laten we ervoor waken dat dit gierend uit de hand loopt.
PS voor Ferdinand: Een excuus aan de overige forumleden lijkt me bij je bevestiging wel op zijn plaats.
Ferdinand heeft toegegeven dat hij géén AC Schnitzer chip in zijn auto heeft en dus is hij betrapt op een leugen.
Wat ik er van begrijp heeft hij echter wél de intentie om zodra dat mogelijk is een AC Schnitzer chip in zijn 135i te laten plaatsen.
Als Ferdinand dit bovenstaande nu nog even kan bevestigen dan zijn we eruit en hoeft dit niet verder opgeblazen te worden dan tot zover we nu gekomen zijn.
Want ook al lijkt dit nu nog allemaal heel leuk, de ondertoon hier en daar is niet zo prettig en internet is nog altijd heel erg plat.
Laten we ervoor waken dat dit gierend uit de hand loopt.
PS voor Ferdinand: Een excuus aan de overige forumleden lijkt me bij je bevestiging wel op zijn plaats.
-
Op slot gooien lijkt me op dit tijdstip niet aan de orde in afwachting van de reactie van Ferdinand op mijn verzoek.Rico v Velzen schreef:Wel jammer dat iemand in 2 dagen zo zijn krediet aan het verspelen is.
Even wachten op een verstandige moderator die dit topic op slot gooit
Maar als het hier echt uit de hand loopt zal ik niet aarzelen....
- Arthur
- Auto: Nr.51
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Heb de laatste dagen echt vaak tot 10 geteld, ik geef het eerlijk toe. De beslissing om niet voor de M3 te gaan is ook mij niet in de kleren gaan zitten ( had me erg op verheugd). Maar daar publiekelijk iemand op afrekenen is mij mijn eer te na. (wel weer erg Nederlands daar niet van)
Maar dit maakt voor mij veel goed. Ik hoef niets te bewijzen, itt tot ons aller Ferdi. Wel jammer dat het zo moet, daar niet van.
- Macboy
Het is zeker jammer. Openbare excuses is wel op zijn plaats, maar dat moet vanuit hemzelf komen.
Zo iemand laat zichzelf op een niet prettige wijze heel duidelijk in de geest kijken. Dat lijkt me - gelet ook op het kredietverlies - de grootste schande.
Op slot gooien heeft vooralsnog geen zin.
Het is gewoon jammer dat voor de toekomst mensen achterdochtig gaan worden. Misschien is dat wel een compliment voor het forum driving-fun, dat het zo groot is geworden dat mensen belangrijk gevonden willen worden?
Jammer dat ze niet inzien dat je juist hierdoor een forum totaal verkloot en zinledig maakt.
En dit terwijl Ferdinand gewoon bestaat, zijn auto bestaat etc.
Over tot de orde van de dag ...
Zo iemand laat zichzelf op een niet prettige wijze heel duidelijk in de geest kijken. Dat lijkt me - gelet ook op het kredietverlies - de grootste schande.
Op slot gooien heeft vooralsnog geen zin.
Het is gewoon jammer dat voor de toekomst mensen achterdochtig gaan worden. Misschien is dat wel een compliment voor het forum driving-fun, dat het zo groot is geworden dat mensen belangrijk gevonden willen worden?
Jammer dat ze niet inzien dat je juist hierdoor een forum totaal verkloot en zinledig maakt.
En dit terwijl Ferdinand gewoon bestaat, zijn auto bestaat etc.
Over tot de orde van de dag ...