even voorstellen
- Gerbrand op 't Ende
even voorstellen
Hoi,
Ik ben Gerbrand op 't Ende. Eigenaar van GO Styling en Zymöl Nederland. Ik ben auto liefhebber. Ben in het bezit van een Rover 45 1.8 Sterling, Renault Espace 3.0 V6, Mini 850 en een Fiat Simca. Ben zeer Engels ingesteld qua auto's. De Renault is een echte family car (3 kids) dus je moet wel iets.
Naast mijn bedrijf hou ik me bezig met repareren/restaureren van auto's (hobby matig). De Mini moet geheel worden gerestaureerd worden, een hele klus.
Greetz Gerbrand.
Ik ben Gerbrand op 't Ende. Eigenaar van GO Styling en Zymöl Nederland. Ik ben auto liefhebber. Ben in het bezit van een Rover 45 1.8 Sterling, Renault Espace 3.0 V6, Mini 850 en een Fiat Simca. Ben zeer Engels ingesteld qua auto's. De Renault is een echte family car (3 kids) dus je moet wel iets.
Naast mijn bedrijf hou ik me bezig met repareren/restaureren van auto's (hobby matig). De Mini moet geheel worden gerestaureerd worden, een hele klus.
Greetz Gerbrand.
- Roel SpeedCars
- Evert van der Linde
- Auto: BMW M140i
-
Welkom Gerbrand.Evert van der Linde schreef:welkom,.. hebben jullie ook iets om diepe krassen mee te behandelen?![]()
Uiteraard heel veel fun hier op het forum toegewenst
Evert, ik zou voor de diepere krassen gaan voor ScratchX echter indien door de blanke laklaag heen dan kan je poetsen wat je wilt maar krijg je ze niet weg.

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
WELKOM!!
En wanneer je al langer meeleest ben ik een echte Zymol freak... Mijn auto wordt alleen maar in de Zymol gezet, daar mijn ervaringen echt super zijn.
Met de hand opbrengen is voor mij dan ook een must.. Heb je ook nog korting voor members???? Moet weer een nieuwe pot hebben. 8)
ook leuke verzameling trouwens. 8)
En wanneer je al langer meeleest ben ik een echte Zymol freak... Mijn auto wordt alleen maar in de Zymol gezet, daar mijn ervaringen echt super zijn.
Met de hand opbrengen is voor mij dan ook een must.. Heb je ook nog korting voor members???? Moet weer een nieuwe pot hebben. 8)
ook leuke verzameling trouwens. 8)
- Evert van der Linde
- Auto: BMW M140i
Was ook meer een beetje sarcastisch bedoeld.. De krassen zijn helaas zelfs door heel de laklaag535d schreef:Welkom Gerbrand.Evert van der Linde schreef:welkom,.. hebben jullie ook iets om diepe krassen mee te behandelen?![]()
Uiteraard heel veel fun hier op het forum toegewenst
Evert, ik zou voor de diepere krassen gaan voor ScratchX echter indien door de blanke laklaag heen dan kan je poetsen wat je wilt maar krijg je ze niet weg.

- frank de jonge
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
- Gerbrand op 't Ende
- Gerbrand op 't Ende
Re: even voorstellen
De foto's:
Renault Espace 3.0 V6

Rover 45 1.8 Sterling

Groet,
Gerbrand
Renault Espace 3.0 V6
Rover 45 1.8 Sterling
Groet,
Gerbrand
- frank de jonge
Die espace vink wel gaaf 

- Gerbrand op 't Ende
Is ook wel gaaf, maar verbruikt alleen een beetje veel brandstof. 1 op 7 ongeveer.
De Rover rijdt een stuk beter.
De Rover rijdt een stuk beter.