m-sport ophanging of niet op 318d
- mrbbs
m-sport ophanging of niet op 318d
Om de kogel door de kerk 'te schieten' dien ik nog 2 keuzes te maken, één daarvan is M-sport ophanging of niet.
De velgen zijn de touring velgen type styling 268 in 16".
Helaas heb ik alleen kunnen rijden met de 318 met de standaard fietspompen.
Is de M-sport ophanging het waard in deze configuratie (dus met 16" velgen RFT?)
De wagen zal gebruikt worden op Belgische HOBBELLIGE wegen.. dus mijn vraag is eigenlijk als de M-sport ophanging voor dit werk is gemaakt?
Graag uw mening...
De velgen zijn de touring velgen type styling 268 in 16".
Helaas heb ik alleen kunnen rijden met de 318 met de standaard fietspompen.
Is de M-sport ophanging het waard in deze configuratie (dus met 16" velgen RFT?)
De wagen zal gebruikt worden op Belgische HOBBELLIGE wegen.. dus mijn vraag is eigenlijk als de M-sport ophanging voor dit werk is gemaakt?
Graag uw mening...
- Tommy
als je geen sportonderstel neemt, neem dan een setje dikkere stabi's. Ik stapte vanuit m'n E46 sedan met schnitzer onderstel(veren/dempers en stabi's) in een standaard E90 en schrok me rot van het overhellen.
Het sportonderstel in m'n E46 coupe rijdt dan al stuk fijner, maar is nog lang niet zo strak als dat schnitzer pakket. Al moet ik zeggen dat het comfort van het normale sportonderstel wel goed is, voor lange ritten ook stukken minder nerveus.
Maar ik zou dus altijd het sportonderstel bestellen voor die kleine meerprijs.
Het sportonderstel in m'n E46 coupe rijdt dan al stuk fijner, maar is nog lang niet zo strak als dat schnitzer pakket. Al moet ik zeggen dat het comfort van het normale sportonderstel wel goed is, voor lange ritten ook stukken minder nerveus.
Maar ik zou dus altijd het sportonderstel bestellen voor die kleine meerprijs.
- RVV
-
Kun je niet proefrijden met beide?
Ik vind het comfort nog prima in m'n E46 met M sportonderstel, en rijd ook wel es door Belgie, maargoed.. als je echt veel kilometers maakt ga je er sneller aan irriteren.
Meeste hier rijden vooral op Nederlandse snelwegen dus vraag is hoeveel waarde je eraan moet hechten.
Ik vind het comfort nog prima in m'n E46 met M sportonderstel, en rijd ook wel es door Belgie, maargoed.. als je echt veel kilometers maakt ga je er sneller aan irriteren.
Meeste hier rijden vooral op Nederlandse snelwegen dus vraag is hoeveel waarde je eraan moet hechten.
- Bert ///M3
- mrbbs
ik herinner mij gewoon toen ik mijn evo 8 mr rs had met de optionele Bilstein ophanging dat ik totaal geen vertrouwen in de auto had doordat hij voordurend los kwam van de grond met zijn wielen. totaal geen goed contact met de ondergrond.
Ik heb alleen met een 318d gereden zonder m-sport ophanging, en die vond ik eigenlijk niet slecht, natuurlijk ben ik wel nieuwsgierig naar het verschil.
de garage heeft geen 3-serie staan met m-sport ophanging, ik kan er wel één testen maar dan moet ik wel naar bornem wat van hieruit zo'n anderhalf uur rijden is..
Ik heb alleen met een 318d gereden zonder m-sport ophanging, en die vond ik eigenlijk niet slecht, natuurlijk ben ik wel nieuwsgierig naar het verschil.
de garage heeft geen 3-serie staan met m-sport ophanging, ik kan er wel één testen maar dan moet ik wel naar bornem wat van hieruit zo'n anderhalf uur rijden is..
- mrbbs
- Macboy
- Gerbrand op 't Ende