BMW Radio E46

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Raimond

BMW Radio E46

Bericht door Raimond » 09 jul 2006, 16:16

Ik heb in m'n E46 een BMW radio met cassette zitten.. een beetje achterhaald dus! Ik wil een radio met MP3 functie, en de BMW dealer vraagt daar ongeveer € 600,= voor dus dat wordt ff te gek allemaal; voor de helft heb ik ook een knappe radio.

Nou is de kans dus aanwezig dat ik e.e.a. zelf ga in- en uitbouwen, ik kan alleen nergens goeie info hierover vinden. Ik weet dat ik een adapter nodig heb voor de bekabeling, en een opvulstuk om er een normaal formaat radio in te passen, maar hoe krijg ik de originele radio er uit? En is het dan inderdaad een kwestie van plug&play, of zitten er nog meer adders onder het gras?

En weet iemand een goeie radio die qua uiterlijk goed past in de BMW? Liefst een zwarte met oranje verlichting, en geen JVC (slechte ervaringen mee).

stefan van der burgh

Bericht door stefan van der burgh » 14 jul 2006, 11:46

Bij een E39 moet je het volumeknopje eraf trekken, en dan het schroefje dat onder dat knopje zit een kwartslag linksom draaien. Het schijnt dat je de hele unit dan zo eruit kan halen. Misschien bij de E46 ook?

Plaats reactie