
EVO: IS-F vs e92 M3
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Een motor die 8100rpm MOET draaien om er DAN PAS in dit geval 420pk met moeite uit te persen heeft bijv bij 6500/7000rpm 'maar'350pk(heb hier geen grafiek) dus ik had moeten zeggen in de praktijk, sorry en dan voelt ie als 350pk want dan heeft ie ook 'maar' 350pk(bij 6500 ofzo, je snapt me wel.) Duidelijk lijkt mij. Dat we daar geen misverstanden meer over hebben.
Vroegah, vond iedereen een high reving engine het beste wat er motorisch gemaakt kon worden, hoe meer revs hoe beter.
Zoals je het daarboven beschrijft is het net alsof het een constructie fout is geweest, terwijl jij ook dondersgoed weet dat het ding zo ontworpen is.
Duidelijk verpest door de TT, daarbij steekt elke NA motor schril af. Het enige wat voor jouw "gevoel" dan kan is idd een hele dikke 6.2 liter NA die een koppel heeft als ware het een TT......................
Dan even het gewicht; dat een 335i 40 kg zwaarder is dan een 135i ................man man dat was toch wel een doodzonde, moest niet kunnen, zet ze in München met de rug tegen de muur; Abschiessen Sofort................
Maar die Merc is wel hele 142 KG zwaarder, geen hond die er wat van zegt..............................lang leve ons geheugen en het daaraan gekoppelde consequente gedrag..........................over selectieve interpretatie gesproken.........................
- SteV6
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
- Locatie: S4 Avant, S5 cabrio, Leon V6, Speedster, Twente

Jongens, jongens, jongens ...
Wat maakt het nu allemaal uit wat de een of de ander precies vindt? Wees er verdomde blij mee als je in de positie verkeerd dat je werkelijk een van deze auto's kan kopen! Dat de ene meer kan dan de andere, is gezien het prestatiepotentieel gerommel achter de komma (!). En dat is nu net waarom ze alle 4 bestaansrecht naast elkaar hebben. Zoveel mensen zoveel smaken.
SteV6
-
- Berichten: 55105
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Romo, maak je niet druk joh, feiten zijn feiten, dat is niet mijn schuld.
Een 335i is 'te zwaar'een M3 helemaal en een C63 een mastodont, om dan toch nog wat LOL te beleven kun je 't zoeken in twinturbotechniek, hoge toeren of Hubraum. Ga er maar vanuit dat de middelste binnen nu en 15 jaar verleden tijd is....
Kreeg net een boekje van de 997(911), mooi, duur. 1420kg DIN Fahrzeuggewicht(997 S) 1395 voor de normale Carrera die z'n 325pk al levert bij 6600rpm(S bij 7100 dacht ik), dat zijn leefbaarder toerentallen voor alledag.

Kreeg net een boekje van de 997(911), mooi, duur. 1420kg DIN Fahrzeuggewicht(997 S) 1395 voor de normale Carrera die z'n 325pk al levert bij 6600rpm(S bij 7100 dacht ik), dat zijn leefbaarder toerentallen voor alledag.

-
- Berichten: 5499
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Wauw, weeeeeeeeeeeeeeeeeeer de discussie die al in 6 draadjes gevoerd wordt. Daarbij is het een groot hypocriet lul verhaal. De E46 is namelijk ook al 'zwaar' en dat is dan wel weer je van het. Het is werkelijk waar een gelul in de marge over auto's die 90% van DF toch niet zal of kan kopen. Dit is ook meteen de reden waarom al de BMW adepts de 135i zo geil vinden. Daar is natuurlijk niks mis mee, ik ben de laatste op DF die het geld heeft voor een 135i. Wat ik wil zeggen is dat het onzin is om de nieuwe M3 op allerlei drogredenen af te zeiken.
En het is ook wel erg dubbelzinnig om enerzijds de hoogtoerige powerhouses af te doen als lui in het middengebied en anderzijds diesel helemaal kut te vinden welke dus wel plenty power heeft in het middengebied.
Ergo, wat willen jullie nou ?
En het is ook wel erg dubbelzinnig om enerzijds de hoogtoerige powerhouses af te doen als lui in het middengebied en anderzijds diesel helemaal kut te vinden welke dus wel plenty power heeft in het middengebied.
Ergo, wat willen jullie nou ?
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Ik snap romo en ik snap Robin.. wat ik niet snap is de overkill aan vermogen en hubraum in auto's als een e9. M3 en C klasse.. die laatste is natuurlijk helemaal bizar.. 6.2 motor in een middenklassertje..
Als ik die motor afzet tegen mijn eigen 3.2 of een .35i .. die al tegen de grens van bruikbare performance zitten.
Hoe gek het ook klinkt maar die 6.2 motor zou voor mij een reden zijn om die auto niet te kiezen, naast het feit dat het een automaat is en het feit dat ie standaard geen sper heeft en het feit dat die veel te zwaar is om nog maar iets van agiliteit in zich te hebben en het feit dat je leegloopt op de brandstofkosten (think about it, net vanochtend weer een tank volgegooid voor 95,32 euro en dan is de M3 nog relatief zuinig voor zijn prestatiepotentieel ) en het feit dat onderhoudskosten erg hoog zijn.
Mannen kom op nou, wat moet je nou met een 6.2 als een /35i in het dagelijks leven voor 97% netzo snel is ?
De enige reden om dan toch voor een M3 te kiezen is het tooghoerige karakter van die motor want dat is die 6.2 niet. Anders pak je wel voor low rev power een .35i.
Hoe je het went of keert.. al deze auto's zitten qua prestaties zo dicht op mekaar, of je nou de M3 pakt de AMG, de Lexus of een RS4. het is vooral en bovenal een kwestie van persoonlijke voorkeur. De lexus valt voor mij gewoon af omdat ik de auto er niet mooi uit vind zien, dit in tegenstelling tot een gewone IS die ik wel prachtig vind.
Als ik die motor afzet tegen mijn eigen 3.2 of een .35i .. die al tegen de grens van bruikbare performance zitten.
Hoe gek het ook klinkt maar die 6.2 motor zou voor mij een reden zijn om die auto niet te kiezen, naast het feit dat het een automaat is en het feit dat ie standaard geen sper heeft en het feit dat die veel te zwaar is om nog maar iets van agiliteit in zich te hebben en het feit dat je leegloopt op de brandstofkosten (think about it, net vanochtend weer een tank volgegooid voor 95,32 euro en dan is de M3 nog relatief zuinig voor zijn prestatiepotentieel ) en het feit dat onderhoudskosten erg hoog zijn.
Mannen kom op nou, wat moet je nou met een 6.2 als een /35i in het dagelijks leven voor 97% netzo snel is ?
De enige reden om dan toch voor een M3 te kiezen is het tooghoerige karakter van die motor want dat is die 6.2 niet. Anders pak je wel voor low rev power een .35i.
Hoe je het went of keert.. al deze auto's zitten qua prestaties zo dicht op mekaar, of je nou de M3 pakt de AMG, de Lexus of een RS4. het is vooral en bovenal een kwestie van persoonlijke voorkeur. De lexus valt voor mij gewoon af omdat ik de auto er niet mooi uit vind zien, dit in tegenstelling tot een gewone IS die ik wel prachtig vind.
-
- Berichten: 55105
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
En zo heeft iedereen zijn eigen beleving bij een auto:Trackdays/looks/interieur/exterieur/brandstofverbruik/verzekering/alarm/grotere of kleiner wielen/remmerij/bochtgedrag/(tussen)accelleratie/wel of geen sperdiff/massa/pkverhouding/prijs/kwaliteit/opties/schuifdakje/kinderen achterin/kofferbak/functionaliteit
En bij de 1 is 't zus bij de ander zo. Een M3 met de M5 V10 lijkt mij wel wat.
En bij de 1 is 't zus bij de ander zo. Een M3 met de M5 V10 lijkt mij wel wat.

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Afgelopen Zondag heb ik weer even gereden in een S3 van Dexter en in de 130i van Arthur.. leuk om 1 op 1 te vergelijken met mijn eigen M3.
Ik had al een jaar of 5 niet meer in de S3 gereden.. door de opgefokte turbo voelde die veel sneller aan dan dat die in werkelijk was. Vooral tussen de 2000 en 4500 toeren 1e, 2e, 3e versnelling BAM een klap in de rug.. TGV gevoel voor een paar seconden.
Maar de oplopende wijzer van de snelheidsmeter kwam niet geheel overeen met het gevoel dat de turbo je gaf. daarna in de 130i gereden.. stuk sneller als de S3 maar de S3 voelde vooral tussen die 2000 en 4500 toeren veel sneller aan. Boven de 4500 toeren, weg was de adem.
Even in vergelijk tot mijn eigen hoogtoerige M3.. die begint pas boven de 4500 toeren een beetje los te komen. Maar dan is het ook hel op aarde (relatief dan) ik ben even meegeweest met Frank zijn M3.. hoe je dat ding voelt sleuren tussen de 5000 en 8000 toeren.. Daar kan echt weining tegen op hoor aan deze kant van de GT2.
Wat ik mooi vind aan een hoogtoerige motor is dat jezelf bepaald wanneer je echt de power wilt.. Bij een turbo moet je maar ten alle tijden die power slikken of je wilt of niet.
Ik had al een jaar of 5 niet meer in de S3 gereden.. door de opgefokte turbo voelde die veel sneller aan dan dat die in werkelijk was. Vooral tussen de 2000 en 4500 toeren 1e, 2e, 3e versnelling BAM een klap in de rug.. TGV gevoel voor een paar seconden.
Maar de oplopende wijzer van de snelheidsmeter kwam niet geheel overeen met het gevoel dat de turbo je gaf. daarna in de 130i gereden.. stuk sneller als de S3 maar de S3 voelde vooral tussen die 2000 en 4500 toeren veel sneller aan. Boven de 4500 toeren, weg was de adem.
Even in vergelijk tot mijn eigen hoogtoerige M3.. die begint pas boven de 4500 toeren een beetje los te komen. Maar dan is het ook hel op aarde (relatief dan) ik ben even meegeweest met Frank zijn M3.. hoe je dat ding voelt sleuren tussen de 5000 en 8000 toeren.. Daar kan echt weining tegen op hoor aan deze kant van de GT2.
Wat ik mooi vind aan een hoogtoerige motor is dat jezelf bepaald wanneer je echt de power wilt.. Bij een turbo moet je maar ten alle tijden die power slikken of je wilt of niet.
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Drogreden? M3 is een lelijk hok imo. Overpriced, overweight net zoals de E46 en een beetje E36. M3 hoort gewoon 6 in lijn te zijn.
Ergo, laat maar!
C62/63 gewoon AMG zoals AMG het al jaren doet (hoewel weer ongeblazen) Grote motor in redelijk kleine auto. Helemaal de shizzle voor mij. Plak er een 220 CDI badge op en je bent klaar. Wolf in schaapskleren. M3 schreeuwt ordinair zijn uit
Schoenmaker blijf bij de leest! Prachtig hoe men de propellor blijft verdedigen. Bavaria's finest is echt de 135!
N.
Ergo, laat maar!
C62/63 gewoon AMG zoals AMG het al jaren doet (hoewel weer ongeblazen) Grote motor in redelijk kleine auto. Helemaal de shizzle voor mij. Plak er een 220 CDI badge op en je bent klaar. Wolf in schaapskleren. M3 schreeuwt ordinair zijn uit

Schoenmaker blijf bij de leest! Prachtig hoe men de propellor blijft verdedigen. Bavaria's finest is echt de 135!
N.
-
- Berichten: 55105
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
De E30 M3 had toch een 4 pitter? Leg uit waarom een M3 een 6pitter moet hebben en geen 4/8/10/12 aub. :twisted:
Een 1.8 turbo vergelijken met een 3.0TT of een getunede M3 die aan deze kant van een GT2 toch wel beresnel is. Beetje geleuter Rico, desalniettemin vermakelijk
EEn S3 is geen partij voor de auto's waar we 't over hebben, ja een 270/280pk getunede was in bepaalde gebieden sneller dan de E46 M3. Gewoon omdat 't zo was. Net als dat de nieuwe Subaru STi met 300 Turbo PK sneller in bep omstandigeheden, vernellingen is dan die E90 M3(testen autovisie)120pk verschil. Feiten.
Ook het laatste verhaal over dat je het maar met de turbopower moet doen op elk moment van de dag en het met een hoogtoerige motor ZELF bepaalt. Je bepaalt met zo'n motor helemaal niks eigenlijk, want je rijdt ergens en je draait 3500rpm en je geeft gas, en wie bepaalt er dan wat als er 'niemand thuis is'? Vandaar mijn voorkeur voor een 6.2 of een mooie turbomotor. Of maak ze lichter die auto's maar dat wordt nooit meer wat..
Dat 6 in lijn verhaal is natuurlijk kul.
BTW wat voor M3 was dat(welke Frank?)
Een 1.8 turbo vergelijken met een 3.0TT of een getunede M3 die aan deze kant van een GT2 toch wel beresnel is. Beetje geleuter Rico, desalniettemin vermakelijk

Ook het laatste verhaal over dat je het maar met de turbopower moet doen op elk moment van de dag en het met een hoogtoerige motor ZELF bepaalt. Je bepaalt met zo'n motor helemaal niks eigenlijk, want je rijdt ergens en je draait 3500rpm en je geeft gas, en wie bepaalt er dan wat als er 'niemand thuis is'? Vandaar mijn voorkeur voor een 6.2 of een mooie turbomotor. Of maak ze lichter die auto's maar dat wordt nooit meer wat..
Dat 6 in lijn verhaal is natuurlijk kul.
BTW wat voor M3 was dat(welke Frank?)
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dat heb ik een bladzijde terug al gepost; wat ik genoemd heb; "kiezen op andere gronden dan de cijfers" omdat die dus nagenoeg gelijk zijn. Ze zijn op elk vlak elkaars gelijke, dus kies je idd voor hoogtoerig, of dik blok en veel koppel, wat je maar wil, je zal mij niet horen zeggen dat ik het een beter vind dan het ander, het moet als persoon bij je passen, that`s it.Hoe je het went of keert.. al deze auto's zitten qua prestaties zo dicht op mekaar, of je nou de M3 pakt de AMG, de Lexus of een RS4. het is vooral en bovenal een kwestie van persoonlijke voorkeur. De lexus valt voor mij gewoon af omdat ik de auto er niet mooi uit vind zien, dit in tegenstelling tot een gewone IS die ik wel prachtig vind.
Verder maak ik me niet druk; ik denk dat als je verstandig kiest, puur rationeel dat de 35i de allerbeste keuze is. Emotioneel is het heel wat anders..............................ik heb nog een boel denkwerk te verrichten, maar eerst ga ik (toch nog) rijden met een M- DCT, en dan zie ik wel weer verder.
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
De turbo is idd de toekomst, mischien moet dat ook maar een overweging in de besluitvorming zijn...........................
Daarbij komt dat het milieu zo`n handel is dat ze je wel dood willen kijken als je nog met een V8 of iets in die richting op de weg verschijnt, je bent nog erger dan Osama.
Ander punt; straks gaat die bijtelling nog verder omhoog, moet je een auto inruilen die geen hond meer wil.............
Daarbij komt dat het milieu zo`n handel is dat ze je wel dood willen kijken als je nog met een V8 of iets in die richting op de weg verschijnt, je bent nog erger dan Osama.
Ander punt; straks gaat die bijtelling nog verder omhoog, moet je een auto inruilen die geen hond meer wil.............
-
- Berichten: 22260
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Pluspunt van zo'n M motor is juist dat ie hoogtoerig is, mis het woord beleving. Als je altijd power wilt en geen fuck geeft om een motor die het uitkrijst op 8000rpm (=porno vind ik) dan kun je net zo goed een dikke diesel rijden. Beetje overdreven natuurlijk maar een M motor niks vinden omdat ie te weinig power heeft in het middengebied, tja denk dat weinig autoliefhebbers het daarmee eens zijn....
En ondertussen wil iedereen hier liever een 997 GT3 ipv een 997 Turbo....? I don't get it
En ondertussen wil iedereen hier liever een 997 GT3 ipv een 997 Turbo....? I don't get it

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Robin ik vergelijk de 1.8 turbo niet concreet, maar het ging me meer om het gevoel aan te geven van een turbo.. een turbo voelt in eerste instantie gewoon heel snel. Terwijl die in absolute snelheid niet altijd even snel is dan de snelheidssensatie doet vermoeden.Een 1.8 turbo vergelijken met een 3.0TT of een getunede M3 die aan deze kant van een GT2 toch wel beresnel is. Beetje geleuter Rico,
Een turbo, rijd gewoon opgefokter. Daagt je steeds uit, die duw onderuit dat sleuren.. voor velen verslavend maar het feestje duurt maar zo kort. Want bovenin zijn ze vaak zo dood als een pier.
Een hoogtoerige atmo komt pas na 5000 toeren tot leven, daar zit ie wel razendsnel op, maar als je onder die 5000 toeren blijft ie als een average motor rijden. Het is allemaal een kwestie van persoonlijke voorkeur. Maar de herrie, het lawaai en het doortrekken tot sky high toerental vinnik gewoon gaaf. Turbo's doen me gewoon veel minder.
Frank, is M bitious.. En zijn M3 was lekker vlot.
-
- Berichten: 55105
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Ok, de E92 M3 van Frank, lekker vlot inderdaad. Ik prefereer een GT2 boven een GT3 mocht ik in de markt zijn, financieel dan he. 
Een GT2 heeft blijkbaar geen uitlaatsound(beleving) een M3 E90 zeker wel(topgeluid), nou ik prefereer toch echt de GT2ikhoorhemnietmaarhijkatapulteertmewel beleving neem me niet kwalijk.
Jongens trap er niet in: Een Remus Auspuff op een 1800 4 cylinder 120pk motor laat die auto skitterend racy klinken, veel mooier dan mijn motor vaak.(beleving) maar gaan ho maar.

Een GT2 heeft blijkbaar geen uitlaatsound(beleving) een M3 E90 zeker wel(topgeluid), nou ik prefereer toch echt de GT2ikhoorhemnietmaarhijkatapulteertmewel beleving neem me niet kwalijk.

Jongens trap er niet in: Een Remus Auspuff op een 1800 4 cylinder 120pk motor laat die auto skitterend racy klinken, veel mooier dan mijn motor vaak.(beleving) maar gaan ho maar.
- Bert ///M3
- Berichten: 9415
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Precies Tom. Waar hebben we het eigenlijk over. Als ik hier een beetje half gas rondkar met mijn 6 cylindertje dan rij al harder dan 99% van het overige verkeer. Dat zo'n motor op lage toerentallen te weinig vermogen zou hebben voor dagelijks gebruik is ook gelöl volgens mij.Tom schreef:Pluspunt van zo'n M motor is juist dat ie hoogtoerig is, mis het woord beleving. Als je altijd power wilt en geen fuck geeft om een motor die het uitkrijst op 8000rpm (=porno vind ik) dan kun je net zo goed een dikke diesel rijden. Beetje overdreven natuurlijk maar een M motor niks vinden omdat ie te weinig power heeft in het middengebied, tja denk dat weinig autoliefhebbers het daarmee eens zijn....
Zelfde als Rico's verhaal dat een 6.2 een te grote motor is

Je kan zeggen dat de 1 liever een ander motorconcept heeft vanwege de beleving. Maar te veel vermogen gaat er bij mij niet in, anders reden we allemaal met Fiat Panda's.
-
- Berichten: 55105
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Daar zit wat in Bert en exact wat je zegt, Rico wil geen 6.2...
Ik wil VERBETERING op een aantal vlakken tov mijn huidige auto en dat brengt een E9x M3 mij niet in vele opzichten(niet alleen de motor hoor)
Tijd geleden hadden we 't het over de M V10's en dat de M5/6 minder beleving bieden aldus degenen die erin reden.(ik niet)
507pk en 500Nm en 'geen beleving'kwam 't eigenlijk op neer (vond ik wat vreemd toen)en nu heeft de M 4.0 V8 derivaat met 'maar 420pk' en ook 1650kg ineens weer wel 'beleving tot en met'...tov vanalles en nogwat. Zou betekenen met hoe kleiner hoe meer beleving:135i. Dus.Klaar.
Mooie verhalen weer.
Ik wil VERBETERING op een aantal vlakken tov mijn huidige auto en dat brengt een E9x M3 mij niet in vele opzichten(niet alleen de motor hoor)
Tijd geleden hadden we 't het over de M V10's en dat de M5/6 minder beleving bieden aldus degenen die erin reden.(ik niet)
507pk en 500Nm en 'geen beleving'kwam 't eigenlijk op neer (vond ik wat vreemd toen)en nu heeft de M 4.0 V8 derivaat met 'maar 420pk' en ook 1650kg ineens weer wel 'beleving tot en met'...tov vanalles en nogwat. Zou betekenen met hoe kleiner hoe meer beleving:135i. Dus.Klaar.

Mooie verhalen weer.

-
- Berichten: 55105
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Kortom: Eerst was voor M3 rijdend DF de E9x M3 de grote boeman, V8 te zwaar, mag niet, verschrikkelijk lomp, is net een 5 serie etc etc. En nu kies IK(ik dus) een IS-F/RS4 of C63 om redenen dat IK die auto's hoogstwaarschijnlijk beter/lekkerder vind in vele belangrijke opzichten en nu wordt de E9x M3 hier verdedigd als ware het Fort Knox, terwijl er eerst met afschuw over gesproken werd in M land...
Lekker stelletje hier.
Lekker stelletje hier.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
-
- Berichten: 55105
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
volgens mij ben ik de enige hier die 'm duidelijk in woord en daad(proefrit gemaakt)bekritiseert (afserveren is een te zwaar woord en dat is gewoon niet zo)
Wie bekritiseert hier nog meer de E9x M3 zonder ook de E36/46 te bekritiseren, ik alleen(en misschien een paar hier die het niet posten)
Het is niet zo dat IK dus een E9x bekritiseer en DAAROM een e36/46 beter vind(want zó werkt de wereld dus ook niet he, we gaan hier ook geen T Fords aanbidden)
Ik bekritiseer hem omdat er buiten M nog meer tussen hemel en aarde is.
Wat zei Paul Vlasblom ook al weer over z'n drifterij en rijden in de C63 tov de E90 M3?
Ik weet 't wel. Voor DF kun je ook bij de ster terecht hoor en nog een andere club in Stuttgart...
Wie bekritiseert hier nog meer de E9x M3 zonder ook de E36/46 te bekritiseren, ik alleen(en misschien een paar hier die het niet posten)
Het is niet zo dat IK dus een E9x bekritiseer en DAAROM een e36/46 beter vind(want zó werkt de wereld dus ook niet he, we gaan hier ook geen T Fords aanbidden)
Ik bekritiseer hem omdat er buiten M nog meer tussen hemel en aarde is.
Wat zei Paul Vlasblom ook al weer over z'n drifterij en rijden in de C63 tov de E90 M3?
Ik weet 't wel. Voor DF kun je ook bij de ster terecht hoor en nog een andere club in Stuttgart...
Laatst gewijzigd door Robin op 19 apr 2008, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten