[img:450:297]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... 450-op.jpg[/img]Our cinema-obsessed sister-site got the low down on the next installment of the Fast and Furious franchise, and since the plot and character development (or lack thereof) will be predictable enough, Universal decided to drop the "Four" from the title, so the new flick will simply be known as "Fast and Furious." But wait, there's less. The plot synopsis involves everyone's least-favorite tight-laced trooper, Brian O'Conner (Paul Walker) and the smash-happy Dom Toretto (Vin Diesel) reigniting their feud, but putting bad blood aside to defeat a "shared enemy." The movie will take place in Los Angeles and Mexico, and despite his better angels, the film's director Justin Lin is considering another installment before retiring the series. Fast and Furious is due to hit theaters June 5, 2009. Mark your calendars in anticipation, or avoidance.
En ja hoor daar is die dan: Fast and Furious (de 4de)
- Roman
En ja hoor daar is die dan: Fast and Furious (de 4de)
-
Karel
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
-
Mustafa al-Sahaf
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Stéphane
LOLWouter81 schreef:Vind 'et altijd wel lache, zulke films.Zo slecht dat het juist leuk wordt. Stoer kijkende mensen, goedkope sletten eromheen die zich het liefst op de motorkap laten nemen, fout uitgedoste auto's en 8 keer schakelen tot ze 100 km/u rijden.
- markk
I'm with Tom. Niet een meesterlijke film maar best leuk om 1,5 uur de tijd door te komen. Wel videotheek, geld voor bios heb ik er niet voor over.Ik vind het wel een vette film Embarassed
Avondje kijken naar foute auto's, lomp scheuren en goedkope sletjes... prima toch, wat wil een man nog meer Laughing Gedachten op 0 en klaar.
Mark.
- Ravin ///M
- InjectTheVenom
Het is alleen te hopen dat ze dit keer GEEN Mustang verkrachten door er een Nissan motor in te leggen of een zwarte Charger over de kling jagen en dan ook nog durven te beweren dat het niet werkelijk gebeurd is
Nee wat zagen we dan aan het einde toen Vin er uit probeerde te kruipen?
Ergens ben ik benieuwd naar de verdere inhoud van de verhaallijn en ergens ook weer niet.
Ergens ben ik benieuwd naar de verdere inhoud van de verhaallijn en ergens ook weer niet.