997 GT2 officieele beelden, in detail
- Topfuel
- Macboy
- Hendrik Kinderman
-
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
GAAAAAAAF!!!!!!!!!
Wat is het toch een ziek dikke auto.
Ook gewoon nog even 40mille opties erop
. Sjoerd vindt dat rooster voor de voorklep niet mooi. Ik vind het juist een enorm mooie karaktertrek van de GT2.
Geluid is ook wel echt fenomenaal hoor!!
En wat voor 997 Carrera S mag Sjoerd zelf wel niet hebbenals ie maar een tonnetje goedkoper is dan die dik 3 ton kostende GT2. Hij kon het niet latenom ook zijn eigen wagen even te laten zien natuurlijk
.
Wat is het toch een ziek dikke auto.
Ook gewoon nog even 40mille opties erop

Geluid is ook wel echt fenomenaal hoor!!
En wat voor 997 Carrera S mag Sjoerd zelf wel niet hebbenals ie maar een tonnetje goedkoper is dan die dik 3 ton kostende GT2. Hij kon het niet latenom ook zijn eigen wagen even te laten zien natuurlijk

- Macboy
Ik was niet helemaal kapot van het uiterlijk van de GT2 vergeleken met de overige GT3 en GT3 RS en de turbo, maar moet zeggen dat zwart met afstand de gaafste kleur is voor de GT2 (en zwart juist weer niet de kleur voor alle anderen modellen).
Vooral i.c.m de optionele achterlichten (rood)
Wie denkt er ook zo over ?
Wat een auto zo ... bizar gaaf
Vooral i.c.m de optionele achterlichten (rood)
Wie denkt er ook zo over ?
Wat een auto zo ... bizar gaaf

- Dennis van der Schoot
- Mark Nauta
-
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Is gewoon dé kar. Rood/wit/blauw maakt mij niks uit. Geinig filmpje van SvS, maar hij behaleluja't eigenlijk meer de limietloze Oberhausen Straight Autobahn dan de GT2...
Ja Sjoerd voor 't eerst op de Autobahn/200+kmh(doorhalen wat niet van toepassing is), is wel kicken als je de Randstad gewend bent ook al heb je een super 997
Ja Sjoerd voor 't eerst op de Autobahn/200+kmh(doorhalen wat niet van toepassing is), is wel kicken als je de Randstad gewend bent ook al heb je een super 997

- Macboy
Mwoa. Geluid was amper te horen en bovendien laat ie de power ook niet zien op de teller.
Tja, dan heb ik weinig aan zijn woorden als ie zegt dat het hard gaat ... laat het dan ook wat beter zien die acceleratie.
Verder natuurlijk jammer dat ie geen bochten mag nemen
Hier trouwens voor mij bewijs dat de GT2 zwart moet zijn (althans donker) want ik vind dit gewoon zelf een "lelijke" achterkant ivm de rest van de 911 modellen.
[img:800:600]http://xs226.xs.to/xs226/08161/ring3675.jpg[/img]
Zo kan het ook (GT3)
[img:700:333]http://myautoworld.com/auto/porsche/por ... -gt3-6.jpg[/img]
Minder dan de GT3, maar veruit mooier dan de GT2 (de turbo)
[img:640:480]http://img241.imageshack.us/img241/3861/treut8.jpg[/img]
Tja, dan heb ik weinig aan zijn woorden als ie zegt dat het hard gaat ... laat het dan ook wat beter zien die acceleratie.
Verder natuurlijk jammer dat ie geen bochten mag nemen

Hier trouwens voor mij bewijs dat de GT2 zwart moet zijn (althans donker) want ik vind dit gewoon zelf een "lelijke" achterkant ivm de rest van de 911 modellen.
[img:800:600]http://xs226.xs.to/xs226/08161/ring3675.jpg[/img]
Zo kan het ook (GT3)
[img:700:333]http://myautoworld.com/auto/porsche/por ... -gt3-6.jpg[/img]
Minder dan de GT3, maar veruit mooier dan de GT2 (de turbo)
[img:640:480]http://img241.imageshack.us/img241/3861/treut8.jpg[/img]
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Goed punt Ilija. Eigenlijk was het alleen een emo beleving dat ie telkens de 300 aantikte en dat kun je met verscheidene snelle karren doen. DIT is een GT2 for God's sake. De supercar voor mij van het moment en dan ben ik met je eens dat de GT2 beleving niet in dit filmpje uit de verf kwam. Integendeel. Het had ook een 997S ofzo kunnen zijn qua totaliteit.
Ik werd er ook niet warm of koud van. Mij viel de emotie van hem op op de Autobahn en 300 rijden, niet dat dat in een GT2 was. Had elke willekeurige snelle auto kunnen zijn. Hij was meer verliefd op dat rechte stuk Autobahn dan op de GT2 leek 't wel: had netzogoed Businessclass in een KLM 747 kunnen zitten op startbaan Zuid op Schiphol die de 300 aantikt om op te stijgen....
Ik werd er ook niet warm of koud van. Mij viel de emotie van hem op op de Autobahn en 300 rijden, niet dat dat in een GT2 was. Had elke willekeurige snelle auto kunnen zijn. Hij was meer verliefd op dat rechte stuk Autobahn dan op de GT2 leek 't wel: had netzogoed Businessclass in een KLM 747 kunnen zitten op startbaan Zuid op Schiphol die de 300 aantikt om op te stijgen....
- Macboy
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik vind het best een vermakelijk filmpje, omdat er mooie auto's in zitten waaronder een superbruut monster als een GT2. Het nadeel vind ik altijd dat het niet echt tests zijn. Het zijn steeds filmpjes als 'ik mag van een rijk vriendje weer een middag met een speeltje van hem spelen'. Er wordt dan een paar keer rechtuit gebrand, in Nederland of in Duitsland, een rondje op een parkeerplaats gedraaid met wat rook erbij en verder wat puur persoonlijke meningen erdoorheen als 'dit roostertje vind ik niet mooi' en dat is het dan.
Ik vind het absoluut een leuke site (ik kijk graag naar exclusieve auto's in actie) maar het is meer een weblog (kijk wat ik allemaal meemaak/rij) dan een autotestsite.
Ik vind het absoluut een leuke site (ik kijk graag naar exclusieve auto's in actie) maar het is meer een weblog (kijk wat ik allemaal meemaak/rij) dan een autotestsite.
-
Wouter81 schreef:Ik vind het best een vermakelijk filmpje, omdat er mooie auto's in zitten waaronder een superbruut monster als een GT2. Het nadeel vind ik altijd dat het niet echt tests zijn. Het zijn steeds filmpjes als 'ik mag van een rijk vriendje weer een middag met een speeltje van hem spelen'. Er wordt dan een paar keer rechtuit gebrand, in Nederland of in Duitsland, een rondje op een parkeerplaats gedraaid met wat rook erbij en verder wat puur persoonlijke meningen erdoorheen als 'dit roostertje vind ik niet mooi' en dat is het dan.
Feit is wel dat de filmpjes van SvS een steeds meer duidelijk wordende rode draad hebben. Er is heel duidelijk een begin , middenstuk en eind van het filmpje en daarbij weet Sjoerd wel steeds meer natuurlijk voor de camera te presenteren. Deze verbeteringen vielen mij op in het GT2 filmpje. Verder mankeert er nog voldoende aan het videootje.
- Mark Nauta
- Macboy