Ella Vogelaar klapt dicht...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Fernando

Ella Vogelaar klapt dicht...

Bericht door Fernando » 17 apr 2008, 16:56

Ik heb nog nooit zo'n gênant interview met een minister gezien. Zij ontbreekt echt werkelijke alle tact om een succesvol bewindspersoon te zijn. :(

http://www.geenstijl.tv/2008/04/rutger_ ... van_e.html

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 17 apr 2008, 17:17

Dit is inderdaad droevig :cry:

Rupie

Bericht door Rupie » 17 apr 2008, 17:19

Sorry hoor, tact en "geen stijl" met elkaar in verband brengen. Dat gaat mij te ver.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 17 apr 2008, 17:21

Opzich had er best ingegrepen mogen worden door iemand van de beveiliging.

Weg met zo'n lulhannes die er vooral op uit is om haar een hak te zetten.

Fernando

Bericht door Fernando » 17 apr 2008, 17:34

Opzich vroeg de journalist niks raars, alleen of ze een spindoctor had. Vervolgens krijg je een minister te zien die plotseling autistisch lijkt te zijn, antwoord dan gewoon met een ja of nee. En dit is natuurlijk ook geen incident met mevr. vogelaar dit gebeurd haar vaker... (te vaak)

Fernando

Bericht door Fernando » 17 apr 2008, 17:36

Ruben schreef:Sorry hoor, tact en "geen stijl" met elkaar in verband brengen. Dat gaat mij te ver.
volgens mij breng ik vooral "vogelaar" en "tact" in verband met elkaar...

Shakes

Bericht door Shakes » 17 apr 2008, 17:41

Wat een grijze doos heeeeee!

Maar ehm huizen slopen voor groen. Klinkt ook goed zeg!

N.

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 17 apr 2008, 17:55

Te triest voor woorden, laatst al te kakken gezet door Jort ( http://www.youtube.com/watch?v=O9Ucko6aQ54 ) en nu weer door geen stijl :lol:

Metchu

Bericht door Metchu » 17 apr 2008, 17:57

Fernando schreef:Opzich vroeg de journalist niks raars, alleen of ze een spindoctor had. Vervolgens krijg je een minister te zien die plotseling autistisch lijkt te zijn, antwoord dan gewoon met een ja of nee. En dit is natuurlijk ook geen incident met mevr. vogelaar dit gebeurd haar vaker... (te vaak)
niets raars? Hij stelt een vraag over de spindokter, zij geeft antwoord: Nee

en dan zegt hij: alle media blablabla

zij loopt weg

en Rutger zegt: Geef antwoord, NU!!

Heel eerlijk, Minister vogelaar pakt het niet helemaal goed aan, maar Rutger is inderdaad wel onbeschoft op dat moment. Dan is zo'n "interview" ook wel gedoemd te mislukken na zo'n opmerking. Want het begon gemoederlijk ...

Dus ook even van de andere kant bekijken 8)

RVV

Bericht door RVV » 17 apr 2008, 18:20

Wat een onbeschofte klootzak die reporter.. flinke vent hoor.. laat hem een hartverzakking krijgen zeg..

Shakes

Bericht door Shakes » 17 apr 2008, 18:24

Alleen dat nu gaat een beetje ver. Ok dat shirt gaat erg ver.

Verder doet dude toch niks geks?!

N.

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 17 apr 2008, 18:32

Rico v Velzen schreef:Wat een onbeschofte klootzak die reporter.. flinke vent hoor.. laat hem een hartverzakking krijgen zeg..
Ik weet niet waar je dit op baseert, maar volgens mij niet op de beelden die ik zojuist heb gezien.

Oke, dat handje en zijn gebaren als hij achter haar staat terwijl zij speecht, dat is niet heel netjes. Maar er wordt een beleefde vraag gesteld in een keurige setting en zij loopt gewoon weg tijdens het interview. Oke, dat Rutger dan NU zegt. Niet heel slim, maar zij moet in mijn ogen als publiek figuur op een dergelijke normale vraag toch gewoon antwoord geven. Het is niet de eerste keer dat ze niet geheel positief voor een camera verschijnt, en weet zelf ook dat juist een site zoals Geen Stijl daar juist de nadruk op zal leggen. Dat zij gewoon 3 minuten haar mond houdt, vind ik echt zwaar belachelijk. Zelf mensen om haar heen (ik neem aan die bij haar horen), moeten lachen of zeggen dat 'ze weg moeten'.

Een, wederom, erg frappant media optreden van Minister Vogelaar

Metchu

Bericht door Metchu » 17 apr 2008, 18:36

Ligt het nou aan mij, of ontschiet iedereen dat ze wel degelijk direct antwoord te geven door het te ontkennen ?

allen

Bericht door allen » 17 apr 2008, 18:37

Rico, ben het wel met je eens. Bij die gast weet je van tevoren wel dat hij er alleen maar op uit is om je belachelijk te maken. Dat gezegd te hebben, kun je die humor avatar wat trager zetten want ik krijg er nog eens een epilepsie aanval van. :lol:

---
Metchu, dat willen ze gewoon niet horen. Simpel.

Michel P

Bericht door Michel P » 17 apr 2008, 19:38

Het is toch ook een super simpel mens die ellah vogelaar, waar de incompetentie vanaf straalt. Plannen zijn eenvoudig, alsof een likje verf het probleem is opgelost in de probleemwijken. Wat moet zo'n mens daar, terwijl ze in haar functie als minister niet de makkelijkste portefeuille heeft.

Michel

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 apr 2008, 19:46

Mooi dat betoog van Jort Kelder 8)

RVV

Bericht door RVV » 17 apr 2008, 19:50

Mark Nauta schreef:
maar zij moet in mijn ogen als publiek figuur op een dergelijke normale vraag toch gewoon antwoord geven.
Dat doet ze toch ? Ze zegt dat ze geen spindoctor heeft, klaar kous af.. Maar wat doet die lulhannes ? Die gaat drammen dat ze er wel een heeft. En dramt netzo lang door totdat die Vogelaar in de hoek heeft gedrukt.. Machtig hoor met een camera in iemands snufferd die niet de kans krijgt op een fatsoenlijke manier af te sluiten.

Ik ben absoluut geen Vogelaar fan, en mischien zijn haar media optredens zijn niet van het handigste soort. Maar dat neemt niet weg dat dit typische een gevalletje van goedkoop sensatie scoren is.

Een "normale" reporter was allang afgehaakt omdat die zichzelf ook wel stompzinnig voelt met dit gedram. Maar dit hersenloos stuk boomschors denkt maar aan 1 ding HOEVEEL HITS HEB IK STRAKS WEER OP GEENSTIJL.nl ik wed dat die er nog een dikke lul van krijgt ook nog..

Ik had hem allang een knietje gegeven.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 apr 2008, 19:59

Deze verdient ook 'n knietje van de agente, skitterend:
http://www.dag.nl/1069524/VIDEO/Artikel ... agente.htm

Joy

Bericht door Joy » 17 apr 2008, 20:00

Eens met Rico. Dit vind ik geen interview meer, maar gewoon lastig vallen met het doel iemand uit z'n tent te lokken.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 apr 2008, 20:09

Robin schreef:Mooi dat betoog van Jort Kelder 8)
+1

De ivoren politieke toren heeft totaal maar dan ook totaal geen notie van wat er in de "normale" maatschappij gebeurd.
Die discrepantie is zo oneindig groot, dat je vanzelf dit soort uitwassen krijgt, waarbij Kelder het nog redelijk beschaafd houdt en die andere pipo doorslaat.
Naarmate de incompetentie op regeringsniveau verder toeneemt ( ik hoop dat het nog reversibel is, maar ik vrees het ergste, nou ja, leve de volgende verkiezingen) zullen er meer voorbeelden volgen van "gezagsdragers" die met de de rug tegen de muur gezet worden ( figuurlijk), waarna dat dan letterlijk bij de volgende verkiezingen het geval zal zijn...................................

edit; bij een eventuele aanstaande revolutie in Nederland zal dit alles verneld zijn weerga vinden........................

M@rcel

Bericht door M@rcel » 17 apr 2008, 20:17

Ook eens met Rico,

Ik vind dit beneden alle peil. Ten eerste had ze dus duidelijk antwoord gegeven, ten tweede deed die vraag er op dat moment helemaal niet toe.
Haar protocol had haar hier nu in bescherming moeten nemen.

Neemt niet weg dat ze wel wat media training kan gebruiken.

GTRene

Bericht door GTRene » 17 apr 2008, 20:20

Ik snap ook niet dat sommigen in de regering zitten zoals deze Ella, zo is er ook nog zo'n andere grijze dame, lijkt me een hele lieverd heel zacht, maar absoluut niet geschikt voor zo'n post, ik snap ook niet dat sommigen zo vooruit geschoven worden, tis net als op afspraak ofzo? of van der moeten wat vrouwen in zitten?

RVV

Bericht door RVV » 17 apr 2008, 20:38

GTRene schreef:Ik snap ook niet dat sommigen in de regering zitten zoals deze Ella, zo is er ook nog zo'n andere grijze dame, lijkt me een hele lieverd heel zacht, maar absoluut niet geschikt voor zo'n post, ik snap ook niet dat sommigen zo vooruit geschoven worden, tis net als op afspraak ofzo? of van der moeten wat vrouwen in zitten?

Nu heb ik er ook niet veel verstand van, maar waar basseer je dan op dat ze niet geschikt is ? Doet ze haar werk aantoonbaar niet goed ? Zou zomaar kunnen hoor ? Ik volg het ook niet zo, maar om nou dan gelijk te roepen dat ze niet geschikt is ?

Als persoon vind ik het ook niks, maar mischien is ze achter de schermen wel heel goed in haar werk ? Wie zal het zeggen ? Geenstijl in ieder geval niet, die maken zich alleen maar druk om een spindoctor.

Fernando

Bericht door Fernando » 17 apr 2008, 21:47

Metchu schreef:
niets raars? Hij stelt een vraag over de spindokter, zij geeft antwoord: Nee
klopt maarrrrrrrr het is gewoon bekend DAT ze er 1 heeft:
Spindoctor helpt Cramer en Vogelaar
DEN HAAG - De PvdA-ministers Jacqueline Cramer (VROM) en Ella Vogelaar (Wijken) hebben de hulp ingeroepen van voormalig PvdA-spindocter Dig Istha om hun boodschap beter voor het voetlicht te brengen. http://www.ad.nl/binnenland/2223052/Pvd ... elaar.html

dus nogal logisch dat als zij zegt dat ze er geeneen heeft dat die reporter daarop doorgaat om te kijken hoe ze daarop gaat reageren...

Stéphane

Bericht door Stéphane » 17 apr 2008, 23:25

Die Rutger ken ik van TV Rijnmond. Daar ging hij iedere week/maand met een groep mensen de stad in naar allerlei verschillende gelegenheden. Dat ging er meestal ook niet echt subtiel aan toe.

En na het zien van het interview vind ik het echt te triest voor woorden hoe die Vogelaar niet reageert. Ze laat zich zelf zo uit de tent lokken en in de kaart kijken. Als je zo niet assertief bent hoor je absoluut niet op zo'n plek thuis.

Plaats reactie