Ter info: ben nu 27.
Even wat anders...
- duifjes.com
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Het was inmiddels een oud topic maar de realiteit is dat vandaag onze dochter Julia is geboren.
Vanochtend om kwart voor 5 begonnen de weëen en uiteindelijk is Suzanne om 17:50 uur thuis bevallen. Het was een erg lange dag en ik ben eerlijk gezegd ook blij dat het achter de rug is, pffff. Ben erg nuchter en niet erg emotioneel qua aard maar vond het allemaal toch wel vrij heftig wat er dan gebeurd tijdens zo'n bevalling.
Tis een prachtig mooie baby (ik weet het: dat zeggen alle ouders van hun kind
), 3480 gram zwaar en ik ben zo trots als wat. Haalde vanavond snel even wat eten bij de lokale snacktent (hele dag amper gegeten) en wou het bijna tegen de cassiere gaan vertellen
.
Anyway, met moeders gaat het ook goed al is zij natuurlijk enorm vermoeid, was op het laatst ook best zwaar. Heb diep respect (gekregen) voor vrouwen, pfff valt niet mee zo'n bevalling. Nu iedereen sms'en en bellen, leuk al die reacties van iedereen.
Post morgen nog wel ff een piccie. 8)
Anyway, met moeders gaat het ook goed al is zij natuurlijk enorm vermoeid, was op het laatst ook best zwaar. Heb diep respect (gekregen) voor vrouwen, pfff valt niet mee zo'n bevalling. Nu iedereen sms'en en bellen, leuk al die reacties van iedereen.
Post morgen nog wel ff een piccie. 8)
- Joost H.
[img:320:241]http://www.pico-verhuur.nl/images/feest ... meisje.jpg[/img]
Gefeliciteerd van Joost en Monique 8)
Gefeliciteerd van Joost en Monique 8)
- frank de jonge
- Marc
He, Wouter, proficiat! Goed dat je zo trots bent op moeder en dochter, da's een van de taken van een vader
Mijn dochtertje is inmiddels ruim 7 maanden oud, en ik kan je zeggen dat ik alleen nog maar meer van haar ben gaan houden. Ik zou ze niet meer weg kunnen denken uit mijn leven. Ik kan alleen maar wensen dat het jullie net zo goed vergaat als dat het ons vergaan is.
Mijn dochtertje is inmiddels ruim 7 maanden oud, en ik kan je zeggen dat ik alleen nog maar meer van haar ben gaan houden. Ik zou ze niet meer weg kunnen denken uit mijn leven. Ik kan alleen maar wensen dat het jullie net zo goed vergaat als dat het ons vergaan is.
- Jelmer850i
- Maik
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Bedankt jongens, vind ik mooi zulke reacties.
Afgelopen nacht zelfs wonderwel geslapen (7 uurtjes), hoop dat het zo blijft.
Hier een piccie van onze trots. 8)
[img:800:600]http://img360.imageshack.us/img360/20/p ... iumca2.jpg[/img]
Afgelopen nacht zelfs wonderwel geslapen (7 uurtjes), hoop dat het zo blijft.
Hier een piccie van onze trots. 8)
[img:800:600]http://img360.imageshack.us/img360/20/p ... iumca2.jpg[/img]
-
Mustafa al-Sahaf