ik ben Jeroen van Emmerik uit Haarlem, waar ik ook een loodgieterbedrijf heb.
ben in 1969 geboren
ik heb mij hier aangemeld omdat ik hier terecht kwam na het zoeken voor foto's over vrijrijden op zandvoort, wat ik gedaan heb op zaterdag 12 april J.L. en het hier als redelijk serieus uit ziet als het gaat over auto's en wat je er aan en mee doet en dat vind ik prettig.
genoeg over mij... mijn auto:
Toyota Supra Mk3 uit 1990
modificaties.. even knippen/plakken:
Intake: Apexi airfilter
Exhaust: 3"custom exhaust,no cat
Engine:
Toyota 1JZ 2.5 ltr. twin turbo
Toyota Supra mk4 (2JZ) bottom-end making it a 1.5 JZ (3.0 ltr)
HKS SSQ Blow Off Valve
electric fan mod
550 cc injectors from a 2JZ
Walbro fuelpomp
2 JDM 2JZ turbo's on 1 JZ head (true twin set-up)
Custom hardpipeset
Nissan Skyline R 32 Intercooler
Apexi s-afc fuelcomputer
Apexi rsm + g-force meter
Apex a-vcr boostcontroller
Apexi turbo timer
AEM air/fuel gauge and wideband O2 sensor
Lotek a style for 2 cauges
SLM oil temp meter in a style
SLM EGT temp meter in a style
Irridium spark plugs
Blitz Acces ECU
SupraSportEurope stage 3 clutch
ACT Heavy Duty clutchplate
exterieur
TOYOTA turbo 'A' duct in front bumper
Aez 18" sport wheels
Goodyear Eagle F1 245-35-18 tyres
Clear corners front
Suspension:
Toyota Supra MK 4 frontbrakes
Koni shock absorbers 'yellow adjustable'
Goodridge steel brake lines
Wieger strutbar front
Cusco strutbar back
JIC Bar on front subframe
Eibach Progresive springs (35mm lowered)
en geeft een kleine 350 PK aan de wielen (dyno Goes)

foto:
[img:600:365]http://snldb.no-ip.org/supra/data/SNLDB ... des/10.jpg[/img]
[img:600:400]http://snldb.no-ip.org/supra/data/SNLDB ... des/61.jpg[/img]