Antennes
-
Antennes
Waarom zitten er op auto's nog steeds lelijke antenne's? Ik irriteer mezelf eraan, het ziet er niet uit. Vooral de Mazda MX-5 met die lelijke grote stengel. Zet er dan een kleine antenne op van 10-15 cm hoog, dat ziet er nog netjes uit. Of doe het gelijk zoals BMW in de achterruit verwerken. Het is onnodig en goedkoop (lijkt me) op te lossen. We leven niet meer in de 80ies. De ontwikkeling en het onderzoek naar een nette oplossing kost vrijwel niets, een merk kan die kosten één keer maken om het bij alle modellen toe te passen. Hoeft niet per model te gebeuren lijkt me.
-
[img:1024:768]http://forums.autoweek.com/servlet/Jive ... 24x768.jpg[/img]
Opzouten met dat lelijke ding. Ik vind het echt een no-go. Als ik zo'n auto zou kopen zou het ding er geen dag opzitten op die manier.
Opzouten met dat lelijke ding. Ik vind het echt een no-go. Als ik zo'n auto zou kopen zou het ding er geen dag opzitten op die manier.
- Dennis Cavallino
- Jan Visser
Antenne's zijn idd niet om aan te zien maar vanwege het kostenplaatje zal het soms wel moeten.
Ik vraag mij ook altijd af waarom op bmw's met navigatie zon lelijke haai op het dak hebben.
Is ook nergens voor nodig.Navigatie kan ook prima zonder dat je er van buiten wat van ziet.Net zoals alle andere merken.
Ik vraag mij ook altijd af waarom op bmw's met navigatie zon lelijke haai op het dak hebben.
Is ook nergens voor nodig.Navigatie kan ook prima zonder dat je er van buiten wat van ziet.Net zoals alle andere merken.
-
Zoals die op de MX-5 zit heb er niet zo'n moeite mee en past wel een beetje met de klassieke uitstraling van een roadster. Vind het overigens een mooiere oplossing dan die haaienvinnen....
Vooral die van de Saab 9-3 Cabrio die op de kofferdeksel zit.......
Verder vind ik wel dat die antennesprieten die schuin achter op het dak gemonteerd zijn erg lelijk. Auto's als de 406 Coupe vind ik door zo'n detail gelijk verpest.
Vooral die van de Saab 9-3 Cabrio die op de kofferdeksel zit.......
Verder vind ik wel dat die antennesprieten die schuin achter op het dak gemonteerd zijn erg lelijk. Auto's als de 406 Coupe vind ik door zo'n detail gelijk verpest.
- RVV
Die haaievin vind ik ook erg lelijk, ben dus blij dat ik geen navigatie in de auto heb
Bij de M3 zit de antenne in de achteruit, is de mooiste oplossing vind ik. Vroeger werden ze ook al in de bumper verstopt.
Op een hatchback kan een dakspriet altijd, heeft ook wel iets sportiefs.
De allerlelijkste oplossing vind ik bij een Mercedes SL.

Bij de M3 zit de antenne in de achteruit, is de mooiste oplossing vind ik. Vroeger werden ze ook al in de bumper verstopt.
Op een hatchback kan een dakspriet altijd, heeft ook wel iets sportiefs.
De allerlelijkste oplossing vind ik bij een Mercedes SL.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Jan Visser
-
-
- Macboy