Dat is wel stoer 8) , bij een AM zou het ook mogen.Mark Nauta schreef:Heb weleens gezien dat iemand zijn garage aan huis, de tussenwand van glas had zodat je de man zijn Ferrari vanuit de woonkamer kon zienTom schreef:wow!
zoiets mag je gewoon in je huiskamer parkeren neem ik aan zonder dat mensen raar opkijken?. Iets voor je pa Tristan
.
Aston Martin DBS: Tiff vs James Bond stunt driver
- Tom V
- Tristan
Toevallig heeft een vriend van me pa (F355, SL 55 AMG, Gallardo Spider, Bentley Continental Cabrio en RR Drophead en etc) ook een kantoor met een glazen wand. Erg gaaf. 8)Mark Nauta schreef:Heb weleens gezien dat iemand zijn garage aan huis, de tussenwand van glas had zodat je de man zijn Ferrari vanuit de woonkamer kon zien. Iets voor je pa Tristan
.
- Martin van der Zwaard
- Bert ///M3
lol toevallig heb ik dat ook. garage is later aangebouwd en er zit nog een raam in. Je kijkt dus zo uit de woonkamer in de garageTom944 schreef:Dat is wel stoer 8) , bij een AM zou het ook mogen.Mark Nauta schreef:Heb weleens gezien dat iemand zijn garage aan huis, de tussenwand van glas had zodat je de man zijn Ferrari vanuit de woonkamer kon zienTom schreef:wow!
zoiets mag je gewoon in je huiskamer parkeren neem ik aan zonder dat mensen raar opkijken?. Iets voor je pa Tristan
.