Aston Martin DBS: Tiff vs James Bond stunt driver

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Tom V

Bericht door Tom V » 12 apr 2008, 18:17

Mark Nauta schreef:
Tom schreef:wow! :shock:
zoiets mag je gewoon in je huiskamer parkeren neem ik aan zonder dat mensen raar opkijken? ;)
Heb weleens gezien dat iemand zijn garage aan huis, de tussenwand van glas had zodat je de man zijn Ferrari vanuit de woonkamer kon zien ;). Iets voor je pa Tristan :P.
Dat is wel stoer 8) , bij een AM zou het ook mogen.

Tristan

Bericht door Tristan » 13 apr 2008, 00:13

Mark Nauta schreef:Heb weleens gezien dat iemand zijn garage aan huis, de tussenwand van glas had zodat je de man zijn Ferrari vanuit de woonkamer kon zien ;). Iets voor je pa Tristan :P.
Toevallig heeft een vriend van me pa (F355, SL 55 AMG, Gallardo Spider, Bentley Continental Cabrio en RR Drophead en etc) ook een kantoor met een glazen wand. Erg gaaf. 8)

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 13 apr 2008, 13:36

Tris,

Zodra de auto er is moeten we maar ff wat afspreken :wink:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 13 apr 2008, 14:53

Tom944 schreef:
Mark Nauta schreef:
Tom schreef:wow! :shock:
zoiets mag je gewoon in je huiskamer parkeren neem ik aan zonder dat mensen raar opkijken? ;)
Heb weleens gezien dat iemand zijn garage aan huis, de tussenwand van glas had zodat je de man zijn Ferrari vanuit de woonkamer kon zien ;). Iets voor je pa Tristan :P.
Dat is wel stoer 8) , bij een AM zou het ook mogen.
lol toevallig heb ik dat ook. garage is later aangebouwd en er zit nog een raam in. Je kijkt dus zo uit de woonkamer in de garage :lol:

Plaats reactie