Vandaag GESPOT
- Dennis van der Schoot
- Asief
Nu het toch over DGB-creaties gaat, deze spot ik vaak in Den Haag: http://veronica.sbs.nl/modules.php?name ... brieknaam=
Grappig om al die 'uitlaten' uit het achter-zijscherm te zien
Grappig om al die 'uitlaten' uit het achter-zijscherm te zien

-
Vanmorgen op de A4 richting Amsterdam een rode 550 Maranello in mijn spiegels. We reden in de file voor het Ringvaart aquaduct toen er ook nog eens een donkerblauwe F430 in mijn spiegels verscheen. Ik zag dat beide rijders elkaar eventjes begroetten.....
Als Ferrari rijders ben je blijkbaar elkaars vrienden, ook al ken je elkaar niet
Mooi geluidjes uit die V12 & V8...de eveneens in de file staande 997 cabrio maakte op dat moment een magere indruk 8)
Als Ferrari rijders ben je blijkbaar elkaars vrienden, ook al ken je elkaar niet

Mooi geluidjes uit die V12 & V8...de eveneens in de file staande 997 cabrio maakte op dat moment een magere indruk 8)
-
Ik heb gemerkt dat Smart rijders dit ook doen....Opa schreef:Dat doen de meeste Impreza-rijders ook.Ik zag dat beide rijders elkaar eventjes begroetten.....
Had ooit van het schadeherstelbedrijf een Smart mee voor 1 dag...
Toen merkte ik dat mensen vanuit Smarts naar elkaar zwaaide...
Overigens een fantastisch autootje...

Dat automatisch schakelen van een Smart duurt een eeuwigheid...
Niet mijn ding zeg maar..

-
Gisteren dakje eraf tijdens m'n werk en kreeg wat voorbij Leerdam een GT3 in m'n spiegels. Ff aan de kant dan maar. Klinkt leuk! Terug naar buiten en een minuut later weer gegrom in m'n spiegeltje. Aan de kant maar weer en verrek, F430 Spider. Wat is zo'n ding overigens groot vanuit een speedster! Net een mpv... Dakje was onbegrijpelijkerwijs dicht maar de vorm van dat zelfde dakje is dus wel erg mooi. Het was hem vergeven. 8)
- emiel307sw
-
Gister de grote beurt gezien. Prachtige smaakvolle alfa GTV met erg fraaie velgen kompleet verneukt. Mijn god, het italiaanse raffinement van de lijnen en het interieur compleet naar de hoeren geholpen. De beste man gebruikte de wagen ook bij zijn ondernemersschap en had derhalve een mooie titanium grey kleurtje op zijn alfa. Wat krijgt ie terug, een fucking fel oranje/rood gekleurd hok met hondslelijke bumpers.

- Matthijs
Als ik dat programma kijk (niet vaak) dan vraag ik mij wel heel vaak af van waar zijn ze nou mee bezig??.hugo schreef:Gister de grote beurt gezien. Prachtige smaakvolle alfa GTV met erg fraaie velgen kompleet verneukt. Mijn god, het italiaanse raffinement van de lijnen en het interieur compleet naar de hoeren geholpen. De beste man gebruikte de wagen ook bij zijn ondernemersschap en had derhalve een mooie titanium grey kleurtje op zijn alfa. Wat krijgt ie terug, een fucking fel oranje/rood gekleurd hok met hondslelijke bumpers.
Autostyle boekje erbij en bestellen maar.
-
- Adje ///M3
-
Lamborghini en oorverdovend zijn inderdaad synoniemen
Zo ervaarde ook ik gister:
http://123video.nl/playvideos.asp?MovieID=266396&

- Desmond Prins
- MartijnGizmo
Sorry, niet te vergelijken met de A31-Diablo.Luuk schreef:Lamborghini en oorverdovend zijn inderdaad synoniemen![]()