Ik ben hier op dit forum gekomen door dennis schroyen.
ik heb dus een -BMW e36 318i met de M40 motor.
-VW keven 1200cc van 1962 maar is in resto.
de kever is heeft wel maar 33PK, maar is gewoon fijn om mee te rijden in de zomer.
[img
[img
[img:600:800]http://everyoneweb.com/WA/DataFilesbeemer/DSC00016.JPG[/img]
[img:448:336]http://www.everyoneweb.com/WA/DataFiles ... G_0196.JPG[/img]
[img
[img:448:336]http://www.everyoneweb.com/WA/DataFiles ... G_0201.JPG[/img]
