Daar kwam een boompje tussen.Nero Serpente schreef:Volgens mij heeft ie nog steeds dezelfde toch? alleen inmiddels wat verlaagd en wielen?![]()

hugo schreef:Mooi werk Peter! Ik ben zelf ook erg fan van de v-tech motoren. Moest ik in de toekomst geen geschikte RWD tracktool kunnen vinden dan wordt het zeer waarschijnlijk een VTI uit 1998 of een 2001 TypeR, die kosten in Belgie echt geen ene ruk meer.
Paul schreef:hugo schreef:Mooi werk Peter! Ik ben zelf ook erg fan van de v-tech motoren. Moest ik in de toekomst geen geschikte RWD tracktool kunnen vinden dan wordt het zeer waarschijnlijk een VTI uit 1998 of een 2001 TypeR, die kosten in Belgie echt geen ene ruk meer.
ALs je VTECH zo typt dan ben in mn ogen GEEEEEN LIEFHEBBER.. zelfde als een V6 merkje op een BMW plakken ...![]()
![]()
![]()
![]()
ITS VTEC
Ga nog bijna denken dat je het nog meent ook.... zoja dan vuurpelotonhugo schreef:Paul schreef:hugo schreef:Mooi werk Peter! Ik ben zelf ook erg fan van de v-tech motoren. Moest ik in de toekomst geen geschikte RWD tracktool kunnen vinden dan wordt het zeer waarschijnlijk een VTI uit 1998 of een 2001 TypeR, die kosten in Belgie echt geen ene ruk meer.
ALs je VTECH zo typt dan ben in mn ogen GEEEEEN LIEFHEBBER.. zelfde als een V6 merkje op een BMW plakken ...![]()
![]()
![]()
![]()
ITS VTEC
Kalm aan Paul, denk aan je hart! En BMW is toch beroemd om zijn lekkere V6 roffel?
Paul schreef:Ga nog bijna denken dat je het nog meent ook.... zoja dan vuurpelotonhugo schreef:Paul schreef:
![]()
![]()
![]()
ITS VTEC
Kalm aan Paul, denk aan je hart! En BMW is toch beroemd om zijn lekkere V6 roffel?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Rogerb en 3 gasten