Op de parking viel mijn oog op een Aston Martin DB9 en een Ferrari 599. De Aston kende ik al die had ik al een paar keer gezien, een hele mooie auto, klasse ingetogen en toch een echte sportwagen qua uitstraling. Vlak daarnaast stond de 599. En dat is een auto die echt van een andere orde is. Ik heb geen idee wat deze auto's nieuw kosten, maar de 599 zag er gewoon 2 keer zo duur uit, maar was ook gewoon 2 keer meer auto! Ben niet zo'n Ferrari man maar deze auto maakt in het echt een hele indruk. Hele mooie stylingskenmerken zoals de diffuser die een "echte"'is en geen plakbumper ofzo. Bruut ding. Andre heeft er dacht ik in gereden mischien dat ie daar iets over kan/wil schrijven?
Toen de showroom in, daar stond een witte Z4 M coupe, die kende ik al wel, maar de auto was nu voorzien van CSL wielen een een motorsport striping. Nu ben ik niet zo into de striping, maar bij deze auto was het echt op een mooie manier aangebracht. Van voren naar achteren over de zijkant, doorlopen in de achterkant, precies zoals de BMW motorsport kleuren (3 kleuren). Gelijk even doorgelopen naar de e90 M3 (sedan) op papier/foto's vond ik het de mooiste e9x M3, maar zo in het echt viel die me een een beetje tegen

Toen naar boven en verrek een 1 serie cabrio.. een wijvenauto, maar wat voor eentje ! Never nooit zal ik zo'n auto begeren, maar de proporties en de lijnen kloppen helemaal van deze auto, zo op het oog vergeleken met de coupe die 3 auto's verderop stond, en dan valt gewoon op dat de cabrio een veel cleaner ontwerp is, rustig niet zo rommelig als de coupe. Erg mooie auto in zijn klasse. En deze stond er ook nog eens in het wit!
Uiteraard ook nog de mindere BMW broeders bekeken, helaas stond er niks tussen wat mijn aandacht trok als opvolger voor de familie auto.
Voor de Ferrarifappers.. de 599 werd op een auto ambulance geladen en staat er helaas niet meer.
ps niet zeuren om foto's want ik had geen kiekjesschieter bij me