Cannonball run 6 augustus 2006
- Sjaak Langendoen
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 11:59
- Locatie: Rotterdam-Argeles sur Mer
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
-
- Berichten: 4820
- Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
- Locatie: Den Haag
E34 M5 Touring, RS2, C43 AMG Combi, S6 Plus AvantHammer schreef:K denk wel totaan 6 jaar geleden......de RS2 was wel snel maar kon geen Porsche bijbenen....standaard danMarcel van Meerbeek schreef:15 jaar geleden toch ondenkbaar om met een stationwagon supersportwagens partij te geven. 8)
Allemaal toch wel erg snelle stationwagons die op de autobahn zeker wel een partijtje mee kunnen blazen.
-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Dat waren idd de eerste snelle combi's maar geen van deze kwam destijds op het niveau van een redelijke Porsche.
Die M5 was te zwaar,evenals de S6 plus die maar 326 Pk had voor zo'n loodzwaar ding,de RS2 kwam wel als beste uit de bus terwijl de C43 combi alleen maar met automaat leverbaar was en dus al niet (toen hadden ze nog geen snelschakelende automaatbakken met 7 versnellingen) echt snel.
Die M5 was te zwaar,evenals de S6 plus die maar 326 Pk had voor zo'n loodzwaar ding,de RS2 kwam wel als beste uit de bus terwijl de C43 combi alleen maar met automaat leverbaar was en dus al niet (toen hadden ze nog geen snelschakelende automaatbakken met 7 versnellingen) echt snel.
- Sjaak Langendoen
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 11:59
- Locatie: Rotterdam-Argeles sur Mer
@ Knot... hoe staat het met je drijfstanglagers?
Mijne zijn net afgelopen Zaterdag vervangen bij JR Motorsport en laat ik zeggen dat ik nog mooi op tijd was.. motor heeft kennelijk zijn beurten goed gehad.. maar het werd toch wel tijd die lagers... zeker met de revlimit op 7800tpm.
Beter 400/500 uitgeven aan preventief onderhoud dan strax 4000+ voor een nieuwe motor..
Mijne zijn net afgelopen Zaterdag vervangen bij JR Motorsport en laat ik zeggen dat ik nog mooi op tijd was.. motor heeft kennelijk zijn beurten goed gehad.. maar het werd toch wel tijd die lagers... zeker met de revlimit op 7800tpm.
Beter 400/500 uitgeven aan preventief onderhoud dan strax 4000+ voor een nieuwe motor..
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:24
- Locatie: Heerhugowaard
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Goddamn, die Paul komt even langs en wij gewone sloebers met 250 of 300pk kunnen wel weer inpakken. 
Rico, ik weet nog niet met welke auto, e30 staat op de verkeerde banden (<240), dus die zal het wel niet worden, Impreza kan maar die turbo vindt dat niet zo leuk volgens mij, lange tijd hoge rpm's, opvolger van de 147 kan (Edwin, pb gelezen?
).

Rico, ik weet nog niet met welke auto, e30 staat op de verkeerde banden (<240), dus die zal het wel niet worden, Impreza kan maar die turbo vindt dat niet zo leuk volgens mij, lange tijd hoge rpm's, opvolger van de 147 kan (Edwin, pb gelezen?

-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:24
- Locatie: Heerhugowaard
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten