Welkom (terug).
En kudos

Hey thommy,Thommy schreef:zeker een brute bak! volgens mij was je ook in assen op de duitse autodag...
werd op de terug weg iig ingehaald door een gemballa![]()
en heb je denk ik een keer op zandveurt (vrij rijden) gezien zonder kit, met aanhanger en circuit bmw-tje... kan dat?
viell spass
grt thommy
Peric schreef:Oud zeer Hugo?hugo schreef:Auto kan me gestolen worden. Ben toch echt wel veel benieuwder hoe je het zakelijk technisch geboerd hebt. Ben je naam immers nog niet tegen gekomen in menigeen business magazines die zich richten op jonge ondernemers.
Stéphane schreef:@hugo: Zolang je als loonslaaf blijft werken kun je nog zo HP zijn als je wilt, maar een auto van 2 ton kopen gaat je dan echt never-nooit-niet lukken. En die lieden staan inderdaad in de bladen, maar echt binnen lopen doe je pas als je op RvB/directieniveau terecht komt. En dat gebeurt niet voordat je 35-40 bent.
Enige manier om geld te verdienen is je eigen bedrijf te beginnen, voor jezelf te beginnen of in handel te gaan (kan van alles zijn). Of een geniaal maar simpel idee hebben wat toevallig goed verkocht wordt:
http://www.technostudent.nl/00/tn/nl/0/ ... index.html
Sorry voor de off-topic, mensen
Stéphane schreef:@hugo: Zolang je als loonslaaf blijft werken kun je nog zo HP zijn als je wilt, maar een auto van 2 ton kopen gaat je dan echt never-nooit-niet lukken. En die lieden staan inderdaad in de bladen, maar echt binnen lopen doe je pas als je op RvB/directieniveau terecht komt. En dat gebeurt niet voordat je 35-40 bent.
Enige manier om geld te verdienen is je eigen bedrijf te beginnen, voor jezelf te beginnen of in handel te gaan (kan van alles zijn). Of een geniaal maar simpel idee hebben wat toevallig goed verkocht wordt:
http://www.technostudent.nl/00/tn/nl/0/ ... index.html
Sorry voor de off-topic, mensen
Je hebt, hoe je het ook wendt of keert, alle schijn tegen je. Ga maar eens na; 21 jaar, daarbij heb je zoals ik kan lezen een hamann e90 gereden, e46 m3, én een cayenne v8, én deze ook nog even bij gemballa langs gestuurd, én je rijdt in een e30 op het circuit. Daarbij lijkt het me alsof je nog niet echt aan de straat zit qua financiën. Menig forumlid, met een langere carrière achter de rug, doet je dit niet na, dus het is op zichzelf al redelijk opmerkelijk. Het kan aan mij liggen maar dit verhaal komt op mij ook als iets te gelikt over. Je leeftijd speelt hier ook een rol in mee. Het verleden op df wijst uit dat er hier wel vaker mensen met een grote fantasie rondliepen, je zou niet de eerste zijn. Een simpele vraag naar wat je doet voor de kost lijkt me niet meer dan logisch.rody schreef:@ Hugo,
Jammer dat er toch altijd weer dit soort reacties zijn en mensen het toch niet helemaal blijken te accepteren. Maar goed hier ook mijn reactie op.
Als je echt alles zélf van de grond opgebouwd hebt, no way dat je dan nooit een keer ergens in verschenen bent of op z'n minst ergens genoemd wordt. Al is het alleen maar vanwege de aandacht voor jouw tent.En dat wil dus niet zeggen dat je nou dan zonodig in een blaadje moet staan om wat te kunnen verdienen of zijn lijkt me, Ik ken namelijk zo heel veel jongens die niet bekend zijn en toch heel goed hun brood verdienen.
Wat 'n geneuzel...Pescatore schreef:Je hebt, hoe je het ook wendt of keert, alle schijn tegen je. Ga maar eens na; 21 jaar, daarbij heb je zoals ik kan lezen een hamann e90 gereden, e46 m3, én een cayenne v8, én deze ook nog even bij gemballa langs gestuurd, én je rijdt in een e30 op het circuit. Daarbij lijkt het me alsof je nog niet echt aan de straat zit qua financiën. Menig forumlid, met een langere carrière achter de rug, doet je dit niet na, dus het is op zichzelf al redelijk opmerkelijk. Het kan aan mij liggen maar dit verhaal komt op mij ook als iets te gelikt over. Je leeftijd speelt hier ook een rol in mee. Het verleden op df wijst uit dat er hier wel vaker mensen met een grote fantasie rondliepen, je zou niet de eerste zijn. Een simpele vraag naar wat je doet voor de kost lijkt me niet meer dan logisch.rody schreef:@ Hugo,
Jammer dat er toch altijd weer dit soort reacties zijn en mensen het toch niet helemaal blijken te accepteren. Maar goed hier ook mijn reactie op.
Dit heeft dus niets met misgunnen te maken, of dat het niet geaccepteerd zou worden. Integendeel. Ik ben zelf ook pas 22 geworden, maar kan als student vooralsnog enkel dromen van dergelijke automotive uitgaven. Vergeet niet dat jij in een tamelijk unieke situatie verkeert.
Als je echt alles zélf van de grond opgebouwd hebt, no way dat je dan nooit een keer ergens in verschenen bent of op z'n minst ergens genoemd wordt. Al is het alleen maar vanwege de aandacht voor jouw tent.En dat wil dus niet zeggen dat je nou dan zonodig in een blaadje moet staan om wat te kunnen verdienen of zijn lijkt me, Ik ken namelijk zo heel veel jongens die niet bekend zijn en toch heel goed hun brood verdienen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Rogerb en 4 gasten