Na lang weg geweest weer een nieuwe auto: Gemballa Cayenne

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Xave30

Bericht door Xave30 » 07 apr 2008, 20:33

GÁmballa !!! :twisted: Zoals de celebrity vent op MTV Cribs het uitsprak.

Welkom (terug).

En kudos :wink:

Thommy

Bericht door Thommy » 07 apr 2008, 20:40

zeker een brute bak! volgens mij was je ook in assen op de duitse autodag...
werd op de terug weg iig ingehaald door een gemballa :D

en heb je denk ik een keer op zandveurt (vrij rijden) gezien zonder kit, met aanhanger en circuit bmw-tje... kan dat?

viell spass

grt thommy
Laatst gewijzigd door Thommy op 07 apr 2008, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Kluts

Bericht door Kluts » 07 apr 2008, 20:45

is gewoon een brute bak

alleen niet zoals iedereen hem zal verbouwen :roll:

ik zal er niet naast durven staan bij het stoplicht

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 07 apr 2008, 21:09

Peric

Bericht door Peric » 07 apr 2008, 21:31

Ik vinnnum stoer! Erg gave bak....

Shakes

Bericht door Shakes » 07 apr 2008, 21:34

gewoon bruut, klaar!

HSR

Bericht door HSR » 07 apr 2008, 22:02

Auto kan me gestolen worden ( Edit: bedoel eerste zin overigens niet negatief, komt achteraf gezien alleen lomp over ). Ben toch echt wel veel benieuwder hoe je het zakelijk technisch geboerd hebt. Ben je naam immers nog niet tegen gekomen in menigeen business magazines die zich richten op jonge ondernemers.
Laatst gewijzigd door HSR op 07 apr 2008, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.

rody

Bericht door rody » 07 apr 2008, 22:21

Thommy schreef:zeker een brute bak! volgens mij was je ook in assen op de duitse autodag...
werd op de terug weg iig ingehaald door een gemballa :D

en heb je denk ik een keer op zandveurt (vrij rijden) gezien zonder kit, met aanhanger en circuit bmw-tje... kan dat?

viell spass

grt thommy
Hey thommy,

Ja daar was ik ook ja, zou best kunnen was aan het spelen met een boxster S.

Op vrij rijden was ik ja, toen nog zonder kit met een GIF-Groene E30.

Gr rody

rody

@ Steven Nauta,

Bedankt voor het uploaden van de andere foto's voor me.
En ben inmiddels al 21 haha.

Gr Rody
Laatst gewijzigd door rody op 07 apr 2008, 22:23, 2 keer totaal gewijzigd.

rody

@ Hugo,

Jammer dat er toch altijd weer dit soort reacties zijn en mensen het toch niet helemaal blijken te accepteren. Maar goed hier ook mijn reactie op.

Ik zit momenteel in de Failissementen handel, waar ik goed mijn brood mee kan verdienen.
Het zijn dan voornamelijk grote meubel, Partijen en/of winkels.

Verder loop ik mee met mijn vader om de wereld van het vastgoed te leren kennen en zo op die manier en met de nodige achtergrond die ik al van de failissementen heb er in te stappen.

En dat wil dus niet zeggen dat je nou dan zonodig in een blaadje moet staan om wat te kunnen verdienen of zijn lijkt me, Ik ken namelijk zo heel veel jongens die niet bekend zijn en toch heel goed hun brood verdienen.

Gr Rody
Laatst gewijzigd door rody op 07 apr 2008, 22:28, 2 keer totaal gewijzigd.

Peric

Bericht door Peric » 07 apr 2008, 22:24

hugo schreef:Auto kan me gestolen worden. Ben toch echt wel veel benieuwder hoe je het zakelijk technisch geboerd hebt. Ben je naam immers nog niet tegen gekomen in menigeen business magazines die zich richten op jonge ondernemers.
Oud zeer Hugo? :roll:

Marc R

Bericht door Marc R » 07 apr 2008, 22:26

Jah wat is er loos met deze "rare" opmerkingen?

Stéphane

Bericht door Stéphane » 07 apr 2008, 22:26

Hoe je het doet, doe je het en ik denk dat je hier als je dit zelf zo voor elkaar hebt gekregen trots op mag zijn. Auto is niet geheel mijn smaak, maar ieder heeft recht op zijn eigen autokeuze natuurlijk ;)

rody

Bericht door rody » 07 apr 2008, 22:31

Ach die opmerkingen hou je en heb inmiddels al me zegje gedaan toch.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 07 apr 2008, 22:40

Ja, inderdaad ;)

HSR

Bericht door HSR » 07 apr 2008, 22:42

Peric schreef:
hugo schreef:Auto kan me gestolen worden. Ben toch echt wel veel benieuwder hoe je het zakelijk technisch geboerd hebt. Ben je naam immers nog niet tegen gekomen in menigeen business magazines die zich richten op jonge ondernemers.
Oud zeer Hugo? :roll:

Niet oud zeer, gewoon kritische vraag en wel het lef om te vragen wat iedereen denkt. Hoeveel 21 jarigen ken jij die een wagen rijdt van meer dan 2 ton euro's? Ik persoonlijk bijster weinig. Daarnaast heb ik in mijn vriendenkring een aantal zogenaamde High Potentials zitten en deze worden vaak uitgenodigd door grote bedrijven voor workshops en business games. Enkele van deze zgn. HP's stoten zeer snel door in het zaken leven en dat kom je altijd weer tegen in zakenbladen. Derhalve mijn vraag.

En om er nog even een afsluitende zin aan te wagen. Ik mag toch prima interesse tonen in iemand zijn successen? Immers, die zijn stukken interessanter dan men's falen.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 07 apr 2008, 22:53

@hugo: Zolang je als loonslaaf blijft werken kun je nog zo HP zijn als je wilt, maar een auto van 2 ton kopen gaat je dan echt never-nooit-niet lukken. En die lieden staan inderdaad in de bladen, maar echt binnen lopen doe je pas als je op RvB/directieniveau terecht komt. En dat gebeurt niet voordat je 35-40 bent.

Enige manier om geld te verdienen is je eigen bedrijf te beginnen, voor jezelf te beginnen of in handel te gaan (kan van alles zijn). Of een geniaal maar simpel idee hebben wat toevallig goed verkocht wordt:
http://www.technostudent.nl/00/tn/nl/0/ ... index.html

Sorry voor de off-topic, mensen ;)

rody

Bericht door rody » 07 apr 2008, 22:58

Stéphane schreef:@hugo: Zolang je als loonslaaf blijft werken kun je nog zo HP zijn als je wilt, maar een auto van 2 ton kopen gaat je dan echt never-nooit-niet lukken. En die lieden staan inderdaad in de bladen, maar echt binnen lopen doe je pas als je op RvB/directieniveau terecht komt. En dat gebeurt niet voordat je 35-40 bent.

Enige manier om geld te verdienen is je eigen bedrijf te beginnen, voor jezelf te beginnen of in handel te gaan (kan van alles zijn). Of een geniaal maar simpel idee hebben wat toevallig goed verkocht wordt:

Helemaal mee eens!!! Weer on topic

HSR

Bericht door HSR » 07 apr 2008, 22:58

Stéphane schreef:@hugo: Zolang je als loonslaaf blijft werken kun je nog zo HP zijn als je wilt, maar een auto van 2 ton kopen gaat je dan echt never-nooit-niet lukken. En die lieden staan inderdaad in de bladen, maar echt binnen lopen doe je pas als je op RvB/directieniveau terecht komt. En dat gebeurt niet voordat je 35-40 bent.

absoluut, maar waar ik op doelde is dat dat wel namen zijn die je vaak terug vind in vele vakbladen.

daarbij ben ik sedert het hele spoolder gebeuren nog sceptischer dan ik al was, wat natuurlijk aan mijzelf ligt en niet aan jullie.

Pescatore

Bericht door Pescatore » 07 apr 2008, 22:59

rody schreef:@ Hugo,

Jammer dat er toch altijd weer dit soort reacties zijn en mensen het toch niet helemaal blijken te accepteren. Maar goed hier ook mijn reactie op.
Je hebt, hoe je het ook wendt of keert, alle schijn tegen je. Ga maar eens na; 21 jaar, daarbij heb je zoals ik kan lezen een hamann e90 gereden, e46 m3, én een cayenne v8, én deze ook nog even bij gemballa langs gestuurd, én je rijdt in een e30 op het circuit. Daarbij lijkt het me alsof je nog niet echt aan de straat zit qua financiën. Menig forumlid, met een langere carrière achter de rug, doet je dit niet na, dus het is op zichzelf al redelijk opmerkelijk. Het kan aan mij liggen maar dit verhaal komt op mij ook als iets te gelikt over. Je leeftijd speelt hier ook een rol in mee. Het verleden op df wijst uit dat er hier wel vaker mensen met een grote fantasie rondliepen, je zou niet de eerste zijn. Een simpele vraag naar wat je doet voor de kost lijkt me niet meer dan logisch.

Dit heeft dus niets met misgunnen te maken, of dat het niet geaccepteerd zou worden. Integendeel. Ik ben zelf ook pas 22 geworden, maar kan als student vooralsnog enkel dromen van dergelijke automotive uitgaven. Vergeet niet dat jij in een tamelijk unieke situatie verkeert.
En dat wil dus niet zeggen dat je nou dan zonodig in een blaadje moet staan om wat te kunnen verdienen of zijn lijkt me, Ik ken namelijk zo heel veel jongens die niet bekend zijn en toch heel goed hun brood verdienen.
Als je echt alles zélf van de grond opgebouwd hebt, no way dat je dan nooit een keer ergens in verschenen bent of op z'n minst ergens genoemd wordt. Al is het alleen maar vanwege de aandacht voor jouw tent. :wink:

DDX

Bericht door DDX » 07 apr 2008, 23:08

misschien gewoon loterij gewonnen ofzo, maakt het uit
welkom nogmaals op het forum :lol:

Adwo

Bericht door Adwo » 07 apr 2008, 23:22

Pescatore schreef:
rody schreef:@ Hugo,

Je hebt, hoe je het ook wendt of keert, alle schijn tegen je. Ga maar eens na; 21 jaar, daarbij heb je zoals ik kan lezen een hamann e90 gereden, e46 m3, én een cayenne v8, én deze ook nog even bij gemballa langs gestuurd, én je rijdt in een e30 op het circuit. Daarbij lijkt het me alsof je nog niet echt aan de straat zit qua financiën. Menig forumlid, met een langere carrière achter de rug, doet je dit niet na, dus het is op zichzelf al redelijk opmerkelijk. Het kan aan mij liggen maar dit verhaal komt op mij ook als iets te gelikt over. Je leeftijd speelt hier ook een rol in mee. Het verleden op df wijst uit dat er hier wel vaker mensen met een grote fantasie rondliepen, je zou niet de eerste zijn. Een simpele vraag naar wat je doet voor de kost lijkt me niet meer dan logisch.

Dit heeft dus niets met misgunnen te maken, of dat het niet geaccepteerd zou worden. Integendeel. Ik ben zelf ook pas 22 geworden, maar kan als student vooralsnog enkel dromen van dergelijke automotive uitgaven. Vergeet niet dat jij in een tamelijk unieke situatie verkeert.
Als je echt alles zélf van de grond opgebouwd hebt, no way dat je dan nooit een keer ergens in verschenen bent of op z'n minst ergens genoemd wordt. Al is het alleen maar vanwege de aandacht voor jouw tent. :wink:
Wat 'n geneuzel...

Wat heeft zijn leeftijd er nou mee te maken? Als je jong bent en in een dikke bak rijdt dan moet hij hier in het openbaar vertellen waarom dat allemaal kan? En als je 40 bent hoeft dat niet?

Kromme redenering...

Wat geeft jou in hemelsnaam het recht om iemand in het openbaar te vragen opening van zaken te geven? Arrogant is wel het minste woord. Ga lekker studeren heb je over 3 jaar vast een Golf diesel in de lease..

Mzl,

Adwo

rody

Bericht door rody » 07 apr 2008, 23:25

@pescatore

Sorry van het hele verhaal maar idd kan ik het goed doen ja, en heb me start kappitaal kunnen lenen van me vader... Dat was n groot voordeel..
en over dat mijn zaak zoals je t zegt nooit in een blad staat is omdat ik zaken koop die failliet zijn van een curator en dan die of 3 masnden leegverkoop of direct doorstoot, de zogenaamde snelle handel.

Gr rody

E60 M5

Bericht door E60 M5 » 07 apr 2008, 23:34

Ziet er heel stoer uit! 8)

Pescatore

Bericht door Pescatore » 07 apr 2008, 23:45

@rody; je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor, leuk dat je nu al zelfstandig aan het werk kunt zijn (is ook mijn doel, later :wink: ).

@adwo; wat een gepikeerde reactie, daarbij; lezen is ook een vak. Er staat nergens dat hij ook maar iets hoeft uit te leggen. Dat had hij immers al gedaan. Ik leg hem voor dat zijn situatie anders is dan gebruikelijk (hoewel hij dit zelf ook wel snapt). En heb daar alle respect/bewondering voor, niets meer of minder.

Dat iemand van 40 makkelijker een dure wagen koopt dan iemand van 21 hoef ik jou hopelijk niet uit te leggen. Wel raar, een kritische noot hierbij plaatsen is not-done, lekker kleinburgerlijk, zeiken op de overheid (want dat is lekker algemeen) over bpm/slurptaks/boetes mag wel. 'Kritische' interesse over het hoe/waarom van rody zou opeens arrogant zijn. Of niet.. :roll:

Plaats reactie