Zondagmiddag MPowermiddag

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Paul

Zondagmiddag MPowermiddag

Bericht door Paul » 06 apr 2008, 16:54

Super lekker weer hiero, dus tja wat doe je dan... idd de hond even uitlaten ;)

Hond na een leuke wandeling weer thuis afgezet, en de Mpower maar weer eens aangeslingerd, vrouw erin gesnoerd naast me.. en tijd voor onze wekelijkse milkshake bij de MAC D

Een large Bananenshake en het restje van de medium Banaanshake van de vrouw naar binnen gewerkt, en maar eens rondtoeren.

Als het mooi weer is stikt STIKT en STIKT het hier altijd van de Vr6jes, Gtitjes Gsietjes, en ander "snel" spul..

Dus maar wat doelloos heen en weer gereden, bekende kerel weer tegengekomen in zijn F355, ernaast gezet voor het stoplicht maar zoals altijd als ik hem tegenkom , wil ie niet.. helaas..

eindje verderop kom ik op een rotonde aanrijden, klapt er nog even snel een dikke merc voor mn neus langs.. zilvergrijs, dikke AMG wielen , en jawel dikke roffel... E55 AMG ( eerste type)

Meneer had er kennelijk ook wel zin,dus het gas ging erop, kon redelijk makkelijk volgen en begon in de 3 aardig in te lopen, weet zeker dat de automaat van de AMG daar de boosdoener van is en ik draai wat meer toeren als zon ding.. zo hebben we stuk of 6 keer wat tegen elkaar gereden, kreeg een duimpje van de bestuurder.. kerel van een jaar of 45.. LEUK!

Was van plan om weer richting huis te gaan, kom natuurlijk weer langs de MAC, en er draait meteen een C36 AMG ( ook eerste type) achter me aan...(vrouw maar even gezegt dat we even iets later naar huis gaan ;) ) rotonde om... even kijken wat ie deed.. en ja hoor daar kwam ie al... ik zat lekker in de 2e versnelling, toeren rond de 6000 en hopsakee gas erop... C36 met wederom een automaat kon het bij lange na niet doen..

Heb hem na de 2e rotonde voorlaten gaan, geen verkeer voor ons en hopsakee beide het gas erop... moest in de 3e met links bijremmen anders was ik bumperloos geweest...

Bestuurder kon het absoluut niet waarderen en deze keer geen duimpje maar een hele zure bek..
Kereltje is 18 jaar en heeft de AMG van pappie gekregen, komt uit een dorpje verderop..

Al met al even leuk ondersonsje.. had al eens een onderonsje gehad met een E55 AMG op de snelweg en de eerste types zijn nog best te doen met een lichtelijk gekietelde E36...

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 06 apr 2008, 17:09

Mooi verhaal!

Harrie

Bericht door Harrie » 06 apr 2008, 17:27

Leuk verhaal :lol: :lol: Maar uh, die C36AMG is een oud hok. 280pk dacht ik zo. Een standaard gti-tje is tegenwoordig net zo snel. :wink:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 06 apr 2008, 18:17

Lache Paul,

Zo reed ik vanmiddag ook lekker een rondje o.a. langs de Mac.
Daar stond een Audi RS6 Avant die net weg begon te rijden om de snelweg op te gaan.
Even kort met elkaar op gereden, maar niet echt kunnen meten hoe of wat, wel mekaar de duim gegeven :)

Marc R

Bericht door Marc R » 06 apr 2008, 23:35

Kut , ik moet gewoon es naar Dr88ten anders maak ik in me hele leven geen wedstrijdje.... :evil:

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 06 apr 2008, 23:51

Ik kom nou ook nooit echt iets snels tegen, behalve als ik in een langzame auto zit.

Jan Visser

Bericht door Jan Visser » 06 apr 2008, 23:54

Ar schreef:Ik kom nou ook nooit echt iets snels tegen, behalve als ik in een langzame auto zit.
Ik heb dat niet, maar meestal als ik wat tegenstand tegen kom is mijn motor nog koud :?

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 06 apr 2008, 23:57

Standkachel inbouwen. :lol:

Paul

Bericht door Paul » 07 apr 2008, 00:09

8) C36 viel me echt tegen, had ik meer van verwacht... E55 wil nog wel aardig vooruit..

Je moest eens weten wat hier voor spul rondrijdt op een knappe Zondagmiddag..

Crxjes Turbo
Citroen ZX turbo 330 pk
Corrado Vr6 Turbo 500 +
Corrado kompressor 380 pk
wat AMG spul, wat ///M3 rommel
Hondas in overvloed, van S2000 tot ITR
RS4
S3
Motorrijders in overvloed die allemaal wel willen "spelen"
en dan nog het Gti/Gsi legioen

Marc , de cola staat klaar hoor ;)

Paul

Bericht door Paul » 07 apr 2008, 00:13

Jan Visser schreef:
Ar schreef:Ik kom nou ook nooit echt iets snels tegen, behalve als ik in een langzame auto zit.
Ik heb dat niet, maar meestal als ik wat tegenstand tegen kom is mijn motor nog koud :?
Ik kwam jou tegen 3 weken geleden, rotonde Mediamarkt 058... richting bleeklaan.. zou nog even om 3 autos heen om achter je aan te sluiten, maar dan ging het net even iets te raar ;)

Jan Visser

Bericht door Jan Visser » 07 apr 2008, 00:45

Paul schreef:
Jan Visser schreef:
Ik kwam jou tegen 3 weken geleden, rotonde Mediamarkt 058... richting bleeklaan.. zou nog even om 3 autos heen om achter je aan te sluiten, maar dan ging het net even iets te raar ;)
Hebben we t alweer. Vlakbij mijn huis, en van de rotonde bij de Media Markt --------> de Bleeklaan. Motor was dus waarschijnlijk ook weer koud :roll: :lol:

Heb toen verder ook geen M3 gezien ander had ik je Lwd wel even laten zien Paul. Dan wel van achter een Prelude uiteraard :wink:

Plaats reactie