Welke? E200 of 520i ?
- RVV
BMW gekozen omdat ik die het modernst vind ogen en anno 2008 een prima verschijning is.
De Mercedes vond ik al achterhaalt er uit zien toen die uitkwam.. wat heb ik dat altijd een oerlelijke auto gevonden..
Qua rijden, kwaliteit ed heb ik geen mening. Wel vind ik mijn eigen 325i nu 7 jaar oud een "harde" auto qua kwaliteit. Dat spreekt me wel aan.
De Mercedes vond ik al achterhaalt er uit zien toen die uitkwam.. wat heb ik dat altijd een oerlelijke auto gevonden..
Qua rijden, kwaliteit ed heb ik geen mening. Wel vind ik mijn eigen 325i nu 7 jaar oud een "harde" auto qua kwaliteit. Dat spreekt me wel aan.
- Fernando
Re: Welke?
tussen al die blauw-witte fappers hier staat de uitkomst bij voorbaat al vast idd..Geelhoed schreef:Denk dat ik de uitkomst al wel ken, maar ik stel de vraag toch.

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Mercedes associeer ik met taxi's sorry
BMW, mwoah, zou kunnen, is wel meer rijders auto...
Volvo, degelijk maar wellicht ietwat saai.....
Ik mis Audi in de keuzelijst.....bijvoorbeeld een 100 Avant ( of één van de eerdere series A6 Avant, gebaseerd op de 100 )
Of als het geld het toelaat een meer recentere A6 Avant.
Just a thought....

BMW, mwoah, zou kunnen, is wel meer rijders auto...
Volvo, degelijk maar wellicht ietwat saai.....
Ik mis Audi in de keuzelijst.....bijvoorbeeld een 100 Avant ( of één van de eerdere series A6 Avant, gebaseerd op de 100 )
Of als het geld het toelaat een meer recentere A6 Avant.
Just a thought....
- Snipe
Ik gok dat een BMW wat meer rijplezier oplevert dan een Benz, bovendien is het een mooiere auto. Ik zou het gewoon doen :!:
(Op DF vragen of je een BMW moet kopen is overigens net zo zinnig als op Trots op Nederland-partijbijeenkomst vragen of mocro's tasjesdieven zijn, maar dat had je misschien al door.)
(Op DF vragen of je een BMW moet kopen is overigens net zo zinnig als op Trots op Nederland-partijbijeenkomst vragen of mocro's tasjesdieven zijn, maar dat had je misschien al door.)
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Joy
Opel Omega anyone ? 2.2 16v facelift met enorme bak ruimte voor weinig geld.
[img:299:204]http://www.globalcar.com/techimage/5386_1.jpg[/img]
[img:299:204]http://www.globalcar.com/techimage/5386_1.jpg[/img]
- Maik
LOL @ adviezen voor de E39 omdat die meer rijplezier zou leveren 8)
Een tank met mini 6 cilindertje levert geen rijplezier in de trent van lekker sturen, zeker niet als je een Collin Chapman modelletje gewend bent. Dan zoek je mijns inziens gewoon de meest praktische/voordeligste/technisch beste auto. Ik heb de Mercedes maar gekozen uit de poll maar ik zou na die verhalen over roest zeker ook de volvo en audi in overweging nemen. Qua ruimte zal de V70 de A6 wel de baas zijn denk ik...
Een tank met mini 6 cilindertje levert geen rijplezier in de trent van lekker sturen, zeker niet als je een Collin Chapman modelletje gewend bent. Dan zoek je mijns inziens gewoon de meest praktische/voordeligste/technisch beste auto. Ik heb de Mercedes maar gekozen uit de poll maar ik zou na die verhalen over roest zeker ook de volvo en audi in overweging nemen. Qua ruimte zal de V70 de A6 wel de baas zijn denk ik...
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Koop mijn A6 Avant 2.4 5v Zéér duitse degelijkheid, en tutti lampioni uitvoering. Veel ruimte, en oogt niet echt gedateerd....
Oh ja, dan kan ik tenminste voor een Clio RS gaan shoppen
p.s. Kleine teaser
[img:960:1280]http://home.kabelfoon.nl/~sruis/A6_Recaro1.JPG[/img]
Oh ja, dan kan ik tenminste voor een Clio RS gaan shoppen

p.s. Kleine teaser
[img:960:1280]http://home.kabelfoon.nl/~sruis/A6_Recaro1.JPG[/img]
- Geelhoed
Vergelijkbaar met deze?
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php ... 0&cache=no
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php ... 0&cache=no
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
- Snipe
Wie zegt dat er maar één vorm van rijplezier bestaat? Zo hard mogelijk de hoek om met een Spartaans wagentje, er is meer dan dat.Maik schreef:LOL @ adviezen voor de E39 omdat die meer rijplezier zou leveren 8)
Een tank met mini 6 cilindertje levert geen rijplezier in de trent van lekker sturen, zeker niet als je een Collin Chapman modelletje gewend bent.
......maar ik wil best toegeven dat ik het grotere rijplezier van de BMW in dit specifieke geval toeschrijf aan verdergaande afwezigheid van rijplezier bij de Mercedes.
- Maik
Ik niet? Ik zeg juist dat het lekkere sturen niet mee zal vallen. Rijplezier kan je inderdaad ook halen uit comfortabel cruisen oid, maar daar lees ik nou juist ook niet al te beste verhalen over met de E39...Snipe schreef:Wie zegt dat er maar één vorm van rijplezier bestaat? Zo hard mogelijk de hoek om met een Spartaans wagentje, er is meer dan dat.Maik schreef:LOL @ adviezen voor de E39 omdat die meer rijplezier zou leveren 8)
Een tank met mini 6 cilindertje levert geen rijplezier in de trent van lekker sturen, zeker niet als je een Collin Chapman modelletje gewend bent.
......maar ik wil best toegeven dat ik het grotere rijplezier van de BMW in dit specifieke geval toeschrijf aan verdergaande afwezigheid van rijplezier bij de Mercedes.
En die 1% betere wegligging die je met die handvol pk's kan halen is echt de moeite niet om alleen om die reden voor de BMW te gaan, dat is mijn punt.
Koop die A6 van Stefan maar, dat is een mooi ding, en voor 3000euro niet duur! 8) 8) 8)
-
Zou altijd voor een 850/V70 gaan als ik in deze prijsklasse zou gaan shoppen. Die Volvo's schrijven behoorlijk af in hun eerste jaren, over het algemeen behoorlijk wat vermogen onder de motorkap en nooit een verkeerd imago.
lees ik hier een win - win - win situatie?
lees ik hier een win - win - win situatie?

Laatst gewijzigd door M@rcel op 07 apr 2008, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Uit bed gevallen Hugo?
Kijken naar andere merken kan best leuk zijn imho. Echter, mochten we alleen uit bovengenoemde twee wagens kiezen dan is er simpelweg geen optie. Niet eens om het rijplezier (heb ik cruisend toch niet), maar om het hele roestverhaal. Een van m'n klanten had destijds uit irritatie een potje zilveren hammerite gekocht om z'n roest te lijf te gaan. Geloof me, dat wil je niet...
In m'n klantenbestand rijden er nog een viertal met die wagens rond, en ze vertonen stuk voor stuk roest aan de deuren en de achterklep.
Voor een tweedehands cruisewagen zou ik nu zelf bij een 9-5 estate (zonder lady Etna lampen) en een V70 kijken. Representatief, niet te duur en iig bij de 9-5, heerlijke stoelen.

Kijken naar andere merken kan best leuk zijn imho. Echter, mochten we alleen uit bovengenoemde twee wagens kiezen dan is er simpelweg geen optie. Niet eens om het rijplezier (heb ik cruisend toch niet), maar om het hele roestverhaal. Een van m'n klanten had destijds uit irritatie een potje zilveren hammerite gekocht om z'n roest te lijf te gaan. Geloof me, dat wil je niet...

In m'n klantenbestand rijden er nog een viertal met die wagens rond, en ze vertonen stuk voor stuk roest aan de deuren en de achterklep.
Voor een tweedehands cruisewagen zou ik nu zelf bij een 9-5 estate (zonder lady Etna lampen) en een V70 kijken. Representatief, niet te duur en iig bij de 9-5, heerlijke stoelen.