Porsche 997 GT3 RS

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Macboy

Bericht door Macboy » 30 mei 2006, 18:39

goddomme Rico wat een prachtige bijdrage van je! Echt een briljante ingeving en Andre, jou reactie klopt niet helemaal denk ik op die post van Rico.

"Gebruik hem als verlengstuk voor je bedrijf, je zit in de autosport, en als er ergens wel een auto op zijn plaats is dan is het wel in de auto sport. Een juwelier met een GT3 is een patser, een matrassenverkoper met een M3 is een sjaggeraar, maar een Kartbaan eigenaar met een GT3 is een liefhebber in hart en nieren."

Volgens mij kun je hier weinig tegen in brengen! Dan gebruik je de auto letterlijk als verlengstuk.

@Michel: hardrijders zijn niet de grootste criminelen, dat zijn de mensen die over een rijbaan rijden waar een X staat in het rood. Dat ben ik zelfs terrorist merk ik als ik dat wel eens doe ....

Paul

Bericht door Paul » 30 mei 2006, 19:47

@ Andre... kopen zon hok!!! kentekenplaten is niet nodig... alleen snachts de garagedeur open en even blokkie friesland doen in dat ding... stoppen voor de politie,flitspalen etc.. hoeft niet motoragenten? die tik je tegenwoordig gewoon van de weg hoor... easy..

m@rco

Bericht door m@rco » 31 mei 2006, 11:23

Jullie snappen er dus helemaal niks van met het verlengstuk van je bedrijf.. Ik zit al 4 jaar achter de Balie van de kartbaan en weet wat voor klanten wij over de baan krijgen... 5% vindt het mooi.. de overige 95% Gaat vragen stellen.. -- Heeft de eigenaar nog meer kartbanen? en zo ja waar.. -- Zo'n Gt3RS wat kost dat nou eigenlijk?? Zie je ze al rekenen hoeveel heatjes dat is.. met de Gedachten dat we van de €13.50 meer dan 10 euro overhouden -- Hey Jong We kenne ek wol wat koarting krije of hoe liikt dat? 13.50 voor een kaartje jezus...afzetters..vandaar als die bmw's en die Porsche hier voor de Deur -- Etc. Etc.

Laatst kwam een klant van ons langs in een Aston Martin DB9... Al die mensen er om heen te kijken.. mooi ding zeiden ze beetje patserbak en direct alweer vragen van wie is dat ding..van de baas hier??

Het laatste wat gaat werken is met de klanten over de Baan.. Krijg je uiteindelijk maandelijks dezelfde mensen die langskomen voor de allersnelste tijden.. en die wil je toch niet meehebben in je auto waar je hard voor gewerkt hebt... zitten ze in de neus te graaien en smeren ze het onder je Recaro'tje .. of ze worden enigs sinds onwel en kotsen de Cola die ze net bij mij aan de bar gehaald hebben heerlijk door de hele Woaguh heen.. Etc.Etc..

Hey Rico waarom neem ga jij niet Adverteren van!! "Super Snelle Service @ (bedrijfsnaam) .... En dan --> Koopt u hier een nieuw Matras.. Zorgen wij voor super snel slaap genot.. Zo'n imperiaal op het Dak.. matrasje er boven op.. en die mensen in die M3.. gewoon door Groningen laten vliegen.. Hey Rico.. verlengstuk van je bedrijf. :D

Gr. DE V

RVV

Bericht door RVV » 31 mei 2006, 11:33

@Marco chill joh, snap je punt al uitgebreid met Andre via de foon besproken. Het is ook geen kwestie van moeten, maar het zou een mogelijkheid zijn, zeg maar een excuus om toch in een GT3 te rijden.

Maar Andre wil dat niet, net als ik niet (zie jou voorbeeld, ook al is het een geintje) Andre moet gewoon de GT3 verhalen in de koelkast dan wel vrieskist donderen en voor een knappe ........ gaan (je weet wel)

Tom

Bericht door Tom » 31 mei 2006, 11:36

Tuurlijk Marco maar zulke reacties blijf je toch houden. Ook met een E90 520i voor de deur. Daar moet je boven staan vind ik. Pure afgunst en jaloezie. Zeker jij die aan de balie zit krijgt die negatieve zooi te horen.

RVV

Bericht door RVV » 31 mei 2006, 11:41

Ja Tom je hebt gelijk, maar ik snap Marco ook heel goed, hij moet de situatie keer op keer recht lullen. Word je ook eens schijtziek van.

stefan van der burgh

Bericht door stefan van der burgh » 31 mei 2006, 11:43

Mij lijkt het wel leuk om in de ontvangstruimte van een kartbaan een GT3 aan te treffen, maar ja...

Als je de afgunstige citroen-wieldop-doorsnee-hollander-kamperen-in-de-regen sportsokkendrager ben dan kom je toch ook niet in kartbanen of ben ik gek?

Tom

Bericht door Tom » 31 mei 2006, 12:08

Rico v Velzen schreef:Ja Tom je hebt gelijk, maar ik snap Marco ook heel goed, hij moet de situatie keer op keer recht lullen. Word je ook eens schijtziek van.
Ik werk in een discotheek en maak daar op het begin van de avond pasjes aan. Die zijn verplicht daar en zo'n pasje kost 5 euro. Daar komt nog entree, garderobe etc. bij. Dat maakt het best een dure bedoeling voor een avondje stappen. De meeste vinden het afzetterij omdat het verder (vrijwel) nergens hoeft. Het argument dat het voor de veiligheid is boeit ze niet.

M'n baas daar heeft z'n 330i (is geen GT3 maar in de ogen van de meeste mensen ook een 'dikke BMW') altijd prominent op de parkeerplaats staan.. krijg dus ook veel gezeik over me heen. Ik leg uit waarom ze dat pasjessysteem hebben en dat ik er niks aan kan doen dat het verplicht is, en als het ze niet bevalt dan zijn ze vrij om ergens anders heen te gaan. Dat verhaal vertel ik een paar keer per avond... lijkt veel maar ondertussen zit binnen de hut wel vol met mensen die het wel naar hun zin hebben. Weggaan doen ze toch niet als ze er eenmaal zijn (hooguit niet meer terugkomen maar dan is het geld toch al binnen ;)).
Die mensen die zo graag klagen zijn vrij om ergens anders heen te gaan en dat moet je ze duidelijk maken, klinkt bot maar zo is het.

m@rco

Bericht door m@rco » 31 mei 2006, 12:48

je hoeft mij heus niet uit te leggen wat ik moet doen achter de balie daar hoor! :?:d ben geen klein kind die je hier nog wat bij moet brengen! :D

Hielke

Bericht door Hielke » 31 mei 2006, 13:44

Afgunst en jaloezie zul je altijd houden. Als je daar continue rekening mee moet houden kun je overal wel mee stoppen.

De gedachtenspinsel betreft het zakelijk inzetten van een GT3. Bij kartbaan of beddenzaak (eerste lijkt me logischer). Groot gedeelte van de mensen die komt karten is ook autoliefhebber. Een GT3 is een ultieme sportwagen van het gerenommeerde merk Porsche. Zelfs onder de sportwagens wordt deze auto als iets speciaals gezien. De kans dat de gemiddelde autofan in zo'n auto komt mee te rijden is vrij klein. De kans dat ie in zo'n auto naast een begenadigd stuurman komt te zitten nog veel kleiner. Wil ie dat tegen betaling als product geleverd door de kartbaan gebruik van maken ja of nee. Dat is de vraag. Het antwoord daarop weet ik niet. Vraag je 80 euro voor een half uur dan is de vraag misschien marginaal. En voor 50 euro loopt het misschien storm. En misschien komt er dan nog steeds geen kip.

Maar zoals al gezegd, het is niet meer dan wat gedachtengymnastiek.

Hielke

Bericht door Hielke » 31 mei 2006, 14:41

En misschien zet de eerste de beste klant je wel een mes op je strot en is je handel en misschien meer direct een zaak van het verleden.

Ik wil maar zeggen, als er handel in zou zitten dan was het vast al eerder gedaan.

Andre

Bericht door Andre » 31 mei 2006, 14:47

Ga maar lekker verder debatteren
Een GT3 voor straatgebruik zal er bij nooit komen. Sybren is wel ongelooflijke liefhebber van porsches dus misschien dat ik ook nog eens een race rijdt in een porsche als hij zo gek is om zo n ding te kopen. Voor de rest is gt3 passe voor dre.

RVV

Bericht door RVV » 31 mei 2006, 14:51

dat rijmt :wink:

Tom

Bericht door Tom » 06 dec 2006, 18:32

Rico v Velzen schreef:Maar je kunt er ook lak aan hebben, denken schijt, mijn centen mijn auto, is die filosofie gedoemd te mislukken ? Dan weer Jan de Boer als voorbeeld, die man heeft ook winkels en denk je dat ie 1 spijkerbroek er minder om verkoopt ? Nee, maar Jan de Boer is heel slim, die buit zijn hobby uit en bied andere liefhebbers aan om er ook van te genieten (Jan de boer circuit dagen/auto evenementen ed), en daar heeft ie veel respect mee gekregen. Autodealers kunnen dat ook doen, kijk maar eens naar de autobedrijven die deelnemen aan races. Het word wel geaccepteerd door het publiek.
Naar aanleiding hiervan even een schopje omhoog!

Lokale makelaar hier is ook gek van auto's en is nu met z'n 3e (geloof ik) Donkertvoort bezig. Staat vandaag als advertentie (tussen de rest van de advertenties die al jaren hetzelfde zijn) in het lokale krantje op de voorpagina:

[img:1024:683]http://img243.imageshack.us/img243/6127/krantka6.jpg[/img]

Vond het wel grappig :)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 06 dec 2006, 19:33

Helemaal goed inderdaad.

Wij hebben nu een Lada Niva als promo-auto.
Binnenkort wordt de 325 ook voorzien van paintjob + bestickering.
Als het allemaal goed gaat die tzt met pensioen en komt er wat snellers (maar de Lada blijft! Nog nooit zoveel bekijks gehad met een auto).

markk

Bericht door markk » 06 dec 2006, 20:02

Woehahaha. Klopjachten van de politie op ons Andreetje :-)
En ik welke auto heb je ze los gereden ? ;-)

GT3 RS is ubergeil. Tuurlijk is ie te duur als je rationeel gaat denken. Das elke auto anders dan een Panda 1.1 of Aygo.

Lekker belangrijk als je het geld hebt. Je leeft maar 1x.

En Rico z'n plan is idd helemaal niet zo gek Andre...

Mark.

Shakes

Bericht door Shakes » 06 dec 2006, 20:06

996 GT3 RS had een stickertje achterop "GT3RS"
997 GT3 RS heeft een badge GT3RS. Had nog een paar gram kunnen schelen. :)

Dacht dat het verschil 30 kilo was. Ringtijd verschilt 4 seconden.

Super ding! Als ik 20 miljoen win haal ik een gewone. Verschil in prijs is door mij niet te rechtvaardigen. Glukkig heb ik dat dilemma niet :D

Macboy

Bericht door Macboy » 06 apr 2008, 04:03

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 06 apr 2008, 10:31

:?: ik zie niks.

Louis

Bericht door Louis » 06 apr 2008, 11:31

Ik zag gister nog een gif groene GT3-RS rijden, ZK kenteken, gruwelijke bak ! Zit er standaard een rolkooi in ?

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 06 apr 2008, 11:50

In een RS zit dacht ik std een kooi.

Wel mooi, maar ik hou niet van die strepenboel in contrastkleuren. Hoef ik ook niet op en 360/430 Stradale. Hou ik niet van. Gewoon zwart/donker of zilvergrijs of wit of knalrood, geel of babyblauw, best, maar niet oranje met zwart of zwart met oranje of gifgroen met zwart. Die oranje wielen is toch afschuwelijk voor zo'n mooie kar...

Ik trek dat niet :lol:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 06 apr 2008, 14:18

GT3 al besteld André? :)

Topfuel

Bericht door Topfuel » 07 apr 2008, 22:20

Plaats reactie