Auto is btw een BMW E36 320iceet schreef:Bij deze meld ik me ook graag alvast aan voor 4 uurtjes Zandvoort-plezier.
Ring-academy laat ik nog even weten
Mvg
Christiaan van Hoogstraten
[16-17-18 mei 08] DF @ CPZ deel IV & RingAcademy deel II
- Christiaan van H.
- Roel SpeedCars
- Christiaan van H.
- JohanH
Sinds kort dit forum ontdekt omdat mijn foto's gelinked werden vanaf nurburgring.nl
Indien er nog plek is in de 2 om 2 groep wil ik me daar graag voor aanmelden. Zijn de regels die gebruikt worden anders dan de vrijrijden.nl dagen (mbt. helmplicht/rolkooi etc.)? Ik zal overigens aanwezig zijn met mijn Mazda MX-5 1.6. Ondanks dat ik daarmee een van de langzamere deelnemers ben is het in ieder geval niet zo belachelijk druk als de vrijrijden dagen zodat ik hopelijk het circuit beter kan leren kennen (heb tot nu toe ~80 minuten tracktime op CPZ).
Op zich heb ik ook interesse in de ring academy, maar zit niet echt op het ringhaus te wachten gezien ik al een overnachtingsplek heb voor dit weekend. In het geval dit geen obstakel vormt, wat bedragen de kosten voor deelname hieraan (zonder verblijf @ ringhaus dus)?

Indien er nog plek is in de 2 om 2 groep wil ik me daar graag voor aanmelden. Zijn de regels die gebruikt worden anders dan de vrijrijden.nl dagen (mbt. helmplicht/rolkooi etc.)? Ik zal overigens aanwezig zijn met mijn Mazda MX-5 1.6. Ondanks dat ik daarmee een van de langzamere deelnemers ben is het in ieder geval niet zo belachelijk druk als de vrijrijden dagen zodat ik hopelijk het circuit beter kan leren kennen (heb tot nu toe ~80 minuten tracktime op CPZ).
Op zich heb ik ook interesse in de ring academy, maar zit niet echt op het ringhaus te wachten gezien ik al een overnachtingsplek heb voor dit weekend. In het geval dit geen obstakel vormt, wat bedragen de kosten voor deelname hieraan (zonder verblijf @ ringhaus dus)?
- Roel SpeedCars
Je staat erbij Johan >zie LIJST<
Hoe het er wat de regels enzo betreft aan toe gaat, kan je het beste even onderstaande topics doorlezen.
>>klik hier voor de regels<<
>>klik hier voor de rijdersverklaring<<
Voor wat betreft de prijzen kan je een PB van Peter tegemoet zien
Roel.
Hoe het er wat de regels enzo betreft aan toe gaat, kan je het beste even onderstaande topics doorlezen.
>>klik hier voor de regels<<
>>klik hier voor de rijdersverklaring<<
Voor wat betreft de prijzen kan je een PB van Peter tegemoet zien

Roel.
- @iko
-
- Peter Tunissen
- Roel SpeedCars
-
- Peter Tunissen
-
Mooi dan staat dat in de agendaPeter Tunissen schreef:Ja hoor, sowieso kun je eigenlijk nooit te veel marshalls hebben, dus dat kan nog wel.Aernoudt schreef:Hoe staat het met de 2 uurs plekken, is daar nog plek voor ? (Met name 09:00 tot 11:00)
Maarre, Opel?

Yep

- Roel SpeedCars
- Peter Tunissen