Wat moet deze BMW kosten?
- Luca
Wat moet deze BMW kosten?
Hallo,
graag zou ik van jullie weten wat deze auto zou moeten kosten? Een vriend van mij heeft interesse in deze auto maar weet niet zo goed welk bod hij kan/moet doen op de onderstaande BMW
We horen het graag. B.v.d.
Bmw 3-serie 320i touring Executive
Prijs
o.a.
Bouwjaar
08-2000
Kilometerstand
180.000 km
Brandstof
Benzine
Kleur
Zwart
Carrosserie
Stationwagon
Transmissie
Handgeschakeld
Aantal deuren
5
Aantal cilinders
6, in lijn
Cilinderinhoud
1.991 cc
Voor- en zijairbags, Stuurbekrachtiging, Airconditioning met klimaatregeling, Anti blokkeer systeem, Automatische Stabiliteits Controle, Traction control, Bestuurders- en bijrijderstoel in hoogte verstelbaar, Boordcomputer, Buitentemperatuurmeter, Regensensor, Cruise control, Metallic lak, Bumpers en buitenspiegels in carrosseriekleur, Witte knipperlichten, Mistlampen voor, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Alarm met startonderbreking, Climate control, Dakrails, Elektrisch bedienbare ramen voor en achter, Elektrisch schuif/kanteldak, Elektrisch verstelbare buitenspiegels, W.w. glas, MF sportstuur, Vol lederen bekleding kleur zwart, Hoofdsteunen achter, Interieur pianolak kleur zwart, Originele BMW lichtmetalen velgen (16"), Originele BMW autotelefoon, Middenarmsteun voor en achter, (Onderhouds)boekjes aanwezig, Radio/Cassette speler met 6 cd-wisselaar, Sportonderstel. In zeer goede staat.
[img:320:240]http://www.extreme-machines.nl/upload/f ... chment.jpg[/img]
graag zou ik van jullie weten wat deze auto zou moeten kosten? Een vriend van mij heeft interesse in deze auto maar weet niet zo goed welk bod hij kan/moet doen op de onderstaande BMW
We horen het graag. B.v.d.
Bmw 3-serie 320i touring Executive
Prijs
o.a.
Bouwjaar
08-2000
Kilometerstand
180.000 km
Brandstof
Benzine
Kleur
Zwart
Carrosserie
Stationwagon
Transmissie
Handgeschakeld
Aantal deuren
5
Aantal cilinders
6, in lijn
Cilinderinhoud
1.991 cc
Voor- en zijairbags, Stuurbekrachtiging, Airconditioning met klimaatregeling, Anti blokkeer systeem, Automatische Stabiliteits Controle, Traction control, Bestuurders- en bijrijderstoel in hoogte verstelbaar, Boordcomputer, Buitentemperatuurmeter, Regensensor, Cruise control, Metallic lak, Bumpers en buitenspiegels in carrosseriekleur, Witte knipperlichten, Mistlampen voor, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Alarm met startonderbreking, Climate control, Dakrails, Elektrisch bedienbare ramen voor en achter, Elektrisch schuif/kanteldak, Elektrisch verstelbare buitenspiegels, W.w. glas, MF sportstuur, Vol lederen bekleding kleur zwart, Hoofdsteunen achter, Interieur pianolak kleur zwart, Originele BMW lichtmetalen velgen (16"), Originele BMW autotelefoon, Middenarmsteun voor en achter, (Onderhouds)boekjes aanwezig, Radio/Cassette speler met 6 cd-wisselaar, Sportonderstel. In zeer goede staat.
[img:320:240]http://www.extreme-machines.nl/upload/f ... chment.jpg[/img]
- duifjes.com
- Luca
- Niels
- Auto: Prius+
Verkoop schat ik em ook zo rond de 9K. 180.000km is niet schokkend maar ook niet heel weinig natuurlijk. 12,5K zou echt te veel zijn.
Soms kun je bij de buren eentje scoren voor een beetje meer met heel weinig kilometers. Ik kijk wel een beetje rond voor een 320D, hier hebben ze allemaal 2,5 ton op de klok voor zo tussen de 8 en de 10K. Op mobile kwam ik eentje tegen die op 9K komt met BPM en met 150K op de klok
Soms kun je bij de buren eentje scoren voor een beetje meer met heel weinig kilometers. Ik kijk wel een beetje rond voor een 320D, hier hebben ze allemaal 2,5 ton op de klok voor zo tussen de 8 en de 10K. Op mobile kwam ik eentje tegen die op 9K komt met BPM en met 150K op de klok

-
Even wat prijzen opgezocht van een 320i touring
Bouwjaar 2000/2001
Klik hier
Even snel een aantal opgezocht..
En voor het gemak is maar een indicatie maar toch:
Waardebepaling Carbase:
Verkoop: €10.900,-
Inkoop: €8300,-
http://www.autoweek.nl/carbase_waardebe ... o&id=20535
o.@ Duifjes.com >> Jou prijs zit dus rondt in koopprijs. Als je de Carbase indicator gaat gebruiken, uiteraard zal jij via een ATS achtig systeem werken..
Dus met 10k zit je redelijk in de richting meer zou ik er ook niet voor geven..
Bouwjaar 2000/2001
Klik hier
Even snel een aantal opgezocht..
En voor het gemak is maar een indicatie maar toch:
Waardebepaling Carbase:
Verkoop: €10.900,-
Inkoop: €8300,-
http://www.autoweek.nl/carbase_waardebe ... o&id=20535
o.@ Duifjes.com >> Jou prijs zit dus rondt in koopprijs. Als je de Carbase indicator gaat gebruiken, uiteraard zal jij via een ATS achtig systeem werken..
Dus met 10k zit je redelijk in de richting meer zou ik er ook niet voor geven..