De Porsche Boxster Spyder van Ferdi (vanaf blz. 18)
- Macboy
- Sperdy
Ja, ja, goed advies Andre. die 1 cm extra platic rand van de PP spoiler, zal 't hem zeker doenAndre schreef:wel een carbon achtervleugeltje met die pk heb je wel wat extra downforce nodig ferdi.
Carbon spiegelkapjes das meer iets voor opel tuning days of zo.

Ik heb dus al een 360ps lel gereden, en het is wel een monster hoor. Dat is de standaard eins-drei-funf zowiezo al, maar deze gooit er nog een klap bovenop. Man konte sagen, mit 360 ps ist der eins-drei-funfer mit raum-sause da zu (Mein Gott, was ist mein Deutsch leider schrecklich...)

-
- Sperdy
- Arthur
- Auto: Nr.51
Zo'n "botergeile" diffuser erop en geen xenon.Ferdinand schreef:botergeile diffuser voor de 135i
Wat sommige mensen bedenken en geld aan uitgeven

Je hebt straks een erg fijne wagen lijkt me.
Die ik zou laten staan als hij op de 2e handsmarkt komt.
Gelukkig verschillen smaken

Lijken me verder leuke mods, plezier ermee!
- Sperdy
- Arthur
- Auto: Nr.51
Hier is duidelijk 1 op z'n pik getrapt als het eens niet hosanna is met z'n 135i-"tje".
Ff 2 zinnen quoten is de tekst lekker uit z'n verband rukken...
En dan iets roepen over een "Golfje 1.4cl" en mijn formaat??
Je hebt iets te compenseren lijkt het zo, dat is echt een opmerking van iemand die anderen minacht omdat ze een "kleinere" auto rijden.
Je voelt je dus beter dan een ander?
Ik had dat id nog niet van jou.
Lees m'n post nu nog eens rustig door
Volgens mij vat je het compleet verkeerd op?
Ff 2 zinnen quoten is de tekst lekker uit z'n verband rukken...
En dan iets roepen over een "Golfje 1.4cl" en mijn formaat??
Je hebt iets te compenseren lijkt het zo, dat is echt een opmerking van iemand die anderen minacht omdat ze een "kleinere" auto rijden.
Je voelt je dus beter dan een ander?
Ik had dat id nog niet van jou.
Lees m'n post nu nog eens rustig door

Volgens mij vat je het compleet verkeerd op?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
Was wel erg duidelijk dat hij sarcastisch was Arthur...te weinig geslapen vannacht?Arthur schreef:Gelukkig, dan vat ik het verkeerd opFerdinand schreef:ha die Arthur, welnee man, niet zo serieus

Ben absoluut geen fan de de 1 serie, maar wel van de 3.0 TT motor. Zal wel een echt bommetje zijn nadat hij door AC onderhanden is genomen! Wat weegt zon 1 coupe?
- Sperdy
@ 1995 M3.
Leeggewicht is rondom de 1450 kg van een 135i (zonder passagiers, met volle tank). Ik heb al test gereden in een 360pk Schnitsel versie. De auto pakt een stuk vlotter op. Dat de top iets van 300 km/u interesseert me niets, dat zal ik nooit rijden. Met het PP uitlaat en inlaat moet er volgens BMW een pk of 6-9pk (jawel, 6 hele pk!!) bijkomen. Dus misschien kom ik wel ergens uit op 370pk. Ik zal dat zeker een keer laten meten.
Leeggewicht is rondom de 1450 kg van een 135i (zonder passagiers, met volle tank). Ik heb al test gereden in een 360pk Schnitsel versie. De auto pakt een stuk vlotter op. Dat de top iets van 300 km/u interesseert me niets, dat zal ik nooit rijden. Met het PP uitlaat en inlaat moet er volgens BMW een pk of 6-9pk (jawel, 6 hele pk!!) bijkomen. Dus misschien kom ik wel ergens uit op 370pk. Ik zal dat zeker een keer laten meten.
-
Nice!Ferdinand schreef:@ 1995 M3.

- Peric
- Sperdy
Dag allemaal,
Op het moment dat AC Schnitzer haar chip officeel vrijgeeft (als zij dat ooit nog doen ...
) meld ik mij graag met mijn 135i en AC Schnitzer chip, anders doe ik dat niet. Tuurlijk ben ik vorige maand wel in Aken geweest en natuurlijk heeft Schnitzer mij daarvoor tot twee maal toe (ergens in maart, april, weet ik wanneer?) een toegezegde afspraak geannuleerd. Erg rommelig allemaal en zeer vervelend.
Maar ik wil(de) voor Schnitzer gaan. Ik had allang via Dahler (mail maar naar Thomas Dähler) hun performance upgrade kunnen doen (ook iets van 350pk/500Nm). Hoefa Exclusive cars in Utrecht bouwt deze netjes voor je in (stuur maar mailtje naar Rob, Hoefa Cars). Ik denk dat ik wel de eerste zou zijn voor Rob. Maar ik wacht mijn afwikkelingen met Schnitzer nu eerst even af.
Dus wie het weten wil, later meer als je het weten wil, anders sla je de post maar over. Alles is goed, zolang we maar plezier hebben in auto rijden en plezier met elkaar.
vele groeten, Ferdinand
Een AC Schnitzer 135i met 360 pk is overigens indrukwekkend!
P.S. om de posten over Sander S, met zijn DF verleden, moest ik wel erg lachen. Nee, zo bont zal ik het nog moeten maken. Overigens ga ik wel met mijn 135i op audientie bij de Paus, heus, geloof me. Ik kom met een verslag.
Op het moment dat AC Schnitzer haar chip officeel vrijgeeft (als zij dat ooit nog doen ...

Maar ik wil(de) voor Schnitzer gaan. Ik had allang via Dahler (mail maar naar Thomas Dähler) hun performance upgrade kunnen doen (ook iets van 350pk/500Nm). Hoefa Exclusive cars in Utrecht bouwt deze netjes voor je in (stuur maar mailtje naar Rob, Hoefa Cars). Ik denk dat ik wel de eerste zou zijn voor Rob. Maar ik wacht mijn afwikkelingen met Schnitzer nu eerst even af.
Dus wie het weten wil, later meer als je het weten wil, anders sla je de post maar over. Alles is goed, zolang we maar plezier hebben in auto rijden en plezier met elkaar.
vele groeten, Ferdinand
Een AC Schnitzer 135i met 360 pk is overigens indrukwekkend!
P.S. om de posten over Sander S, met zijn DF verleden, moest ik wel erg lachen. Nee, zo bont zal ik het nog moeten maken. Overigens ga ik wel met mijn 135i op audientie bij de Paus, heus, geloof me. Ik kom met een verslag.