Knot schreef:Fabian, knap dat je weet wat ik allemaal meegemaakt heb in mijn motorkilometers
Maargoed, ben dus ongeveer alles al tegengekomen, olie, zand, zware regenval, storm, condens op de witte strepen (dat was nog de meest linke met een kneedown uitbreekactie met mensenhakkende vangrail op 2 meter afstand)... Ook een keer met redelijke snelheid op mn smoel gegaan (waardoor 4 weken thuis op bed/met krukken)... maar je moet nooit opgeven, werken tot de laatste millimeter, dat heb ik wel geleerd, anders lag ik al lang onder de grond! Geen geintje.
Ik denk dat Fabian (en ikzelf, en vele andere sportieve motorrijders) dat allemaal ook wel eens hebben meegemaakt.

Ben ook al eens door olie op een oprit bijna een snelweg overgeschoven (bleef met m'n knie echt net overeind), een paar keer bijna in een levensgevaarlijke vangrail gehangen, koelvloeistof/olie troep tegengekomen in een bocht waardoor ik m'n motor total loss reed, hagel, hoosbuiten, aquaplaning waardoor ik met 160 km/u onderuit ging enzovoorts.
Olie maar vooral ook koelvloeistof is echt niet normaal zo glad. Niet voor niets dat daar met motorraces streng op wordt toegezien, dat je geen olie of koelvloeistof lekt. Da's echt levensgevaarlijk. Is denk ik te makkelijk om vanaf hier te beoordelen wat zulke gasten (S2 filmpje) fout doen. Zo te zien was het daar bizar glad, denk dat de meesten van ons daar hopeloos in de fout zouden gaan (voor zover het al een eigen fout is als je daar spint).