BT headset

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Stéphane

BT headset

Bericht door Stéphane » 26 mar 2008, 20:23

Tot nog toe heb ik altijd BT headsets afgezworen. Eén omdat ik het er gewoon niet uit vind zien en twee omdat ik vond dat ze niet goed werkten. Beide roadster hebben carkits en om heel eerlijk te zijn met het windgeruis en motorgeluid werkt dat toch ook niet helemaal. Dus ik moet er toch eentje kopen omdat ik best veel bel in de auto.

Nu net eens even wat zitten speuren en ik ben uitgekomen op de Aliph Jawbone. Net even de demo zitten kijken - of het echt zo werkt moet ik dus nog testen - maar dat ziet er wel grappig uit:
http://www.jawbone.com/demo.php

Net dus besteld via eBay. Ben benieuwd 8)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 26 mar 2008, 20:38

Best lullig als je de hele tijd rondrijdt met je alarm aan, zonder dat je 't doorhebt. 8)

Stéphane

Bericht door Stéphane » 26 mar 2008, 20:49

Dennis Cavallino schreef:Best lullig als je de hele tijd rondrijdt met je alarm aan, zonder dat je 't doorhebt. 8)
Jij hoort het geluid wel, degene aan de andere kant niet, wijsneus ;)

M@rcel

Bericht door M@rcel » 26 mar 2008, 23:15

Echt klein lijken ze me niet?

Stéphane

Bericht door Stéphane » 01 apr 2008, 19:00

Ik heb hem inmiddels ontvangen. Hij is niet superklein, maar meer de normale grootte volgens mij. Dit is de eerste die ik gekocht heb, dus ik kan het niet vergelijken.

Net even getest. Met de radio hard aan kan de persoon aan de andere kant van de lijn de radio gewoon echt helemaal niet horen. En mij dus wel prima verstaan. Echt zo bizar. Werkt dus echt.

Ook getest in mijn auto. Terwijl ik weg reed vroeg degene aan mij of ik al in de auto zat. En dat dus terwijl de auto al gestart was en ik al aan het rijden was. Wordt dus gewoon echt helemaal weggefilterd. En je bent dus wél prima te verstaan. Echt een cool apparaatje wat mij betreft dus 8)

Plaats reactie