Geslaagd!
- Tristan
Wel aan gedacht maar ben 25 nu en wil niet die eeuwige student blijven.Marcel van Meerbeek schreef:Gefeliciteerd Tristan...nu richting Universiteit of aan de slag?

@Mark: Werk al ruim 4 jaar part-time en soms full-time in de zaak, dus daarom heel blij dat ik ondanks dat ik een student was een leuke auto kon rijden. Besef mij dat al te goed.
- Dennis Cavallino
- Jochem Vaartjes
- Maik
- cooldragon
gozer!
gefeliciteerd! Wat een tegenstellingen..van het relaxen in sunny down under nu naar de harde dagelijkse werkelijkheid fulltime job!:P
ik moest na mijn buitenlandstage nog een jaar voor m'n masters dus kon nog een jaartje eeuwige student zijn:p
heel veel succes met je verdere carriere maar dat moet geen enkel probleem zijn lijkt me zo!
gefeliciteerd! Wat een tegenstellingen..van het relaxen in sunny down under nu naar de harde dagelijkse werkelijkheid fulltime job!:P
ik moest na mijn buitenlandstage nog een jaar voor m'n masters dus kon nog een jaartje eeuwige student zijn:p
heel veel succes met je verdere carriere maar dat moet geen enkel probleem zijn lijkt me zo!

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ja, dat had ik begrepen ja. Erg leuk om zo te combineren. Maar het studeren is dus nu wel eens klaar geweestTristan schreef:@Mark: Werk al ruim 4 jaar part-time en soms full-time in de zaak, dus daarom heel blij dat ik ondanks dat ik een student was een leuke auto kon rijden. Besef mij dat al te goed.Marcel van Meerbeek schreef:Gefeliciteerd Tristan...nu richting Universiteit of aan de slag?

Ik merk dat bij mezelf ook hoor. Ik ben ben ook in mijn afrondende fase aanbelandt, dat is niet makkelijk trouwens, motivatie is dan erg moeilijk. Voor mij is dit nu mijn 2e studie, en ik heb het nu wel een beetje gehad met studeren. Maar knap dat je het zo naast je werk vol gehouden hebt, en netjes hebt af kunnen ronden!