ga rechtop zitten kerel...het ziet er niet uit
-
ga rechtop zitten kerel...het ziet er niet uit
Rijd net door Den Haag, komt er een spierwitte Honda Integra Type R naast me staan. Niet zo'n model wat we hier allemaal wel kennen, nee zo'n laatste type die hier nooit te verkrijgen is geweest.
Kenteken iets met ZF in het midden, dus vers geïmporteerd.
Nu is dat natuurlijk supergaaf, maar dan kijk je eens wie daar achter het stuur zit van deze pure rijmachine...zie ik net een Hindoestaans koppie boven het stuur uitkomen, doordat de stoel in slaapstand staat...koop dan een ligfiets als je dat prettig vindt?
Dit soort auto's schreeuwt gewoon om een actieve zithouding...zie je het al voor je...een nonchalant in het midden hangend hoofdje in een M3 CSL, waarbij de bovenarm losjes bovenop het stuurwiel leunt 8)
[img:1024:768]http://autodrum.com/img/media/wallpaper ... 001_01.jpg[/img]
Kenteken iets met ZF in het midden, dus vers geïmporteerd.
Nu is dat natuurlijk supergaaf, maar dan kijk je eens wie daar achter het stuur zit van deze pure rijmachine...zie ik net een Hindoestaans koppie boven het stuur uitkomen, doordat de stoel in slaapstand staat...koop dan een ligfiets als je dat prettig vindt?
Dit soort auto's schreeuwt gewoon om een actieve zithouding...zie je het al voor je...een nonchalant in het midden hangend hoofdje in een M3 CSL, waarbij de bovenarm losjes bovenop het stuurwiel leunt 8)
[img:1024:768]http://autodrum.com/img/media/wallpaper ... 001_01.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door M@rcel op 01 apr 2008, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Niels v D
- Dennis Cavallino
- Jan Visser
Dat is de eerste FD2 in Nederland. Afgelopen zondag stond ie nog op het Japanse autofestival in Assen zonder kenteken. Mooi ding om te zien.
Die gozer heeft hem gekregen van z'n vriendin
Ik dacht trouwens dat dat hangen op de pook altijd voorbehouwen was voor Golf GTI bestuurders.
Die gozer heeft hem gekregen van z'n vriendin

Ik dacht trouwens dat dat hangen op de pook altijd voorbehouwen was voor Golf GTI bestuurders.

Laatst gewijzigd door Jan Visser op 01 apr 2008, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jan Visser
Denk dat ie dit model bedoeld Michel.Michel Pol schreef:Schade dat de Intrag Type R nooit in NL is geleverd, werkelijk een heerlijke auto als je de reviews mag geloven.
Michel
[img:800:600]http://www.litchfieldimports.co.uk/imag ... /161_1.jpg[/img]
- Niels
- Auto: Prius+
De welbekende "Ik ben DE man" houding! Auto vers op 100% financiering, geen stuiver meer over maandelijks om überhaubt nog onderhoud uit te laten voeren en maar DE MAN zitten wezen. Prachtig vind ik dat
En dan kijken ze me aan vol medelijden en arrogant als ik naast ze sta in mijn oude Golf. HEERLIJK 8) Ach iedereen heeft recht op zijn "moment of fame" 

-
Jan Visser schreef:Denk dat ie dit model bedoeld Michel.Michel Pol schreef:Schade dat de Intrag Type R nooit in NL is geleverd, werkelijk een heerlijke auto als je de reviews mag geloven.
Michel
[img:800:600]http://www.litchfieldimports.co.uk/imag ... /161_1.jpg[/img]
Sorry jongens, misverstandje...ik schreef Civic maar bedoelde de Integra Type R
deze dus, stuur ook aan de rechter kant
[img:500:300]http://images.businessweek.com/ss/06/03 ... type-r.jpg[/img]
Meestal zijn het toch de "golf" rijders die met hun arm op de pook liggen en met hun hoofd tegen de zijkant van de bestuurdersstoel "hangen"Niels schreef:De welbekende "Ik ben DE man" houding! Auto vers op 100% financiering, geen stuiver meer over maandelijks om überhaubt nog onderhoud uit te laten voeren en maar DE MAN zitten wezen. Prachtig vind ik datEn dan kijken ze me aan vol medelijden en arrogant als ik naast ze sta in mijn oude Golf. HEERLIJK 8) Ach iedereen heeft recht op zijn "moment of fame"

-
- Auto: Fun Damn Mentally
- Macboy
Heren. Ik krijg net een PB van de bewuste rijder. Is dus ook iemand van dit forum
Beetje lullig om dan dit soort reacties te zien. Hij heeft hard gewerkt voor zijn geld en de auto eerlijk gekocht. Van een financiering is geen sprake.
Het is nogal respectloos om dit dan zo te lezen, iedereen over één kam scheren. Bovendien komt hij regelmatig op het circuit, is een liefhebber (zie ook stuur rechts) en daar heeft hij natuurlijk wel een goede zithouding.

Beetje lullig om dan dit soort reacties te zien. Hij heeft hard gewerkt voor zijn geld en de auto eerlijk gekocht. Van een financiering is geen sprake.
Het is nogal respectloos om dit dan zo te lezen, iedereen over één kam scheren. Bovendien komt hij regelmatig op het circuit, is een liefhebber (zie ook stuur rechts) en daar heeft hij natuurlijk wel een goede zithouding.
-
Helemaal geweldig!!! En als die persoon nu eens zichzelf bekend maakt en wat mooie pics neerzet bij mijn auto maakt hij iig mijn dag weer compleet. Weleens met Joy over gehad dat het jammer is dat ze dit niet hier verkopen. Net als die Civic hierboven. In plaats van die twee modellen zitten wij opgescheept met een, in mijn ogen, lelijk paasei.
-
-
- Auto: M3P, 130i
- Macboy
- cooldragon
ze hebben in een autoprogramma(weet niet meer welke) eens zo'n figuur(type petje-hardstyle op volume 100 , rijstijl:iedereen uit de weg!!!) een remtest laten doen. dus zo'n mannetje met zo'n instelling van: ik rij perfect, wat kan mij gebeuren; stoelleuning tegen de achterbank aan zo'n beetje in horizontale hoek ook nog, linkerhand op 2 uur en hoofd boven de middenconsole....moest hij in een(oude 1985 sierra ofzo van het programma) achter een auto aanrijden in zijn zithouding, op de afstand die hij normaal gesproken houdt t.o.v. zijn voorganger..
je raadt dus al wat er gebeurde toen die auto voor hem een noodstop maakte...grappig om dat gezicht van hem te zien tijdens die kop-staart botsing
je raadt dus al wat er gebeurde toen die auto voor hem een noodstop maakte...grappig om dat gezicht van hem te zien tijdens die kop-staart botsing