Wie wil er mee?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Dennis Cavallino

Wie wil er mee?

Bericht door Dennis Cavallino » 01 apr 2008, 11:12

Over 4 weken gaat mijn zusje haar nieuwe auto ophalen. Samen met haar vriend heeft ze er meer dan een jaar op moeten wachten, maar dan hebben ze ook wat.

Mijn zwager (ze wonen al erg lang samen) en mijn zus hebben allebei een erg goede baan/bedrijf en zijn gek op snelheid. Nu liet de financiele situatie het toe om een droom van hun beiden te realiseren. Ze hebben dus een 599 Fiorano besteld. Hij is Oranje Metallic met een zwart interieur en donkere velgen, erg bijzonder en uniek. Ze wilden de auto bij de fabriek ophalen en hebben dat dus van tevoren aangegeven. Nu is er alleen 1 'probleem', ze kunnen niet. Ze hebben het zakelijk erg druk en kunnen niet weg, maar ze gaan wel in mei met de auto op vakantie naar Engeland. Nu komt het mooie. Ze hebben mij gevraagd of ik het leuk vind om de auto op te halen!!

Ik heb altijd gezegd dat de eerste Ferrari waar ik in zou rijden van mezelf moet zijn. Maar aangezien de auto op naam van mijn zus komt te staan en ze nog altijd luistert naar dezelfde achternaam als ik, maak ik natuurlijk graag een uitzondering. Ik ga dus naar de fabriek en krijg daar een bijzondere behandeling met een rondleiding, uitleg over de auto, champagne en een ritje over het circuit.

Nu ben ik de kwaadste niet en kan ik zo een stel vrienden opnoemen die met me mee zouden willen, maar ik kan niet kiezen en ik zou altijd iemand tekort doen. Daarom doe ik het anders.

De DF-er die mij direct de beste motivatie doorstuurt per PB mag met me mee. Alle kosten worden betaald, we vliegen naar Milaan en daar worden we opgehaald. Aan het eind van de dag rijden we (!) terug naar NL.

Wie wil er het allerliefste mee????

M@rcel

Bericht door M@rcel » 01 apr 2008, 11:17

8)

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 01 apr 2008, 11:18

hmmm......ik kijk eerst nog even naar de datum op mijn horloge ;).....

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 01 apr 2008, 11:19

Ehhh... oranje Ferrari? Enige scepsis slaat toe, gezien de datum van vandaag. :) If not: erg gaaf. :wink:

Joy

Bericht door Joy » 01 apr 2008, 11:21

Deze 1 april grap heb je al eens gebruikt Dennis. Tijd voor een nieuwe :D

Luco

Bericht door Luco » 01 apr 2008, 11:21

:D :D :D leuk op 1 april
Maar, als het echt is wil ik je wel begeleiden, ik ken de weg in de fabriek daar, als dat geen goede motivatie is 8) 8)

M@rcel

Bericht door M@rcel » 01 apr 2008, 11:21

Mooiste zou zijn dat het nog waar is ook

8)

Fernando

Bericht door Fernando » 01 apr 2008, 11:27

idd het zou wel een joke zijn....

Luca

Bericht door Luca » 01 apr 2008, 11:40

Het zou je zus maar zijn :D

allen

Re: Wie wil er mee?

Bericht door allen » 01 apr 2008, 11:42

Dennis Cavallino 2008 schreef:Over 4 weken gaat mijn zusje haar nieuwe auto ophalen. Samen met haar vriend heeft ze er meer dan een jaar op moeten wachten, maar dan hebben ze ook wat.

Mijn zwager (ze wonen al erg lang samen) en mijn zus hebben allebei een erg goede baan/bedrijf en zijn gek op snelheid. Nu liet de financiele situatie het toe om een droom van hun beiden te realiseren. Ze hebben dus een 599 Fiorano besteld. Hij is Oranje Metallic met een zwart interieur en donkere velgen, erg bijzonder en uniek. Ze wilden de auto bij de fabriek ophalen en hebben dat dus van tevoren aangegeven. Nu is er alleen 1 'probleem', ze kunnen niet. Ze hebben het zakelijk erg druk en kunnen niet weg, maar ze gaan wel in mei met de auto op vakantie naar Engeland. Nu komt het mooie. Ze hebben mij gevraagd of ik het leuk vind om de auto op te halen!!

Ik heb altijd gezegd dat de eerste Ferrari waar ik in zou rijden van mezelf moet zijn. Maar aangezien de auto op naam van mijn zus komt te staan en ze nog altijd luistert naar dezelfde achternaam als ik, maak ik...

Dennis Cavallino2007 schreef:Over 4 weken gaat mijn zusje haar nieuwe auto ophalen. Samen met haar vriend heeft ze er meer dan een jaar op moeten wachten, maar dan hebben ze ook wat.

Mijn zwager (ze wonen al erg lang samen) en mijn zus hebben allebei een erg goede baan/bedrijf en zijn gek op snelheid. Nu liet de financiele situatie het toe om een droom van hun beiden te realiseren. Ze hebben dus een 456 besteld. Hij is Roze Metallic met een geel interieur en witte velgen, erg bijzonder en uniek. Ze wilden de auto bij de fabriek ophalen en hebben dat dus van tevoren aangegeven. Nu is er alleen 1 'probleem', ze kunnen niet. Ze hebben het zakelijk erg druk en kunnen niet weg, maar ze gaan wel in mei met de auto op vakantie naar Engeland. Nu komt het mooie. Ze hebben mij gevraagd of ik het leuk vind om de auto op te halen!!

Ik heb altijd gezegd dat de eerste Ferrari waar ik in zou rijden van mezelf moet zijn. Maar aangezien de auto op naam van mijn zus komt te staan en ze nog altijd luistert naar dezelfde achternaam als ik, maak ik ...

Dennis Cavallino2006 schreef:Over 4 weken gaat mijn zusje haar nieuwe auto ophalen. Samen met haar vriend heeft ze er meer dan een jaar op moeten wachten, maar dan hebben ze ook wat.

Mijn zwager (ze wonen al erg lang samen) en mijn zus hebben allebei een erg goede baan/bedrijf en zijn gek op snelheid. Nu liet de financiele situatie het toe om een droom van hun beiden te realiseren. Ze hebben dus een 355 West Coast Custom Edition besteld. Hij is Goud Metallic met een wit interieur en paarse velgen, erg bijzonder en uniek. Ze wilden de auto bij de fabriek ophalen en hebben dat dus van tevoren aangegeven. Nu is er alleen 1 'probleem', ze kunnen niet. Ze hebben het zakelijk erg druk en kunnen niet weg, maar ze gaan wel in mei met de auto op vakantie naar Engeland. Nu komt het mooie. Ze hebben mij gevraagd of ik het leuk vind om de auto op te halen!!

Ik heb altijd gezegd dat de eerste Ferrari waar ik in zou rijden van mezelf moet zijn. Maar aangezien de auto op naam van mijn zus komt te staan en ze nog altijd luistert naar dezelfde achternaam als ik, maak ik...

Dennis Cavallino 2005 schreef:Over 4 weken gaat mijn zusje haar nieuwe auto ophalen. Samen met haar vriend heeft ze er meer dan een jaar op moeten wachten, maar dan hebben ze ook wat.

Mijn zwager (ze wonen al erg lang samen) en mijn zus hebben allebei een erg goede baan/bedrijf en zijn gek op snelheid. Nu liet de financiele situatie het toe om een droom van hun beiden te realiseren. Ze hebben dus een blauwe Lada Niva besteld. Hij is mat blauw met een zwart interieur en witte velgen, erg bijzonder en uniek. Ze wilden de auto bij de fabriek ophalen en hebben dat dus van tevoren aangegeven. Nu is er alleen 1 'probleem', ze kunnen niet. Ze hebben het zakelijk erg druk en kunnen niet weg, maar ze gaan wel in mei met de auto op vakantie naar Engeland. Nu komt het mooie. Ze hebben mij gevraagd of ik het leuk vind om de auto op te halen!!

Ik heb altijd gezegd dat de eerste Niva waar ik in zou rijden van mezelf moet zijn. Maar aangezien de auto op naam van mijn zus komt te staan en ze nog altijd luistert naar dezelfde achternaam als ik, maak ik...

:lol: :lol: :lol: Is het alweer april Dennis? :lol: :lol: :lol:

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 01 apr 2008, 11:43

Had al tien zeer goede redenen bedacht om mee te mogen, zie nu pas dat het 1 april is :lol:

Macboy

Bericht door Macboy » 01 apr 2008, 11:47

lol@Mike :)

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 01 apr 2008, 11:49

Luca schreef:Het zou je zus maar zijn :D
Nog erger....Dennis zal je broer maar zijn :P

k33z

Bericht door k33z » 01 apr 2008, 11:53

Ah, het is weer 1 April. Plaats anders ook nog even het verhaal dat je de VLN gaat winnen met een M3 GTR :)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 01 apr 2008, 11:54

Ik had gehoopt dat er wat gummers zouden zijn die hun mond konden houden. Destijds op gummen veel reacties gehad. :) :)

Het was 't proberen waard.

Andre

Bericht door Andre » 01 apr 2008, 11:56

Ik heb gisteren gereden 31 maart in ferrari 599. Gelukkig gisteren anders had iedereen weer gedacht dat het een 1 april grap zou zijn.

Ik had de driftbox nog even aangesloten.

-------------- Best results ---------------

Speed(kmh) Time(s)
0-60 02.4
0-100 04.2
80-120 02.0
50-70 00.7

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 01 apr 2008, 11:59

Daar moet nog een halve seconde af kunnen André, van die 0-100 tijd ;).
Wat een tussensprinttijden trouwens, dat is echt niet normaal.

Welke was dat, die zwarte, waar we het laatst over hadden, waar ik bij het stoplicht van verloor :P?

Andre

Bericht door Andre » 01 apr 2008, 12:01

yep.

We konden de launch control niet aan de praat krijgen vandaar.

4.2 zonder launch control is niet slecht.:)

Macboy

Bericht door Macboy » 01 apr 2008, 12:02

Dennis, plaats eerst even een foto van je zus !

GTRene

Bericht door GTRene » 01 apr 2008, 12:09

Macboy schreef:Dennis, plaats eerst even een foto van je zus !
:P lol...misschien reageer ik dan wel :wink:

kijk als je nou zij mijn zwager kan niet maar m'n zus wil niet alleen en stel je hebt een knappe zus...tja dan kan ik er nog wel eens intrappen :lol: verblinden door zeg maar :lol: dan zat ik me al allerlij scenario's in te beelden :lol:

Macboy

Bericht door Macboy » 01 apr 2008, 12:15

Hij heeft helaas maar één zus ...

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 01 apr 2008, 12:16

Andre schreef:yep.

Oke, dat stond er niet bij :P. Dat is zeker geen slechte tijd. Natuurlijk belachelijk snel eigenlijk.

Even voor je opgezocht hoe het werkt Dré ;).
versnellingsbak in neutraal, dan de CST uit via de Manettino (dus, meest rechtse stand), dan zet je hem in de eerste versnelling, daarna druk je op de LC button in de middenconsole(dan zie je een L in het schermpje van de versnellingen). Links op de rem en gas geven, dan houdt ie hem zelf op de juiste stand, en dan voetje van de rem en je wordt gelanceerd!

Knot

Bericht door Knot » 01 apr 2008, 12:28

helaas :)

M@rcel

Bericht door M@rcel » 01 apr 2008, 12:29

Mark Nauta schreef:
Andre schreef:yep.

Oke, dat stond er niet bij :P. Dat is zeker geen slechte tijd. Natuurlijk belachelijk snel eigenlijk.

Even voor je opgezocht hoe het werkt Dré ;).
versnellingsbak in neutraal, dan de CST uit via de Manettino (dus, meest rechtse stand), dan zet je hem in de eerste versnelling, daarna druk je op de LC button in de middenconsole(dan zie je een L in het schermpje van de versnellingen). Links op de rem en gas geven, dan houdt ie hem zelf op de juiste stand, en dan voetje van de rem en je wordt gelanceerd!

En intussen zit ik met mijn Compactje al op de Ringweg van Parijs... 8)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 01 apr 2008, 12:43

Macboy, ik weet niet hoe jij aan je informatie komt, maar kloppen doet 't niet. Ik heb 3 zussen.

Plaats reactie