Wie wil er mee?
- Dennis Cavallino
Wie wil er mee?
Over 4 weken gaat mijn zusje haar nieuwe auto ophalen. Samen met haar vriend heeft ze er meer dan een jaar op moeten wachten, maar dan hebben ze ook wat.
Mijn zwager (ze wonen al erg lang samen) en mijn zus hebben allebei een erg goede baan/bedrijf en zijn gek op snelheid. Nu liet de financiele situatie het toe om een droom van hun beiden te realiseren. Ze hebben dus een 599 Fiorano besteld. Hij is Oranje Metallic met een zwart interieur en donkere velgen, erg bijzonder en uniek. Ze wilden de auto bij de fabriek ophalen en hebben dat dus van tevoren aangegeven. Nu is er alleen 1 'probleem', ze kunnen niet. Ze hebben het zakelijk erg druk en kunnen niet weg, maar ze gaan wel in mei met de auto op vakantie naar Engeland. Nu komt het mooie. Ze hebben mij gevraagd of ik het leuk vind om de auto op te halen!!
Ik heb altijd gezegd dat de eerste Ferrari waar ik in zou rijden van mezelf moet zijn. Maar aangezien de auto op naam van mijn zus komt te staan en ze nog altijd luistert naar dezelfde achternaam als ik, maak ik natuurlijk graag een uitzondering. Ik ga dus naar de fabriek en krijg daar een bijzondere behandeling met een rondleiding, uitleg over de auto, champagne en een ritje over het circuit.
Nu ben ik de kwaadste niet en kan ik zo een stel vrienden opnoemen die met me mee zouden willen, maar ik kan niet kiezen en ik zou altijd iemand tekort doen. Daarom doe ik het anders.
De DF-er die mij direct de beste motivatie doorstuurt per PB mag met me mee. Alle kosten worden betaald, we vliegen naar Milaan en daar worden we opgehaald. Aan het eind van de dag rijden we (!) terug naar NL.
Wie wil er het allerliefste mee????
Mijn zwager (ze wonen al erg lang samen) en mijn zus hebben allebei een erg goede baan/bedrijf en zijn gek op snelheid. Nu liet de financiele situatie het toe om een droom van hun beiden te realiseren. Ze hebben dus een 599 Fiorano besteld. Hij is Oranje Metallic met een zwart interieur en donkere velgen, erg bijzonder en uniek. Ze wilden de auto bij de fabriek ophalen en hebben dat dus van tevoren aangegeven. Nu is er alleen 1 'probleem', ze kunnen niet. Ze hebben het zakelijk erg druk en kunnen niet weg, maar ze gaan wel in mei met de auto op vakantie naar Engeland. Nu komt het mooie. Ze hebben mij gevraagd of ik het leuk vind om de auto op te halen!!
Ik heb altijd gezegd dat de eerste Ferrari waar ik in zou rijden van mezelf moet zijn. Maar aangezien de auto op naam van mijn zus komt te staan en ze nog altijd luistert naar dezelfde achternaam als ik, maak ik natuurlijk graag een uitzondering. Ik ga dus naar de fabriek en krijg daar een bijzondere behandeling met een rondleiding, uitleg over de auto, champagne en een ritje over het circuit.
Nu ben ik de kwaadste niet en kan ik zo een stel vrienden opnoemen die met me mee zouden willen, maar ik kan niet kiezen en ik zou altijd iemand tekort doen. Daarom doe ik het anders.
De DF-er die mij direct de beste motivatie doorstuurt per PB mag met me mee. Alle kosten worden betaald, we vliegen naar Milaan en daar worden we opgehaald. Aan het eind van de dag rijden we (!) terug naar NL.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
Re: Wie wil er mee?
Dennis Cavallino 2008 schreef:Over 4 weken gaat mijn zusje haar nieuwe auto ophalen. Samen met haar vriend heeft ze er meer dan een jaar op moeten wachten, maar dan hebben ze ook wat.
Ik heb altijd gezegd dat de eerste Ferrari waar ik in zou rijden van mezelf moet zijn. Maar aangezien de auto op naam van mijn zus komt te staan en ze nog altijd luistert naar dezelfde achternaam als ik, maak ik...
Dennis Cavallino2007 schreef:Over 4 weken gaat mijn zusje haar nieuwe auto ophalen. Samen met haar vriend heeft ze er meer dan een jaar op moeten wachten, maar dan hebben ze ook wat.
Mijn zwager (ze wonen al erg lang samen) en mijn zus hebben allebei een erg goede baan/bedrijf en zijn gek op snelheid. Nu liet de financiele situatie het toe om een droom van hun beiden te realiseren. Ze hebben dus een 456 besteld. Hij is Roze Metallic met een geel interieur en witte velgen, erg bijzonder en uniek. Ze wilden de auto bij de fabriek ophalen en hebben dat dus van tevoren aangegeven. Nu is er alleen 1 'probleem', ze kunnen niet. Ze hebben het zakelijk erg druk en kunnen niet weg, maar ze gaan wel in mei met de auto op vakantie naar Engeland. Nu komt het mooie. Ze hebben mij gevraagd of ik het leuk vind om de auto op te halen!!
Ik heb altijd gezegd dat de eerste Ferrari waar ik in zou rijden van mezelf moet zijn. Maar aangezien de auto op naam van mijn zus komt te staan en ze nog altijd luistert naar dezelfde achternaam als ik, maak ik ...
Dennis Cavallino2006 schreef:Over 4 weken gaat mijn zusje haar nieuwe auto ophalen. Samen met haar vriend heeft ze er meer dan een jaar op moeten wachten, maar dan hebben ze ook wat.
Mijn zwager (ze wonen al erg lang samen) en mijn zus hebben allebei een erg goede baan/bedrijf en zijn gek op snelheid. Nu liet de financiele situatie het toe om een droom van hun beiden te realiseren. Ze hebben dus een 355 West Coast Custom Edition besteld. Hij is Goud Metallic met een wit interieur en paarse velgen, erg bijzonder en uniek. Ze wilden de auto bij de fabriek ophalen en hebben dat dus van tevoren aangegeven. Nu is er alleen 1 'probleem', ze kunnen niet. Ze hebben het zakelijk erg druk en kunnen niet weg, maar ze gaan wel in mei met de auto op vakantie naar Engeland. Nu komt het mooie. Ze hebben mij gevraagd of ik het leuk vind om de auto op te halen!!
Ik heb altijd gezegd dat de eerste Ferrari waar ik in zou rijden van mezelf moet zijn. Maar aangezien de auto op naam van mijn zus komt te staan en ze nog altijd luistert naar dezelfde achternaam als ik, maak ik...
Dennis Cavallino 2005 schreef:Over 4 weken gaat mijn zusje haar nieuwe auto ophalen. Samen met haar vriend heeft ze er meer dan een jaar op moeten wachten, maar dan hebben ze ook wat.
Mijn zwager (ze wonen al erg lang samen) en mijn zus hebben allebei een erg goede baan/bedrijf en zijn gek op snelheid. Nu liet de financiele situatie het toe om een droom van hun beiden te realiseren. Ze hebben dus een blauwe Lada Niva besteld. Hij is mat blauw met een zwart interieur en witte velgen, erg bijzonder en uniek. Ze wilden de auto bij de fabriek ophalen en hebben dat dus van tevoren aangegeven. Nu is er alleen 1 'probleem', ze kunnen niet. Ze hebben het zakelijk erg druk en kunnen niet weg, maar ze gaan wel in mei met de auto op vakantie naar Engeland. Nu komt het mooie. Ze hebben mij gevraagd of ik het leuk vind om de auto op te halen!!
Ik heb altijd gezegd dat de eerste Niva waar ik in zou rijden van mezelf moet zijn. Maar aangezien de auto op naam van mijn zus komt te staan en ze nog altijd luistert naar dezelfde achternaam als ik, maak ik...

- Macboy
- Mark Nauta
- Dennis Cavallino
-
- Mark Nauta
- Macboy
- GTRene
Macboy schreef:Dennis, plaats eerst even een foto van je zus !

kijk als je nou zij mijn zwager kan niet maar m'n zus wil niet alleen en stel je hebt een knappe zus...tja dan kan ik er nog wel eens intrappen

- Macboy
- Mark Nauta
Oke, dat stond er niet bijAndre schreef:yep.
We konden de launch control niet aan de praat krijgen vandaar.
4.2 zonder launch control is niet slecht.

Even voor je opgezocht hoe het werkt Dré

versnellingsbak in neutraal, dan de CST uit via de Manettino (dus, meest rechtse stand), dan zet je hem in de eerste versnelling, daarna druk je op de LC button in de middenconsole(dan zie je een L in het schermpje van de versnellingen). Links op de rem en gas geven, dan houdt ie hem zelf op de juiste stand, en dan voetje van de rem en je wordt gelanceerd!
-
Mark Nauta schreef:Oke, dat stond er niet bijAndre schreef:yep.
We konden de launch control niet aan de praat krijgen vandaar.
4.2 zonder launch control is niet slecht.. Dat is zeker geen slechte tijd. Natuurlijk belachelijk snel eigenlijk.
Even voor je opgezocht hoe het werkt Dré.
versnellingsbak in neutraal, dan de CST uit via de Manettino (dus, meest rechtse stand), dan zet je hem in de eerste versnelling, daarna druk je op de LC button in de middenconsole(dan zie je een L in het schermpje van de versnellingen). Links op de rem en gas geven, dan houdt ie hem zelf op de juiste stand, en dan voetje van de rem en je wordt gelanceerd!
En intussen zit ik met mijn Compactje al op de Ringweg van Parijs... 8)
- Dennis Cavallino