Waar koop jij je Race onderdelen?

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Niels
Auto: Prius+

Waar koop jij je Race onderdelen?

Bericht door Niels » 15 mar 2008, 06:52

Hier in het Noorden kan ik het niet vinden hoor, bedrijven als Biesheuvel e.d. Als sjonnie kun je hier wel terecht voor onderdelen uit de autostyle catalogus maar verder :? Dus.....waar kan ik terecht voor een beetje DOT 5.1 en Toyo Proxes om maar eens wat te noemen :roll: Een lijstje van adressen lijkt me best handig :wink:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 15 mar 2008, 08:25

Te veel adressen om op te noemen eigenlijk. Als je een importeur weet dan kan je een hoop delen ook bij je eigen garage bestellen. Zaken als 5.1 remolie is echt geen probleem.

PFC Remblokken www.autosportparts.com
Motul olie www.bccp.nl
Ondersteldelen bij de maker van het onderstel bijvoorbeeld Intrax
Een hoop aanbouwdelen / veiligheidsspul zoals rolkooischuim gordels brandblussertje enz is Biesheuvel prima voor. Sandtler en Dutch Power Trading hebben zoæn zelfde assortiment.
Racebanden kan je voor naar Ben Prins, maar die is wel aan de prijs. Bij veel duitse sites zijn die dingen veel en veel goedkoper. Maar ik heb even mijn favo lijst niet bij me lol.

Ook wel diverse autosportbedrijven die je met een hoop ditjes en datjes verder kunnen helpen
www.koopman-racing.nl
www.jr-motorsport.nl
www.basroos.nl
www.remola.nl

wel voornamelijk BMW adressen die laasten maar goed zo zal elk merk zijn eigen lijstje wel hebben.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 15 mar 2008, 10:29

Als je racet in de ZAC dan vallen de prijzen voor non-EC keur Toyo R888 bij Prins best mee hoor.

RobS

Re: Waar koop jij je Race onderdelen?

Bericht door RobS » 15 mar 2008, 10:45

Niels schreef:Hier in het Noorden kan ik het niet vinden hoor, bedrijven als Biesheuvel e.d. Als sjonnie kun je hier wel terecht voor onderdelen uit de autostyle catalogus maar verder :? Dus.....waar kan ik terecht voor een beetje DOT 5.1 en Toyo Proxes om maar eens wat te noemen :roll: Een lijstje van adressen lijkt me best handig :wink:
Toyo Proxes T1R's zou ik gewoon op autobandenmarkt.nl bestellen :) Goedkoper ga je het niet vinden.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 15 mar 2008, 10:45

www.dutchraceandrallyparts.nl (thuisbezorgen of op Zandvoort: remblokken, gordels, racekleding en helmen)
www.autosportparts.nl (remmen)
www.remmoautosport.nl
www.remmo-autosport.nl (onderstellen, camberplates, sperretjes en veel 2e hands onderdelen voor E30's e.d.)
www.driftking.nl (Paul Vlasblom, diverse onderdelen om je auto te prepareren)
Peter Molenaar: http://www.325ichallenge.nl/html/peter.htm
www.sunoco.nl Race olie, remvloeistof etc. Thuisbezorg service
www.wielhoven.com schadeherstel, preparatie maatwerk, rolkooien, restauraties
www.mdmmotorsport.nl (prepareren)
www.sp-support.nl (prepareren)
www.patko.nl/ (FIA stoelen)
www.qspracewear.com
www.beekautoracing.nl
www.speedcentre.nl
www.autosportcompany.nl
www.racehardware.nl

Etc.

Diverse automaterialen zaken, o.a. Brezan hebben Dot 5.1 gewoon in 't schap liggen. Ik had voor 5 euro een flesje AP Racing 5.1 bij Brezan gekocht ooit. Kon ik 2 keer de auto van vullen. Nooit fading gehad.

GarreTT

Bericht door GarreTT » 15 mar 2008, 18:36

In Drachten zat een bedrijf wat een samenwerking met Biesheuvel had. Verkocht hetzelfde spul voor dezelfde prijzen. Helaas lijken de serieuze onderdelen in het noorden niet aan te slaan want ze zijn er mee gestopt omdat het totaal niet uit kon.
Ik bestel veel online bij de Autosport Company. Dat gaat altijd super, ze weten altijd precies wat je bedoeld en hebben ook altijd alles op voorraad. En de volgende dag de spullen thuis.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 15 mar 2008, 19:53

Alleen nog maar bij DPT besteld. In princiepe prima snelle levering, alleen terug sturen zijn ze niet zo happig op.

www.dutchpowertrading.nl

Goed topic trouwens, gaat vast nog een keer van pas komen. Begin post de sites bijhouden misschien een optie, scheelt een hoop zoekwerk in de toekomst.

Luco

Bericht door Luco » 15 mar 2008, 20:47

SP Support, prima gast

Toen ik in de vangrail had gestaan deed de auto raar, zonder enig probleem gingen ze eronder liggen en hebben alles bekeken en opnieuw uitgelijnd, stuurde daarna weer super, en dat alles voor niks. :D :D :D

Verder koop ik 99% bij Biesheuvel, is 5 min rijden bij mij vandaan, goede service, kan vaak zo dingen meenemen om te proberen, en als het niet past zo terugbrengen.
Tevens krijg ik daar een goede korting en sponsoren ze me ook :D
Soms is het er alleen erg druk en moet je wat langer wachten voor je aan de beurt bent.

Niels

Bericht door Niels » 17 mar 2008, 05:07

Bedankt voor de tips! Binnenkort maar eens een rondje rijden als ik weer in het Zuiden bivakeer :D

Niels

Bericht door Niels » 31 mar 2008, 18:30

Vandaag had ik het voornemen om naar de autosport company en biesheuvel te gaan echter na anderhalf uur bij de eerste geweest te zijn kon ik arm maar gelukkig weer naar huis :lol: Geslaagd dus al had ik best nog even bij Biesheuvel willen kijken. Aardige gasten bij autosport company en het zijn echte liefhebbers die van hun hobby hun beroep hebben gemaakt volgens mij :D Mooi winkeltje ook!

Luco

Bericht door Luco » 31 mar 2008, 18:36

Ja het is een broer van Biesheuvel :D :D :D

Niels

Bericht door Niels » 31 mar 2008, 18:38

:lol: meen je :?:

Luco

Bericht door Luco » 31 mar 2008, 18:40

Yeps is toen uitgekocht bij Biesheuvel, had er geen zin meer in.
Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan :D

Plaats reactie