Ik lees al een tijdje mee, interessant forum!
Ik ben Arjan, woon sinds een paar jaar in Duitsland in de buurt van de Hockenheimring. ; )
Na een 2002, een 320i (e30) en een paar motoren rijd ik nu 328i (e36).
[IMG
Grtz,
Arjan
Hier nog een foto van de 320i. APK is trouwens wel verlopen sinds 09-06-2007. Dus die zien we waarschijnlijk niet meer terug.ArjanR6 schreef: Na een 2002, een 320i (e30) en een paar motoren rijd ik nu 328i (e36).
Momenteel niet.Fluim schreef:Hey welkom, heb je nog kamers te huur?
Ja, 328i --> Reihe 6Peric schreef:Welkom Arjan. En ook R6-rijder?
Mijn vriendin heeft in Darmstadt haar PhD geschreven, toen heb ik hier een baan gevonden. Duitsland is geen slecht land, alleen erg burokratisch.Wouter81 schreef:Welkom
Waarom ben je in D gaan wonen als ik vragen mag?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten