""racy" sfeer in de auto
- RVV
""racy" sfeer in de auto
Sportstuur, carbon delen, alu strips, sportieve stoelen, etc. Je kent het wel de zogenaamde sportieve elementen die een vleugje race auto moeten meegeven. Tenminste dat gevoel willen we graag volgens de fabrikanten. De sport uitvoeringen van basis modellen vieren hun hoogtij dagen. Maar boeit het jou ook iets ? En heb je er ook extra geld voor over ? en dat geld ook voor after markt op leuken.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- david
Rico, ik heb er sinds kort een nieuwe rvs sportuitlaat onder (niet zo'n sjonnie dtm pipe look etc) Maar als origineel, maar dan vanaf kat 2x70 mm.
Man o man, want een andere snelheidsbeleving geeft je dat (nou moet ik zeggen dat de originele uitlaat wel erg stil was) Een mooi lage v8 sound, a la een rs6.
ik zal nu nog rustiger over de wegen rijden, want het is nu eerder genieten geblazen...
kortom, sportieve upgrades zijn veilig voor het verkeer
Man o man, want een andere snelheidsbeleving geeft je dat (nou moet ik zeggen dat de originele uitlaat wel erg stil was) Een mooi lage v8 sound, a la een rs6.
ik zal nu nog rustiger over de wegen rijden, want het is nu eerder genieten geblazen...

kortom, sportieve upgrades zijn veilig voor het verkeer

- RVV
David eigenlijk bedoelde ik iets als een sportuitlaat nou juist weer niet, dit valt m.i. onder de noemer technische tuning. In deze gaat het me meer om de optische interieur tuning als ik het zo mag noemen.
Ikzelf zie graag sportieve elementen in de auto, zoals mooie alu strips, speciale sportstuur etc. Helemaal standaard vanaf fabriek vind ik vrij saai. Maar het moet wel origineel zijn. Bij de halfords een paar carbonstickers kopen en op het dashboard plakken is echt een no go. Maar ik bevoorbeeld wel carbon strips bij de BMW dealer kopen, stel dat het mogelijk was (even ter voorbeeld want ik vind carbon look sowiso niet zo bijzonder) De 130i die in toen kocht moest echt worden afgemaakt met een sportpaket. Mooie instaplijstjes, geperforeerd leren sportstuur/pook/handel, honinggraat alu strips etc. Dat maakte de auto wel af. De M3 heeft het overingens in het compettion paket zitten en is dus ook af.
In verhouding zijn die paar goodies wel duur, maar de sfeer in het interieur gaat er met sprongen op vooruit imho.
Ikzelf zie graag sportieve elementen in de auto, zoals mooie alu strips, speciale sportstuur etc. Helemaal standaard vanaf fabriek vind ik vrij saai. Maar het moet wel origineel zijn. Bij de halfords een paar carbonstickers kopen en op het dashboard plakken is echt een no go. Maar ik bevoorbeeld wel carbon strips bij de BMW dealer kopen, stel dat het mogelijk was (even ter voorbeeld want ik vind carbon look sowiso niet zo bijzonder) De 130i die in toen kocht moest echt worden afgemaakt met een sportpaket. Mooie instaplijstjes, geperforeerd leren sportstuur/pook/handel, honinggraat alu strips etc. Dat maakte de auto wel af. De M3 heeft het overingens in het compettion paket zitten en is dus ook af.
In verhouding zijn die paar goodies wel duur, maar de sfeer in het interieur gaat er met sprongen op vooruit imho.
- Michel P
Je word nu wel dood gegooid met aktie sport modelen. De zelfde slopen burgerbak opgeleukt met wat elcheapo goodies om de bak te verkopen. Nu ook weer en V serie sport aktie van Drolvo......... droevig idd.
Kijk een S of RS van Audi of M van BMW en de andere echte sportieve auto, daar horen goede stoelen e.d. in.
Michel
Kijk een S of RS van Audi of M van BMW en de andere echte sportieve auto, daar horen goede stoelen e.d. in.
Michel
- Maik
- Fernando
Ik rij in een bmw 318ti met het M-Sportpakket II en ik vind het gewoon een verbetering t.o.v. een "normale" uitvoering. De alcantara sportstoelen zitten gewoon heerlijk met die lendesteunen en het dikke sportstuur ligt gewoon lekker in de hand. De wielen van 17 inch geven de auto gewoon een "dikkere"uitstraling i.c.m. de bumpers en sideskirts. En de blackcube-alu lijsten zien er ook niet verkeerd uit, dus ja ik had die paar knaken er graag voor over...
(kan iemand me trouwens het verschil uitleggen tussen het normale onderstel, het m-onderstel (wat ik heb) en het echte M3-onderstel?)
[img:1024:773]http://img414.imageshack.us/img414/6880/00003248vf.jpg[/img]
[img:1024:773]http://img317.imageshack.us/img317/5731/00003236ny.jpg[/img]

(kan iemand me trouwens het verschil uitleggen tussen het normale onderstel, het m-onderstel (wat ik heb) en het echte M3-onderstel?)
[img:1024:773]http://img414.imageshack.us/img414/6880/00003248vf.jpg[/img]
[img:1024:773]http://img317.imageshack.us/img317/5731/00003236ny.jpg[/img]