Sinds vandaag is het dan eindelijk zover: als enorme autoliefhebber heb ik mijn eerste eigen auto gekregen. Het betreft hier een Citroën Saxo uit februari 1999, 98.000 km., zilvergrijs in zgn. 538-uitvoering.
Tussen al het BMW ///M geweld is er dus weer even enige afwisseling. Foto's volgen voor de geïnteresseerden, ik zal hem eerst eens goed onder handen nemen. Ik ben er erg blij mee, eindelijk eigen vervoer!
Haha op de een of andere manier zie ik dat niet zo zitten met deze auto. Misschien leuk om foto's te maken, maar zelf rijden lijkt me niet zo'n goed idee
De foto's komen er aan, ik heb vandaag de hele dag gewerkt (de Saxo moet uiteraard ook blijven rijden! ) Ik ga hem morgen eens grondig wassen en poetsen, en zal daarna de Nikon eens van stal halen en wat plaatjes schieten.
Leuk wagentje en ik moet zeggen, ik ben met minder begonnen Man, 98000km dat ding is nog nieuw 8) Mijn eerste Golf (natuurlijk een Golf ) had 350000 km gedraaid destijds
Ik heb vanwege het slechte weer maar een aantal foto´s gemaakt van de Saxo in de garage. De kwaliteit laat door de zeer slechte belichting nogal te wensen over, maar voor een eerste indruk lijkt me dit meer dan voldoende. Veel kijkplezier!