De "dikke" Beier poll -> het vervolg
-
Online
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:18
- Locatie: O'haske
-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59
Aangezien hij de kleur Silverstone heeft zal het deze wel zijn dan?
http://www.autoblog.nl/video/big/bmw-m3-sedan.html
90k voor een door de pers afgetrapte M3 in dat geval? Nein, dankeschön.
http://www.autoblog.nl/video/big/bmw-m3-sedan.html
90k voor een door de pers afgetrapte M3 in dat geval? Nein, dankeschön.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- Ravin ///M
- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
- Locatie: Dieselduvel
-
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
- Locatie: 997.2 Gt3
Hoe zal het zitten met het inrijden van een nieuwe auto?
Dat is toch altijd de eerste paar duizend kilometer onder een aantal toeren rijden, ipv van gelijk aan het begin steeds in de toerenbegrenzer?
Moeten de zuigertjes niet eerst even rustig inlopen, of was dat alleen bij de tweetakt brommertjes van vroeger
:
Dat is toch altijd de eerste paar duizend kilometer onder een aantal toeren rijden, ipv van gelijk aan het begin steeds in de toerenbegrenzer?
Moeten de zuigertjes niet eerst even rustig inlopen, of was dat alleen bij de tweetakt brommertjes van vroeger

-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59
Nou, als mensen zoals Andre of Paul Vlasblom ermee gedrift hebben hoeft dat niet zoveel uit te maken. Die mensen weten wel wat ze doen en beperken de slijtage echt wel lijkt mij. Ik heb het meer over testpiloten van autoblaadjes/tv-programma's.Rico v Velzen schreef:Met 2700 km afgetrapt omdat er wat driftjes mee zijn neergelegd ?
![]()
Zijn die dingen van suikergoed gemaakt ofzo ?
De mijne had bij 10000 km ook al het nodige driftwerk achter de rug, nou daar merk je dus niks van.
Tel daarbij het minimale prijsverschil met een nieuwe en ik zeg: laatmaar.
Maargoed, ieder die anders hierover denkt moet dat ding fijn kopen.
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Daar kan ik me wel in vinden, maar meestal is het ook een kwestie van welke deal je sluit. Een inruiler maakt daar ook weer deel van uit.Martijn schreef:Nou, als mensen zoals Andre of Paul Vlasblom ermee gedrift hebben hoeft dat niet zoveel uit te maken. Die mensen weten wel wat ze doen en beperken de slijtage echt wel lijkt mij. Ik heb het meer over testpiloten van autoblaadjes/tv-programma's.Rico v Velzen schreef:Met 2700 km afgetrapt omdat er wat driftjes mee zijn neergelegd ?
![]()
Zijn die dingen van suikergoed gemaakt ofzo ?
De mijne had bij 10000 km ook al het nodige driftwerk achter de rug, nou daar merk je dus niks van.
Tel daarbij het minimale prijsverschil met een nieuwe en ik zeg: laatmaar.
Maargoed, ieder die anders hierover denkt moet dat ding fijn kopen.
Met inruil kan het verschil in bij te betalen bedrag op een nieuwe e90 M3 zomaar 10000 euro schelen. Want de marge op zo'n auto is een stuk hoger dan op een fabrieksnieuwe die de dealer moet bestellen.
Nu is 10000 euro verschil ook een flink bedrag (vooropgesteld dat het 10000 euro is, maar uit ervaring willen ze wel een beetje handelen bij de Beier

-
OnlineWill F.
- Berichten: 2347
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
Nee dat is hem niet, die uit de pers is van jan'08, die bij de Beier van nov '07.Martijn schreef:Aangezien hij de kleur Silverstone heeft zal het deze wel zijn dan?
http://www.autoblog.nl/video/big/bmw-m3-sedan.html
90k voor een door de pers afgetrapte M3 in dat geval? Nein, dankeschön.
Wat de poll betreft: M3 natuurlijk, zo'n v10 heeft misschien wat meerwaarde als je elke dag over 'n limietloze autobahn dendert. Maar zelfs in dat geval prefereer ik het handzame van de 3.
Zou Robin al gereden hebben in deze M3?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Haantje en 6 gasten