Als ik mijn auto hier nu had gehad (staat in Friesland), was ik met liefde even een kijkje voor je gaan nemen. Wat een schitterende wagen. Is dat niet de oude wagen van Rafael van der Vaart?leonard schreef:Rico v Velzen schreef:
Staat nu hier te koop:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vmgswtnimyde
Zelfde prijs, alleen de verkoop lijkt niet echt te vlotten, want in Augustus stond al te koop.
is er al eens iemand bij deze auto wezen kijken??
Het grote E46 M3 CSL (occasion) draadje
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
-
- Berichten: 11389
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Hier is een ander -niet CSL- draadje voor Karel >
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=2800
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=2800
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Typisch trouwens die zwarte CSL. 861km mee gereden en dik 10k duurder geworden. Het lijkt wel een klassieke Ferrari, zo'n CSL in Nederland
95-SL-KH, €54,900, 99.000km
http://autotelegraaf.nl/occasion/kopen/ ... hitelabel=
95-SL-KH, €65.000, 99.861km
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... e_lijst=RL

95-SL-KH, €54,900, 99.000km
http://autotelegraaf.nl/occasion/kopen/ ... hitelabel=
95-SL-KH, €65.000, 99.861km
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... e_lijst=RL
-
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18
Extra Opties: Traction control, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Metallic lak, Elektrisch pakket, 19" CSL Velgen, 3 maanden garantie bovag norm 10.000euro meerprijs, 4 airbags, 4 hoofdsteunen, ABS, Alcantara bekleding, Automatische airco, BMW business cd frontlader, Bandenspanningcontrole systeem, Blauwe baan in voorruit, Kuipstoelen alcantara bekleed origineel CSL, Meeneemprijs 55.000,00 euro,Steven Nauta schreef:Typisch trouwens die zwarte CSL. 861km mee gereden en dik 10k duurder geworden. Het lijkt wel een klassieke Ferrari, zo'n CSL in Nederland![]()
95-SL-KH, €54,900, 99.000km
http://autotelegraaf.nl/occasion/kopen/ ... hitelabel=
95-SL-KH, €65.000, 99.861km
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... e_lijst=RL
-----
Tsja 10k euro voor een BOVAG norm.

- Fernando
- Berichten: 5073
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
CSL voor rond de 37K in duitsland, met weinig kilometers!!!
lol ik moet beter lezen is een "gewone m3"
lol ik moet beter lezen is een "gewone m3"

Laatst gewijzigd door Fernando op 02 jul 2008, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 22223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 696#286696
Nu maken we er ook gebruik van ook... met z'n allen lachen om Fernando
Nu maken we er ook gebruik van ook... met z'n allen lachen om Fernando

-
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 10 dec 2007, 13:26
Iemand bekend met deze csl ?
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/ ... =gaspedaal
Of alleens gaan kijken?
Zo ja, welke indruk heb je ervan?
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/ ... =gaspedaal
Of alleens gaan kijken?
Zo ja, welke indruk heb je ervan?
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Ingo Liedgens schreef:Iemand bekend met deze csl ?
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/ ... =gaspedaal
Of alleens gaan kijken?
Zo ja, welke indruk heb je ervan?
Er zijn wel DF'ers die bekend zijn met deze auto

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
mooie kar, zit echter nog net de tussenmodel olie pomp in die ze 1 jaar hebben gevoerd...vanaf fabrieksjaar begin 2004 zit er de beste oliepomp in...Rico v Velzen schreef:Ingo Liedgens schreef:Iemand bekend met deze csl ?
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/ ... =gaspedaal
Of alleens gaan kijken?
Zo ja, welke indruk heb je ervan?
Er zijn wel DF'ers die bekend zijn met deze auto
-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
De eerste (LHD) CSL = JB98001 van 09/2002 en heeft oliepomp 11417834308Rene schreef: mooie kar, zit echter nog net de tussenmodel olie pomp in die ze 1 jaar hebben gevoerd...vanaf fabrieksjaar begin 2004 zit er de beste oliepomp in...
De laatste (LHD) CSL = JB98823 van 12/2003 en heeft oliepomp 11417834308
De latere oliepomp 11417836993 heeft dus nooit af fabriek in een CSL gezeten. Is deze pomp zonder problemen te retrofitten?
Laatst gewijzigd door steve smith op 26 jul 2008, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 10 dec 2007, 13:26
- Is er nooit een terugroep actie geweest van BMW zelf?GTRene schreef:mooie kar, zit echter nog net de tussenmodel olie pomp in die ze 1 jaar hebben gevoerd...vanaf fabrieksjaar begin 2004 zit er de beste oliepomp in...Rico v Velzen schreef:Ingo Liedgens schreef:Iemand bekend met deze csl ?
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/ ... =gaspedaal
Of alleens gaan kijken?
Zo ja, welke indruk heb je ervan?
Er zijn wel DF'ers die bekend zijn met deze auto
En zou dit problemen kunnen gaan geven?
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Ja ik heb dat namelijk laten doen bij van Heek Motorsport, ik had er een S54 blok in die er in september? 2004 in werd gezet nieuw...daarna kocht ik die, bleek later met wat slijtage aan 3 tuimelaars dat aan de binnenkant van het blok 10-2003 stond...en toen zagen we op de PC daar dat het en tusen model wassteve smith schreef:De eerste (LHD) CSL = JB98001 van 09/2002 en heeft oliepomp 11417834308Rene schreef: mooie kar, zit echter nog net de tussenmodel olie pomp in die ze 1 jaar hebben gevoerd...vanaf fabrieksjaar begin 2004 zit er de beste oliepomp in...
De laatste (LHD) CSL = JB98823 van 12/2003 en heeft oliepomp 11417834308
De latere oliepomp 11417836993 heeft dus nooit af fabriek in een CSL gezeten. Is deze pomp zonder problemen te retrofitten?


-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Is die pomp daadwerkelijk anders? Wijziging van fabrikant of zelfs productiegereedschap geeft al een ander onderdeelnr........GTRene schreef:Ja ik heb dat namelijk laten doen bij van Heek Motorsport, ik had er een S54 blok in die er in september? 2004 in werd gezet nieuw...daarna kocht ik die, bleek later met wat slijtage aan 3 tuimelaars dat aan de binnenkant van het blok 10-2003 stond...en toen zagen we op de PC daar dat het en tusen model wassteve smith schreef:De eerste (LHD) CSL = JB98001 van 09/2002 en heeft oliepomp 11417834308Rene schreef: mooie kar, zit echter nog net de tussenmodel olie pomp in die ze 1 jaar hebben gevoerd...vanaf fabrieksjaar begin 2004 zit er de beste oliepomp in...
De laatste (LHD) CSL = JB98823 van 12/2003 en heeft oliepomp 11417834308
De latere oliepomp 11417836993 heeft dus nooit af fabriek in een CSL gezeten. Is deze pomp zonder problemen te retrofitten?ik durfde de gok niet aan en heb alles laten vervangen boven in de kop en meteen snelle schricks er op, maar ook dus de nieuwste Oliepomp, kost wat maar leek me wel verstandiger, die opbrengst zal wel wat beter zijn
hij is in elk geval nog steeds in gebruik terwijl die 2003 maar 1 jaar in dienst was...
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Schijnbaar wel, zie ooksteve smith schreef:Is die pomp daadwerkelijk anders? Wijziging van fabrikant of zelfs productiegereedschap geeft al een ander onderdeelnr........GTRene schreef:Ja ik heb dat namelijk laten doen bij van Heek Motorsport, ik had er een S54 blok in die er in september? 2004 in werd gezet nieuw...daarna kocht ik die, bleek later met wat slijtage aan 3 tuimelaars dat aan de binnenkant van het blok 10-2003 stond...en toen zagen we op de PC daar dat het en tusen model wassteve smith schreef: De eerste (LHD) CSL = JB98001 van 09/2002 en heeft oliepomp 11417834308
De laatste (LHD) CSL = JB98823 van 12/2003 en heeft oliepomp 11417834308
De latere oliepomp 11417836993 heeft dus nooit af fabriek in een CSL gezeten. Is deze pomp zonder problemen te retrofitten?ik durfde de gok niet aan en heb alles laten vervangen boven in de kop en meteen snelle schricks er op, maar ook dus de nieuwste Oliepomp, kost wat maar leek me wel verstandiger, die opbrengst zal wel wat beter zijn
hij is in elk geval nog steeds in gebruik terwijl die 2003 maar 1 jaar in dienst was...
waaruit ook blijkt dat ie 2003 model pomp nog steeds niet voldoende was...August 2004 (service number E46 S54) on M3s involved the replacement of the big end bearing shells and replacement of the oil pump with an uprated one. Apparently prompted by owners of pre 2004 M3s removing the 250kmh limiter and maxing the car.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Destijds toen hij uitkwam vond ik hem uber machtig en gaaf, en dat is nog steeds wel zo, echter ben verziekt door de V8 van BMWJoy Jolliffe schreef:Hey René, zie jij een CSL zitten als eventuele opvolger voor de Hartge ?

De R6 moet je te veel mee racen om er van te kunnen genieten, maar het blijft een machtig apparaat die ook een super tijd op de Ring neer zette, en dus ook leuk voor die paar circuit dagen per jaar, dan ga je wel wat rapper rond 8)
wat wel mogelijk zou zijn voor mij als er net op dat moment dat ik het geld vrij zou krijgen van de Hartge (dan koop ik vaak heel snel weer wat anders) en dan zou een M3 CSL met V8 of een M3 GTR V8 me wel kunnen bekoren...echter beide niet veel in het aanbod 8)
alhoewel deze 500pk versie wel heel erg leuk is en wat ik bedoel... :twisted:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
en maar 1190kg

lijkt wel de grote broer van Paul z'n auto 8) wat een mooi apparaat, die gaan we volgen, nu nog te duur...maar met een jaar?**BMW M3 CSL H50 HARTGE GTR**, 1190 Kilogramm Leichtbau mit M 5 Motor V8, M5 Getriebe 6 Gang, ca.500 PS und 580 Nm, Aufhebung V-MAX 329 Km/h, M3 GTR Carbon-Motothaube, M3 GTR-Heckdeckel Carbon, Rennbremse BREMBO 395mm-8 Kolben, 19"BBS-Magnesiumfelgen 3-teilig poliert, Sperre 40%, PORSCHE GT 3 Carbon-Leichtbausitze, Edelstahlauspuffanlage V2A, Rennkats, Rennkupplung, Sportstabis, Interieurpaket Carbon incl. Lenkrad-Mittelkonsole-Armaturenbrett-Türverkleidungen, Navi Prof.16:9, TV-Tuner, Leder schwarz, Scheinwerferwaschanlage, Regensensor, Bi-Xenon, Hifisystem Harman+Kardon, Klimaautomatik, Individual Hochg.Shadow -Line, Weisse Blinkleuchten, Carbondach und Türverkleidung, unfallfrei, keine Rennen !!, wie aus dem Laden !!, ideal für Sammler !!, NP:168100.-, **FESTPREIS**§25a, keine Mwst. !! ... ABS, Parktronic System, CD, Radio, Bordcomputer, elektr. Fensterheber vorn, Alarm, elektr. WFS, ZV, Fahrerairb., Beifahrerairb., Leichtmetallfelgen, Nebelscheinw., Servolenkung, Heckantrieb
[img:640:480]http://i16.ebayimg.com/01/m/000/95/d7/75d0_27.JPG[/img]
[img:640:480]http://i2.ebayimg.com/02/m/000/95/d7/7572_27.JPG[/img]
[img:640:480]http://i13.ebayimg.com/03/m/000/95/d7/7595_27.JPG[/img]
Laatst gewijzigd door GTRene op 27 jul 2008, 17:02, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 11 apr 2008, 13:03
- Locatie: Het Noorden
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], ErikS, Haantje, Majestic-12 [Bot], MartijnGizmo, Mil0, Sabberjoch, sitechris en 37 gasten