[16-17-18 mei 08] DF @ CPZ deel IV & RingAcademy deel II
- GTRene
eventueel kun je ook kijken in de Zandvoort gids met zo'n soort pizza koerier maar dan van een snackbar die bezorgen...tel meenemen en vanaf CPZ bellen of ze het daar willen brengen? lijkt me geen probleem en makkelijk te vinden voor hen...dus voor snacks ff een lijstje maken en bestellen en hun brengen het naar CPZ lekker :twisted:
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
- VLA
En naast het circuit op de parkeerplaats van het strand staan ook 2 friet/vis tentjes. Had ik vorige keer ook gehaald, en toen stond Dieseltoerist daar op zijn patat te wachten, maar ik herkende hem niet, begon ie tegen me te praten van hoe mijn auto rijd. Ik zo van "huh, hoe weet ie dat"??? Toen herkende ik hem pasOpa schreef:Zou ook nog kunnen.......we kunnen ook om 13:00 uur met z'n allen ff Zandvoort induiken en een frietje, balletje, enz. gaan halen.Tom944 schreef:Of, wat een optie is, wellicht voor de volgende keer, friettentje huren. Kost de kop niet ( kun je eventueel verwerken in de prijs).

Laatst gewijzigd door VLA op 26 mar 2008, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- DownforceJan
- DownforceJan
- Dennis Cavallino
- DownforceJan
- GTRene
ow das balen, zoiets had ik ook, net voor de 5 jaar afliep met nog een maand of 2 te gaan snappen ze me...grrr en ik reed ook niet te hard, kon nog veel harderJan Ozephius schreef:Dennis, bedankt voor je tip.
Ik heb echter al een advocaat ingezet. Kende deze al van twee jaar terug toen ik mijn voorwaardelijke ontzegging opliep. 5 mei zou die trouwens aflopen; bevrijdingsdag loop ik dus helaas net mis.

Hoop dat je hem snel terug krijgt Jan, immers van je rijbewijs moeten ze gewoon afblijven, een boete oke om maar van dat gezeur af te zijn, maar van je rijbewijs moeten ze afblijven

- DownforceJan
Nandor, klein verschil met Holleeder: diens schuld moest eerst bewezen worden. Mijn aanhouding en invordering rijbewijs is op basis van de km-teller van de politieauto gebeurd. "Na de wettelijke correctie 51 km/uur te hard meneer". Evengoed stom natuurlijk. Had me hiervan iets meer voorgesteld: 300+, wilde achtervolging, aanhouding, beelden in het 8 uur journaal.......... Nu gewoon "roemloos ten onder".Nandor schreef:Dat is minder Jan. Succes met de afwikkeling. Dacht dat je een beste vent was, voor 80% in NL ben je nu een soort Holleeder![]()
Nan

- Roel SpeedCars

Succes met de afwikkeling.
NSXRS je staat erbij

>LIJST< is aangepast.
Roel.
- Peter Tunissen
Ai, da's kløte.Jan Ozephius schreef:@ Roel: Wil je mijn inschrijving a.u.b. aanpassen: Voor CPZ kan ik me wel organiseren. Ring Acadamy wordt moeilijk, omdat ik maandagavond helaas mijn rijbewijs (waarschijnlijk voor 4 maanden) moest inleveren aan twee hele brave agenten. :twisted:

Op basis van een niet geijkte km-teller heeft een advocaat daar trouwens best een dankbare zaak aan. Is zeker wel iets mee te beginnen, maar goed, het blijft ook altijd geluk hebben met wie je treft als OvJ.
- DownforceJan
Wordt aan gewerkt, maar inderdaad met dezelfde opmerking die jij maakt, Peter. Vorige keer had ik geluk met de kantonrechter. Blijft uiteindelijk wel mijn eigen schuld dus ik beklaag me absoluut niet! Die sfeer hoort hier ook niet te heersen. We kennen de risico's van te (?) hard rijden en doen het toch zo af en toe. Het verbaasd me alleen hoe willekeurig het (kanton)rechtsysteem blijkbaar werkt. Waar enerzijds erg druk wordt gedaan over de toelaatbaarheid en vervolgens de juiste instelling en het op tijd ijken van detectieapparatuur, terwijl anderzijds het woord van een agent al voldoende is om tot veroordeling te komen. Voor ons eevoudige (niet juridisch geschoolde) zielen is dit te bevatten. Moeilijk om daar dan niet gewoon willekeur in te zien. Kostenbesparing is eenvoudig: pak iedereen met een auto die sneller kan dan 200 km/uur eens per 5 jaar z'n rijbewijs een paar maanden af. Kost de maatschappij erg weinig en geeft de braven in Nederland dezelfde voldoening. T is maar een idee.........Peter Tunissen schreef:Ai, da's kløte.Jan Ozephius schreef:@ Roel: Wil je mijn inschrijving a.u.b. aanpassen: Voor CPZ kan ik me wel organiseren. Ring Acadamy wordt moeilijk, omdat ik maandagavond helaas mijn rijbewijs (waarschijnlijk voor 4 maanden) moest inleveren aan twee hele brave agenten. :twisted:
Op basis van een niet geijkte km-teller heeft een advocaat daar trouwens best een dankbare zaak aan. Is zeker wel iets mee te beginnen, maar goed, het blijft ook altijd geluk hebben met wie je treft als OvJ.

P.S. sorrie dat dit topic nu door mijn mededeling vervuild, terwijl ik echt alleen maar wilde melden dat ik waarschijnlijk niet mee kan naar de Nordschleife. Al is het medeleven natuurlijk wel aandoenlijk.

- Downforce Hans
nou, niet huilen, rij dan maar met mij mee...............Jan Ozephius schreef:Wordt aan gewerkt, maar inderdaad met dezelfde opmerking die jij maakt, Peter. Vorige keer had ik geluk met de kantonrechter. Blijft uiteindelijk wel mijn eigen schuld dus ik beklaag me absoluut niet! Die sfeer hoort hier ook niet te heersen. We kennen de risico's van te (?) hard rijden en doen het toch zo af en toe. Het verbaasd me alleen hoe willekeurig het (kanton)rechtsysteem blijkbaar werkt. Waar enerzijds erg druk wordt gedaan over de toelaatbaarheid en vervolgens de juiste instelling en het op tijd ijken van detectieapparatuur, terwijl anderzijds het woord van een agent al voldoende is om tot veroordeling te komen. Voor ons eevoudige (niet juridisch geschoolde) zielen is dit te bevatten. Moeilijk om daar dan niet gewoon willekeur in te zien. Kostenbesparing is eenvoudig: pak iedereen met een auto die sneller kan dan 200 km/uur eens per 5 jaar z'n rijbewijs een paar maanden af. Kost de maatschappij erg weinig en geeft de braven in Nederland dezelfde voldoening. T is maar een idee.........Peter Tunissen schreef:Ai, da's kløte.Jan Ozephius schreef:@ Roel: Wil je mijn inschrijving a.u.b. aanpassen: Voor CPZ kan ik me wel organiseren. Ring Acadamy wordt moeilijk, omdat ik maandagavond helaas mijn rijbewijs (waarschijnlijk voor 4 maanden) moest inleveren aan twee hele brave agenten. :twisted:
P.S. sorrie dat dit topic nu door mijn mededeling vervuild, terwijl ik echt alleen maar wilde melden dat ik waarschijnlijk niet mee kan naar de Nordschleife. Al is het medeleven natuurlijk wel aandoenlijk.

niet je tankpas vergeten 8)

- Stéphane
- Tom van H.
- DownforceJan
He Tom. Je wordt toch geen mooiweer rijder?Tom van H. schreef:Ik moet me helaas afmelden als instructeur voor ring-acedemy, blijk dat weekend een familie-uitje te hebben wat schijnbaar al een half jaar gepland stond
Wat betreft Zandvoort laat ik het van het weer afhangen aangezien ik momenteel geen natweerrubber meer heb.
- Christiaan van H.
- Tom van H.
Altijd al geweest... er zijn alleen verschillende definities van "mooi weer"Jan Ozephius schreef:He Tom. Je wordt toch geen mooiweer rijder?Tom van H. schreef:Ik moet me helaas afmelden als instructeur voor ring-acedemy, blijk dat weekend een familie-uitje te hebben wat schijnbaar al een half jaar gepland stond
Wat betreft Zandvoort laat ik het van het weer afhangen aangezien ik momenteel geen natweerrubber meer heb.

Maar zonder gekheid: vorige keer m'n laatste natweerbanden compleet aan flarden gereden en wil het voorlopig even doen met het rubber wat ik nog heb liggen (aangezien ik in een paar maanden al 4 sets gekocht heb). Heb momenteel ff genoeg andere kosten