Clinton of Obama?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Clinton of Obama?

Clinton
14
27%
Obama
37
73%

Totaal aantal stemmen: 51

Joop

Bericht door Joop » 26 mar 2008, 08:16

Lees net dit op Nu.nl:
Obama is familie van Churchill
Uitgegeven: 25 maart 2008 21:17
Laatst gewijzigd: 25 maart 2008 21:30

NEW YORK - De Amerikaanse presidentskandidaat Barack Obama is verre familie van Sir Winston Churchill, Brits premier tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zijn tegenstreefster in de strijd om de Democratische presidentskandidatuur, Hillary Clinton, heeft familiebanden met actrice Angelina Jolie

Dit blijkt uit genealogisch onderzoek naar de drie belangrijkste presidentskandidaten in de VS, dat dinsdag is gepubliceerd.

De Republikeinse kandidaat John McCain blijkt een verre neef te zijn van Laura Bush, de echtgenote van de huidige president.

Madonna

Clinton is volgens de Historische Genealogische Vereniging van New England tevens familie van actrice/zangeres Madonna. De gemeenschappelijke voorouder van Clinton en Jolie overleed in 1718. Clinton is ook familie van de Canadese zangeres Céline Dion.

Obama en Hollywood-acteur (en Jolie-partner) Brad Pitt hadden een gemeenschappelijke voorouder die in 1769 overleed. In de stamboom van Obama komen maar liefst drie oud-presidenten voor: Gerald Ford, Lyndon Johnson en Harry Truman.

allen

Bericht door allen » 26 mar 2008, 09:03

Zag gisteren een flimpje op tv van Clinton hoe ze ruige aankomst met geweld (schoten) aan het vertellen was aan haar publiek. Blijkbaar vergat ze dat journalisten haar uiteraard overal op de voet volgen. Hoe leuk was het om dan de beelden bij haar verhaal te mogen zien. Die was wat minder ruig met allemaal lieve kleine kindertjes die haar kwamen begroeten. Geweldig toch, zo'n fantast! :lol:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 26 mar 2008, 09:26

Clinton: Vergissing bewijst dat ik menselijk ben

Gepubliceerd op woensdag 26 maart 2008

Hillary Rodham Clinton heeft dinsdag toegegeven dat ze zich heeft vergist met het verhaal dat ze twaalf jaar geleden bij aankomst voor een bezoek aan Bosnië met haar dochter Chelsea onder vijandelijk vuur heeft gelegen. "Dat kan gebeuren. Het bewijst dat ik menselijk ben, wat voor sommige mensen een onthulling is." Belangrijker is de vraag of zij een betere opperbevelhebber van de strijdkrachten zou zijn dan Barack Obama of John McCain, zei zij.
Het campagneteam van Obama liet eerder dinsdag weten genoeg te hebben van de 'overdreven' manier waarop Clinton probeert aan te tonen dat ze meer buitenlandervaring heeft dan haar rivaal. Clinton zei vorige week in een toespraak over Irak dat ze zich herinnerde hoe ze in 1996 'onder vuur van sluipschutters' aankwam in Bosnië. "Er zou een soort welkomstceremonie zijn op het vliegveld, maar in plaats daarvan renden we met ons hoofd naar beneden naar de voertuigen om naar onze basis te komen", zei Clinton.

De voormalige first lady heeft inmiddels toegegeven dat het hier gaat om een 'verspreking', want het is duidelijk dat er destijds geen vuiltje aan de lucht was. Een woordvoerder van het campagneteam van Obama zei dat de 'verspreking' kan worden toegevoegd aan 'een groeiende lijst van incidenten waarbij senator Clinton haar rol in het bepalen van binnen- en buitenlands beleid heeft overdreven'.

Niks vergissen IMHO, zo`n belangerijke gebeurtenis ( als dat waar zou zijn) daar "vergist" men zich niet zo maar in.......................
Knetterharde leugen dus, puur bewust gebruikt om er voordeel van te behalen, iets anders kan ik er niet van maken......................
Maar ja, al is de leugen nog zo snel, de waarheid.....................

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 04 jun 2008, 08:36

Langzaam wordt het duidelijk;

121 Teletekst wo 04 jun
Barack Obama eist kandidatuur op

` Barack Obama heeft de overwinning
opgeëist in de race om de Democratische
kandidatuur voor de Amerikaanse
presidentsverkiezingen.Hij sprak na het
sluiten van de stembureaus in Montana
en South-Dakota,waar de laatste
voorverkiezingen werden gehouden.

Obama moest de steun verwerven van 2118
gedelegeerden van de Democratische
partij.Die grens is hij ruimschoots
gepasseerd.

De verkiezingen in South-Dakota zijn
gewonnen door zijn rivale Hillary
Clinton,Obama won in Montana.Clinton
gaat zich de komende dagen beraden op
haar positie. *************************

GTRene

Bericht door GTRene » 04 jun 2008, 12:30

en dat machtsbeluste mens Clinton geeft nog steeds niet op...pfff ik vind der echt helemaal niks/fout ze houd vast aan dingen op een eigenwijze manier wat niet goed is (dan krijg je NL acties :wink: ) ik bewonder haar doorzettingsvermogen (wat ze ooit eens op een positieve manier hopelijk gaat gebruiken :wink: ) maar bah, ik mag haar helemaal niet, ze straalt wat verkeerds uit iets ik wil ik wil en kinderen die willen...
zag trouwens net die ouwe Mc Cane en die heeft op z'n linkerwang(tv rechts) een heel raar iets zitten en dikke bult en daar hebben ze een bijna onzichtbare lap vel over getrokken? very scary en verontrustend...die leeft geen 2 jaar meer schat ik... :roll:

Plaats reactie