@Peter,leuk filmpje,vooral dat moment bij 1.50,Senna die een marchall een schop verkoopt,BAF,opzouten jij!!

Idd, lijkt echt gaaf (heb het nog nooit live gevolgd als 1-jarige in die tijd).Peter Tunissen schreef:Ha, ik was dus blijkbaar niet de enige die alleen maar zijn ogen open kon houden vanwege Olav Mol's geschreeuw af en toe.
Voor de narcolepten:
http://youtube.com/watch?v=JafV2JGHL3g
Vroeger was F1 echt leuker! Ik word oud.
Ja, toen zat je nog op het puntje van de stoel, helden die onderling in de regel veel respect voor elkaar hadden. Alhoewel Senna en Post natuurlijk geen vrienden waren. Mansell was echt een super gast met moves die onmogelijk leken maar toch lukte.Peter Tunissen schreef:Ha, ik was dus blijkbaar niet de enige die alleen maar zijn ogen open kon houden vanwege Olav Mol's geschreeuw af en toe.
Voor de narcolepten:
http://youtube.com/watch?v=JafV2JGHL3g
Vroeger was F1 echt leuker! Ik word oud.
O, begrijp me niet verkeerd, ik heb genoeg kritiek op de auto's en de regels zoals ze nu zijn. De grote nadruk op aerogrip hoort daarbij, maar ook de tankstops, die het makkelijker maken om te 'wachten' met inhalen op de baan en het ook voor de coureur gemakkelijker maken omdat ze niet hoeven omgaan met grote verschillen in het gewicht van de auto. En bijvoorbeeld de regel die de toptien uit de kwalificatie verplicht om te starten met de benzine uit Q3 - wat een devaluatie van de pole position heeft opgeleverd.Michel Pol schreef:Dutch, je moet wel toegeven dat de auto's in gevechten dichter bij elkaar konden rijden zonder downforce te verliezen.
Nee, dat weet ik en dat klopt ook, maar ik kijk eigenlijk F1 om één reden; om de beste coureurs ter wereld met de snelste auto's ter wereld te zien vechten.Dutch schreef:Hoezeer ik als liefhebber van de autosportgeschiedenis ook zou willen zeggen dat vroeger alles beter was, deze geluiden hoorde je toen ook als er weer eens een saaie race was geweest.
Saaie races zijn van alle tijden, net als het geklaag erover. Sterker nog, ik durf te beweren dat het vroeger vaker saaier was. Want de saaie momenten zijn er in zo'n highlights-filmpje natuurlijk allemaal uitgeknipt.![]()
Doe trouwens ook eens een highlights-filmpje van '92, dus een jaartje later. Benieuwd hoe lang ze die hebben weten te maken...
tikkie tikkie, als het maar bij een tikkie blijftDennis Cavallino schreef:Nee onzin, een tikkie moet kunnen. Auto's tegen elkaar aan zetten, zonder de ander eraf te beuken of beschadigen.
In amateurklasses hoort 't niet thuis, in professionele klasses wel. De engelsen hebben daar zo'n mooie term voor: "slammin' and bammin' all the way". Dat geeft direct aan dat je elkaar er niet af beukt, maar dat 't wel met de banden en spiegels tegen mekaar aan gaat.
En een langzame rijder die niet opzij gaat voor snellere deelnemers mogen ze van mij altijd opzij zetten hoor. Die heeft daar toch niets te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten