Verbruik van 1 op 9,5 valt me nog mee, je laat je weinig verleiden door die prachtige zes cilinder lijkt me.............knap hoor

Bij sommige mensen duurt het echt jarenstefan740 schreef:Ik begin de einser steeds mooier te vinden, misschien eens erin rijden ben ik waarschijnlijk helemaal om 8)
Inderdaad Ruben, denk ook niet dat mensen dit weten. Daarom deugt de helft van de BMW verkopers ook niet, omdat zij dit ook niet weten en 80% van degenen die de inkoop betalen moeten ze ook ontslaan, maar goed ...Ruben schreef:Macboy, het is sparkling graphite. Weet niet of ik havanna buiten mooier vind dan dit. Interieur idd havanna leer, niet het dashboard. Denk dat dat inderdaad mooi kan zijn. De 1-series die ik heb gezien met dashboard in kleurstelling vind ik er ook apart uitzien, maar je ziet dit zo goed als nooit. Ik denk niet dat mensen weten dat dit mogelijk is.
Ga je ook altijd bij Hoogland-West richting Eemnes? Dat stukje pak ik zelf vaak even mee, file-vermijdend en fun-verhogend!Ruben schreef:Wegliggingstest voor mij was een stukje hier door de polder
De nieuwe update is binnen: 18 inch styling 180 velgen. Ruimte voor nieuwe banden dus, 225/40 wel te verstaan. Ik twijfel wat te doen en suggesties zijn dus welkom. Ik heb dus de 17 inch styling 141 velgen met een breedte van 7j met de bridgestone potenza's re50a 205/50 die er nu onder zitten. 2.12 op Zandvoort, prima banden dus maar ik vind het ook wel erg leuk om met de 18 inch velgen te gaan rondrijden. Wat moet het dus worden? De Toyo's r1-r in 225/40 r18 van Aad of ga ik toch voor de meer street legal Bridgestone's eagle f1 asymmetric of de vredestein ultrac sessanta?Ruben schreef:Broem broem.![]()
[img][URL=http:980:460]http://img237.imageshack.us/img237/7036 ... rapjb0.jpg[/img]
Ik denk het wel. Heb net weer met de bridgestone's op het circuit gereden en ondanks dat ze best wel goed zijn was het een partij glijden en mis ik gewoon grip om alles uit de auto te halen. Staat voor mij alleen de vraag open waar gaan ze op? De r1-r wordt het waarschijnlijk wel, maar ik ben wel heel benieuwd naar de 18 inch voor dagelijks gebruik. Misschien dan de 17 inchers voor de slicks? Maar ja, die zijn maar 7j breed, dan worden het dus 205jes...Eigenlijk geen keuze dus. Maar ik wil zo graag de 18 inchers voor dagelijks gebruik! En ik ga niet nog een setje van Dre kopenMaik schreef:Ruben, dat 18inch setje wordt dan puur een circuitsetje? Dan natuurlijk voor de Toyo R1R gaan 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten