Moet Fabian de Z3 Coupe 2.8 houden?
- Mathieu
Moet Fabian de Z3 Coupe 2.8 houden?
Ik zie de advertentie al staan op marktplaats
Wegens leaseauto te koop, mijn dierbare Z3 coupe 2.8
Sjonge jonge, de auto is vertroeteld tot en met, zelf gehaald in de Heimat.
Ups en Downs beleefd met de auto.
Ik zie hem nog naar zijn auto kijken, verliefd, teder.
En dan wil je hem weg doen. Neen, dat moet je niet doen.
Daar krijg je dus echt spijt van.
[img:640:480]http://img167.imageshack.us/img167/3863 ... venvb4.jpg[/img]
Wegens leaseauto te koop, mijn dierbare Z3 coupe 2.8
Sjonge jonge, de auto is vertroeteld tot en met, zelf gehaald in de Heimat.
Ups en Downs beleefd met de auto.
Ik zie hem nog naar zijn auto kijken, verliefd, teder.
En dan wil je hem weg doen. Neen, dat moet je niet doen.
Daar krijg je dus echt spijt van.
[img:640:480]http://img167.imageshack.us/img167/3863 ... venvb4.jpg[/img]
- frankv
het is best een aardige auto, maar [voor mij althans] niet speciaal genoeg om te stallen, dan zou het toch een M-coupe of een Z8 moeten zijn
als je echt aan de leasebak moet kun je deze beter met pijn in je hart voor een goede prijs verkopen en over een paar jaar een nette M-coupe kopen voor in de garage
frank
als je echt aan de leasebak moet kun je deze beter met pijn in je hart voor een goede prijs verkopen en over een paar jaar een nette M-coupe kopen voor in de garage
frank
- Fabian
M of non-M doet mij niets eerlijk gezegd.frankv schreef:het is best een aardige auto, maar [voor mij althans] niet speciaal genoeg om te stallen, dan zou het toch een M-coupe of een Z8 moeten zijn
frank
Ik ben gevallen voor de looks van de auto, en zeker ook de lekkere 6-pitter. Dit is gewoon MIJN auto. Van een M word ik nou niet echt gelukkiger ofzo.
Wordt waarschijnlijker wel wat minder gelukkig als de QP er niet meer zou zijn.....
- Fabian
Owja,
en de leasebak gaat worden een Civic Hybride, zilver grijs, Sport-pakketje erop (bumpers en skirts), 17 inch lichtmetaal, lichtgrijs lederen interieur, Xenon, full-screen (waarschijnlijk Kenwood) indash nav/dvd/gsm/ipod/usb bla bla bla -systeem, goede speakers, waarschijnlijk laat ik er nog een schuifdakje in zetten, Protech lakverzegeling, en dan ben ik er wel denk ik.
Zag hem zo vanmiddag bij de dealer staan, was zo nog een verdomd mooie auto ook nog!
Lichtgrijs leder was zelfs erg mooi, bijzonder harmonieus.
Over 2 weken na mn vakantie over gaan tot bestelling......
En dat alles voor 125 Euro bijtelling per maand :!:
en de leasebak gaat worden een Civic Hybride, zilver grijs, Sport-pakketje erop (bumpers en skirts), 17 inch lichtmetaal, lichtgrijs lederen interieur, Xenon, full-screen (waarschijnlijk Kenwood) indash nav/dvd/gsm/ipod/usb bla bla bla -systeem, goede speakers, waarschijnlijk laat ik er nog een schuifdakje in zetten, Protech lakverzegeling, en dan ben ik er wel denk ik.
Zag hem zo vanmiddag bij de dealer staan, was zo nog een verdomd mooie auto ook nog!

Over 2 weken na mn vakantie over gaan tot bestelling......
En dat alles voor 125 Euro bijtelling per maand :!:
- GTRene
zo zie ik dat ook 8)frankv schreef:het is best een aardige auto, maar [voor mij althans] niet speciaal genoeg om te stallen, dan zou het toch een M-coupe of een Z8 moeten zijn
frank
-
Tijdens mijn vakantie in Thailand afgelopen kerst, heb ik 3 weekjes met zo'n Honda Civic sedan 1.8 automaat gereden.
Echt een hele fijne auto met een heerlijk precies en direct stuurgedrag.
Eén van mijn afwijkingen is, om met een auto in de hoogste versnelling de 3500 tpm te willen rijden, en dan kijken hoe snel we gaan. Voor mijn meeste auto's tot nu toe, heb je dan een heerlijke kruissnelheid.
Bij deze Honda was het met geen mogelijkheid te bereiken, in zijn hoogste versnelling had die de kracht niet om die 3500 tpm te halen, terwijl je dan al wel dik 170 km/u reed
Opvallend vond ik ook de ruimte binnenin. Echt het idee dat je een klasse hoger rijdt.
ps. Wat een prachtige foto van je Z3 Coupé in de openingspost
Echt een hele fijne auto met een heerlijk precies en direct stuurgedrag.
Eén van mijn afwijkingen is, om met een auto in de hoogste versnelling de 3500 tpm te willen rijden, en dan kijken hoe snel we gaan. Voor mijn meeste auto's tot nu toe, heb je dan een heerlijke kruissnelheid.
Bij deze Honda was het met geen mogelijkheid te bereiken, in zijn hoogste versnelling had die de kracht niet om die 3500 tpm te halen, terwijl je dan al wel dik 170 km/u reed

Opvallend vond ik ook de ruimte binnenin. Echt het idee dat je een klasse hoger rijdt.
ps. Wat een prachtige foto van je Z3 Coupé in de openingspost
-
-
-
Niet wegdoen die auto Fab....je hebt hem net helemaal 100% in orde gemaakt zeg!
Mijn S3'tje staat sinds ik de caddy heb ook vaker stil, maar des te lekkerder is het om er af en toe mee te kunnen rijden op de manier zoals het bedoelt is!
Oh enneh, maak jezelf nou niet wijs dat zo'n Honda je dezelfde driving fun gaat geven als je QP.
Dat gaat dus écht niet gebeuren, hoe goed zo'n auto ook is....:twisted:
Verder lees ik hier dat je je CBR ook al wegdoet of gaat doen, nou dan blijft er niets meer over om echt driving fun mee te hebben.
Kijk, als het financieel gewoon niet te doen is, dan is het wat anders maar nu zou ik hem gewoon lekker houden.
Je laat je toch zeker niet gek maken door een som geld die je aan de Belastingdienst af moet dragen?
Mijn S3'tje staat sinds ik de caddy heb ook vaker stil, maar des te lekkerder is het om er af en toe mee te kunnen rijden op de manier zoals het bedoelt is!
Oh enneh, maak jezelf nou niet wijs dat zo'n Honda je dezelfde driving fun gaat geven als je QP.
Dat gaat dus écht niet gebeuren, hoe goed zo'n auto ook is....:twisted:

Verder lees ik hier dat je je CBR ook al wegdoet of gaat doen, nou dan blijft er niets meer over om echt driving fun mee te hebben.
Kijk, als het financieel gewoon niet te doen is, dan is het wat anders maar nu zou ik hem gewoon lekker houden.
Je laat je toch zeker niet gek maken door een som geld die je aan de Belastingdienst af moet dragen?

- Michel P
Oude lullen virus toegeslagen Fabian, damn, op die leeftijd, zal je een aantal Geraniums schenken om het plaatje compleet te maken. Jammer dat je nog geen kleinkinderen hebt, anders had je mooi over vroeger kunnen praten met ze, die fantastische tijd op de ring
Die hybrid kost je gvd geen flikker, dus keep enjoying the real thing!!!
Michel

Die hybrid kost je gvd geen flikker, dus keep enjoying the real thing!!!
Michel
- Peric
Gewoon houden dat ding. Je schrijft zelf al dat dit hét is voor jou.
En zo'n Civic.. tsja... de beste vriendin van de mijne heeft sinds kort zo'n ding. In het begin vond ik het wel een kek karretje, maar het verveelt gauw. Voor mij dan..
Daarentegen, voor 125 p/maand zou ik daar niet zo wakker van liggen. Mits je de Z3 houd natuurlijk.
En zo'n Civic.. tsja... de beste vriendin van de mijne heeft sinds kort zo'n ding. In het begin vond ik het wel een kek karretje, maar het verveelt gauw. Voor mij dan..
Daarentegen, voor 125 p/maand zou ik daar niet zo wakker van liggen. Mits je de Z3 houd natuurlijk.

- Stéphane
Ik ben het helemaal met Fabian eens. Woon-werk kilometers is gewoon geen ene moer aan om te rijden. Zonde om dan geld in iets te steken waar je toch niets aan hebt. Verschil met Einser en Civic loopt al gauw op tot 3-400 Euro per maand volgens mij. Daar kun je echt veel leukere dingen mee doen dan filerijden of je van A-naar-B verplaatsen. En ik sta zelf ook vaak meer in de file dan dat je aan het rijden bent, dus met zo'n CVT is dat ook wel prettig.
Iemand anders van het forum (niet ik) heeft ook al zo'n Civic besteld volgens mij.
En wat de Z3C betreft: houden! Daar kun je dan je pretkilometers mee maken op de momenten dat het wel kan en niet te druk is. Zondagmorgen om 6u bijvoorbeeld
Iemand anders van het forum (niet ik) heeft ook al zo'n Civic besteld volgens mij.
En wat de Z3C betreft: houden! Daar kun je dan je pretkilometers mee maken op de momenten dat het wel kan en niet te druk is. Zondagmorgen om 6u bijvoorbeeld

-
www.onroute.nl
Niet zo moeilijk doen hoor. Gewoon even je huisje en je werk intikken. Kiezen voor een mooie route door groen, water en hoogteverschillen (waar?) en in je navi knallen. Lekker binnendoor scheuren. Iedere dag een andere route. Iedere dag een nieuw feest!
Kan met de Honda overigens ook wel.

Niet zo moeilijk doen hoor. Gewoon even je huisje en je werk intikken. Kiezen voor een mooie route door groen, water en hoogteverschillen (waar?) en in je navi knallen. Lekker binnendoor scheuren. Iedere dag een andere route. Iedere dag een nieuw feest!

Kan met de Honda overigens ook wel.

- Collin Bello