ja daarom snap ik ook al niet waarom hij juist voor zo'n open auto kiestMathieu schreef:De Dax is inderdaad een heel stuk knapper.
Behalve die gozer in die Dax dan

ik kies juist voor gesloten inderdaad...anders wordt ik bij elke stop overvallen door schone dames die me wel zien zittenStéphane schreef:Met geblindeerde ramen ook nog eens 8)Hans GP1630 schreef:Aha, daarom heb jij een Z3 coupe!
Ik vind het heel sociaal dat je inderdaad voor gesloten kiest, RenéGTRene schreef:ik kies juist voor gesloten inderdaad...anders wordt ik bij elke stop overvallen door schone dames die me wel zien zittenStéphane schreef:Met geblindeerde ramen ook nog eens 8)Hans GP1630 schreef:Aha, daarom heb jij een Z3 coupe!![]()
en veels te veel verkeers afleiding, daarbij als de zon zou schijnen op m'n kale kop kan ik mensen verblinden...
ja dat zou ik ook niet snel doen, maar je kan zo'n persoon bellen of mailen en wat afspreken natuurlijk, alhoewel de prijs nu inderdaad vlot gaat...maar leek me wel eens lekker om daar mee weg ge-kappatuleert wordenHans GP1630 schreef:Leuk ding! maarre.. de prijs staat al op 35000,- tel daar nog de restbpm bij en nog wat dingen en dan nog zit het stuur aan de verkeerde kant.. ik zal nooit een auto via ebay kopen.. eerst zien, rijden en snuiven
GTRene schreef:damn dat ziet er ook lekker uit en al met NL platen...zie die zetels en dat lekkere stuurtje :twisted: wat een screamer zal dat zijnals je daar een beetje in kan sturen houd niemand je bij, zelfs Cor niet met z'n Amerikan 620pk "I did it my way" car 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten