even voorstellen puk
-
even voorstellen puk
goede middag allemaal
na lange tijd alleen als een voyeur op dit prachtige forum rond te hebben gekeken is het toch eens een keer de hoogste tijd om me voor te stellen ik ben puk van der heiden 29 jaar jong en heb een ernstige aangeboren afwijking ik ben gek op alles waar wielen onder zitten en heb er dus ook maar mijn werk van gemaakt ik ben zelfstandig ondernemer in/verkoop van trucks met name 18ton+ en aanverwante artikelen
mijn wagenpark ziet er als volgt uit..
bmw z3m/s54 coupe 2002/fun!!!!!! :twisted:
bmw 335d touring 2007/daily driver
bmw e30 318 cabrio 1991/
bmw z3 1.8 roadster 1999/vriendin
honda s800 coupe 1967
ik zal volgende week een poging wagen om wat foto,s te plaatsen
groeten puk
na lange tijd alleen als een voyeur op dit prachtige forum rond te hebben gekeken is het toch eens een keer de hoogste tijd om me voor te stellen ik ben puk van der heiden 29 jaar jong en heb een ernstige aangeboren afwijking ik ben gek op alles waar wielen onder zitten en heb er dus ook maar mijn werk van gemaakt ik ben zelfstandig ondernemer in/verkoop van trucks met name 18ton+ en aanverwante artikelen
mijn wagenpark ziet er als volgt uit..
bmw z3m/s54 coupe 2002/fun!!!!!! :twisted:
bmw 335d touring 2007/daily driver
bmw e30 318 cabrio 1991/
bmw z3 1.8 roadster 1999/vriendin
honda s800 coupe 1967
ik zal volgende week een poging wagen om wat foto,s te plaatsen
groeten puk
-
Rico v Velzen schreef:Welkom als actief poster, want als lezer loop je al hele lange tijd rond zie ik (aanmelddatum)![]()
Mooi wagenpark. S54 is ook vrij zeldzaam toch ?
als het goed is rijden er maar 3 coupe,s met s54 rond in nl 1xwit 1xzwart 1xphoenix gelb(ex gt rene) in totaal zijn er maar 281 gemaakt.
-
nee paul ik heb een witte op standaard 17 inch het rij gedrag op 19inch is mij slecht bevallen vandaar dat ik standaard ben gegaan met de wielenPaul schreef:welkom puk, jij een zwarte toevallig met 19inch M3 Evo wielen?
onderstel kw schroefset spoor verdreders rondom veerpoot brug ferrodo blokken sebring uitlaat xenon...
-
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
hahahaha.
Zeker weten ik weet dat Ivo er behoorlijk gek mee was, maar ik denk dat ik minstens net zo gek ben en misschien wel gekker..
MAAR ik gebruik de auto wel iets meer waar hij in mijn ogen voor gemaakt is, dus die extra zorg is dan ook wel nodig denk ik..
Als je een keer op een meeting bent van ons zal ik je wel even aanspreken. Ook stiekem wel benieuwd hoeveel sneller de S54 is.. 8)
Zeker weten ik weet dat Ivo er behoorlijk gek mee was, maar ik denk dat ik minstens net zo gek ben en misschien wel gekker..
MAAR ik gebruik de auto wel iets meer waar hij in mijn ogen voor gemaakt is, dus die extra zorg is dan ook wel nodig denk ik..

Als je een keer op een meeting bent van ons zal ik je wel even aanspreken. Ook stiekem wel benieuwd hoeveel sneller de S54 is.. 8)
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Welkom hier Puk,
Althans een actief welkom gewenst dan. Niemand hoeft zich meer aan jou voor te stellen heb ik door
.
Heel fraai wagenpark heb je zeg. Ik ben erg benieuwd naar wat foto's. 335 Touring reed ik laatst zelf nog een rondje in, wat een indruk heeft die achtergelaten zeg. Heerlijke wagen!! De Z3 M is natuurlijk gewoon geweldig. Wie weet komt die er ooit bij mij ook nog wel eens.
Heel veel actief plezier op het forum en graag tot ziens op één van de leuke meetings.
gr.
Mark Nauta
www.marknauta.nl
Althans een actief welkom gewenst dan. Niemand hoeft zich meer aan jou voor te stellen heb ik door

Heel fraai wagenpark heb je zeg. Ik ben erg benieuwd naar wat foto's. 335 Touring reed ik laatst zelf nog een rondje in, wat een indruk heeft die achtergelaten zeg. Heerlijke wagen!! De Z3 M is natuurlijk gewoon geweldig. Wie weet komt die er ooit bij mij ook nog wel eens.
Heel veel actief plezier op het forum en graag tot ziens op één van de leuke meetings.
gr.
Mark Nauta
www.marknauta.nl
- Fernando
- frank de jonge
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94